Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
doe er dan wat aan ...het is makkelijker gezegd dan gedaan..! maar het is haalbaar...!
omdat ik in real life alleen maar commentaar krijg
omdat ik een maatje meer heb dus ik word alleen naar beneden gehaald en dan ben je al zo oncker en dat werkt erg goed
mensen hier zeggen dat het niet erg is als je een maatje meer hebt..maar die mensen kom ik niet in real tegen
ja me vrienden wel maar als je gaat stappen kijken ze je altijd na omdat je niet slank bent
iloon wijffie die zielige kinders moet je laten praten alsof ze zelf op en top zijn??? NEE
kom op wijffie laat je niet zo afkafferen
ik heb altijd een heel simpel antwoord:
Als Het Je Niet Aanstaat Draai Je Kop dan Om en Flikker Op
haha en dan? dan kun je me ook afwijze om mn figuur hoor.
Respecteer jezelf Ilona om wie je bent en wat je bent!
Je heb een lieffie koppie, volgens mij wel een goed karakter, wees daar trots op en straal dat uit en denk niet altijd negatief maar laat zien dat je een leuke, lieve vrouw bent dan komt het echt wel goed
meis ik heb ook zo gezeten een tijd terug
liep altijd fout
te dik en dit en dat
ik heb ook zo gezeten
maar tis mij ook gelukt
als ik het kan.........kan jij het ook
nou de meeste zeggen dat maar in praktijk bewijzen ze t tegendeel eerst een beetje zeggen dat uiterlijk hun niks uitmaakt en als het er op aankomt dan ben ik ineens weer niks