| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 5 augustus 2006 om 18:00 evenement: Nature One, donderdag 3 augustus 2006 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 4 augustus 2006 om 20:00 evenement: Neetjur Wan, donderdag 3 augustus 2006 om 13:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Is toch wel handig zo'n weekendje... om te plannen
Die Bass die moet je niet horen die moet je voelen......
nog maar 10 daagjes en het is zover, we gaan naar neetjur wan. ik klaag niet over het weer dat we nu hebben, maar als het dan in kastelaun ook zo warm is, lijkt me dat niet zo relax....
hardcore heeft wel een lekker steady bass
in de tent voelde ik em zeker
ritmisch in slaap worden getrilt
Dat was dus de afgelopen 3 jaren zo
Dat ligt er helemaal aan wat voor hardcore
gewoon (mainstream) hardcore
omdat jullie zelf geen muziek mee hebben
wij hebben bijna geen ander muziek (dicht) in de buurt
Ja, over het algemeen wel, alhoewel de mainstream-nummertjes ook met steeds meer breaks en onvoorspelbare kicks en breakbeatjes komen
Maar als je van links techno hoort, van rechts minimal, van voren hardstyle en van achter breakcore, allemaal ongeveer even hard, weet je echt niet op welke je moet focussen en lukte het me echt niet... Dat was dus de afgelopen 3 jaren zo
en toch elk jaar op de zelfde plek staan he
(afgelopen 2 jaar iig wel)
Zo heb ik het vorig jaar ook ervaren....maar op een gegeven moment....val je gewoon van uitputting toch in slaap
Wij stonden op veld 13......
je vergeet de vrijdag
is evengoed maar 2.40 m breed...
Patries en ik hebben allebei een luchtbed van 1.05 m breed...
Houden we dus maar 30 cm over voor de spullen
in de tent voelde ik em zeker
ritmisch in slaap worden getrilt
bovendien dicht bij alles... de ingang van de camping, ingang van het festivalterrein,pendelbussen
Pendelbussen voor naar Kastellaun
Is wel ff lekker hoor, om even 2 uurtjes naar Kastellaun te gaan en te zwemmen en op te frissen. Als je terugkomt is iedereen nog net zo vertiefd, behalve jij, inclusief lekkere verse etenswaren en niet alleen maar van die snack-shit van het kampeerterrein
3 nachten niet slapen als ze donderdag pas komt, dus technisch gezien heeft ze wel een klein beetje gelijk