4 volgers · 29192x bekeken
| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 5 augustus 2006 om 18:00 evenement: Nature One, donderdag 3 augustus 2006 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 4 augustus 2006 om 20:00 evenement: Neetjur Wan, donderdag 3 augustus 2006 om 13:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Dat was ook mhoorde ik van Addy, toch?
Timewarp was
vraag me eigenlijk af hoe ik N1 dit jaar ga beleven aangezien ik de vorige keer dat ik er was nog niet echt naar techno luisterde
ik luisterde toen wel naar Techno maar niemand wilde toen mee naar feestjes.
Vriendin van me dacht dus dat Nature 1 alleen techno was en kwam op mn dag van vertrek erachter dat ze ook hardcore enzo draaiden: GVD muts, had je dat niet even kunnen zeggen, dan had ik ook wel mee gewild.
Effin, de 1e dag moest een vriend van ons draaiden (Re-style) en die waren daarna weer terug naar huis gereden. Ze vonden het echter zo'n gaaf feest dat ze de 2e dag wéér naar Kastellaun terug zijn gereden en mn dinnetje mee hadden genomen
laatste aanpassing
vraag me eigenlijk af hoe ik N1 dit jaar ga beleven aangezien ik de vorige keer dat ik er was nog niet echt naar techno luisterde
Ghehe, de vorige keer dat ik er was, kwam ik voor de techno, maar vooral naar andere stromingen geweest
haha, klinkt bekend in de oren, ik weet begod niet waarom ik eigenlijk daarheen ben gegaa, puur van verhalen over vaagheid. kwam op de camping aan, en vroeg me af of techno wel iets voor mij was. luister altijd rock
maar ik ben nu verliefd op techno, en nature one. ik loop nu al sins de vorige keer met zo'n stom vissersmutsje op me kop van nature one
nog 85 dagen en het is weer zover, hemel op aarde: Nature one!!
donateur
donateur
Jazeker wel....wilde alleen even checken of jullie dat waren
Ignition......
Timewarp was
ik blijf er bij de vorigen waren stukken beter
ik luisterde toen wel naar Techno maar niemand wilde toen mee naar feestjes.
Ik had er over gehoord van vrienden dat t echt te bruut zou zijn dus gelukkig iemand weten over te halen en ben blij ook
Kenden toen net een handje vol techno dj's zoals Dave Clarke,Umek,Mauro Picotto, Sven Vath maar luisterde t eigenlijk zelden
Ging er toen eigenlijk meer heen voor de (hard)trance en progressive,maar toen een paar dikke techno sets gehoord van oa Kowalski en Lekebusch,maar t beste wat ik toen gehoord had was Acid Junkies
vergeet t moment nooit meer dat ze Genedefect van Green Velvet er in knalde
denk dat N1 er een steentje aan heeft bijgedragen dat ik nu niet meer zonder kan
Ghehe, de vorige keer dat ik er was, kwam ik voor de techno, maar vooral naar andere stromingen geweest
heb er echt mega veel verschillende dingen gehoord wel
er ging een wereld voor me open wat ik daar allemaal te horen kreeg
laatste aanpassing
Laat me raden. Het nieuwe thema is...........................FLAUWEKULLLLLL.
lijkt me eeeenig. laatste aanpassing 10 mei 2006 16:35
ik hoop niet dat je hiermee iets over nature one zegt...
godslastering, ok daar kan ik mee leven, maar technolastering, dat is een heel ander idee.
daar kan ik geen goedkeuring voor geven, ook al heb je die van mij niet nodig, want je zult het toch wel doen
start plz een ander topic als je het over flauwekul wil hebben, plzplzplz niet op nature one topic
heb er echt mega veel verschillende dingen gehoord wel
er ging een wereld voor me open wat ik daar allemaal te horen kreeg
Toen ik er hardstyle hoorde, stortte mijn wereld dan wel weer ff in
Decibel in de Kuip
je begrijpt hem niet
Uitleg bitte?
nur für Neetjurwanners unterling
donateur
Hebben jullie al nieuwe geluidjes gescoord?
donateur
Boxershortgeluiden? 
donateur
Denk dat het wel goed gaat komen vanavond
Denk dat het wel goed gaat komen vanavond
heb iig goede zin