4 volgers · 30320x bekeken
| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 5 augustus 2006 om 18:00 evenement: Nature One, donderdag 3 augustus 2006 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 4 augustus 2006 om 20:00 evenement: Neetjur Wan, donderdag 3 augustus 2006 om 13:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Heb al 3 keer mn tent opgezet
Nou dan heb je iig al goed geoefend!!
ja ik ben een paar tentstokken vergeten
Das heel dom he, maar gelukkig is ut nog nie zover, dus je kan nog naar huis ff de stokken halen!!
Met veel muziek, sfeer, feest en gezellige mensen
De belangrijkste elementen dacht ik zo!
Tenminste voor een 250,- incl. vervoer, eten, drinken, entreekaartjes en campingparty komen wij aardig uit de voeten voor een 4 a 5 dagen.
nja, afhankelijk van met hoeveel je gaat natuurlijk..
Ben zelf alleen wel ietsje meer kwijt
Drugs was ook niet meegerekend Plons
nja, dat zijn de kosten niet hoor
idd, opbrengsten
Wij hebben erna 3 daagjes rust en dan gaan we weer richting Zurich.. of wanneer wil je vertrekken Roy?
Is nog onzeker tom, we zien wel
onzeker? wa is da nou
schiet nu ff niet op...
wat het kost.... nou, vervoer, en goedkope camping...
Ja had gekund, maar we wilden daar ook nog hoteltje etc. Dus uiteindelijk zijn we op Tomorrowland geeindigd in Belgie, dankzij gratis kaarten van Q-dance!!
Maar Nature One pakken we anders an!!
hotel?? camping joh... verwende nesten altijd met hun hotels
maar met die 2 kamelen die ik van MC DV8 heb gekregen zal ik niet verkomen gok ik.
camel krijg je droge bek van ook

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)
![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)