Partyflock

Forumonderwerp · 822281
104 volgers · 2071493x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op vrijdag 24 juli 2009 om 23:07:
Mag ik je handtekening Dj Marsie?

Dat moet je aan mijn manager vragen B)
laatste aanpassing
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj marsie op vrijdag 24 juli 2009 om 23:46:
Dat moet je aan mijn manager vragen

Jij bent zeker een artiest van manager Mitchel?
Uitspraak van Misery Motion op vrijdag 24 juli 2009 om 20:29:
track met vrij lege lange intro erbij zoeken en lekker lang naast elkaar laten afspelen

Gewoon in de break al beatmatchen en vervolgens na 2x32 of 3x32 de volgende plaat erin gooien B)
Uitspraak van Misery Motion op vrijdag 24 juli 2009 om 20:29:
rambambam bam bam bam bam bam bam bam wiewiew bam bam bam

:lief:

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op vrijdag 24 juli 2009 om 23:53:
Jij bent zeker een artiest van manager Mitchel?

Die managed alleen Bitches :jaja: :lol:

Gewoon in de break al beatmatchen en vervolgens na 2x32 of 3x32 de volgende plaat erin gooien

Inderdaad.. Vind het sowieso over het algemeen ook niet vet als een nummer al wordt ingemixt na de 1e kick na een break oid. Al komt het vaak wel vetter uit vind ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon in de break al beatmatchen en vervolgens na 2x32 of 3x32 de volgende plaat erin gooien

zoiets ja, heb m echt te lang niet gedraaid.. Denk dat dat al een jaar of 4 geleden is :bloos:
krijg je als je nooit voor zoiets geboekt wordt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj marsie op vrijdag 24 juli 2009 om 22:21:
tot nu toe een van de beste nummers van 2009 voor mij

voor mij ook :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 00:00:
Die managed alleen Bitches

Daarom tok?
Uitspraak van Misery Motion op zaterdag 25 juli 2009 om 00:02:
krijg je als je nooit voor zoiets geboekt wordt

Ik heb dat meestal als ik weer es early ga draaien :lol:
Waarschuw beheerder
altijd leuk niet kunnen slapen vlak voor een feest :rot:

Waarschuw beheerder

Ik hou van lange intro's! Veel UK heeft intro's van 2/2,5 minuut breakbeat. Altijd gewoon goed timen, snel beatmatchen en z.s.m. spelen met faders, dus niet meer terug zetten naar het begin na het beatmatchen om de hele intro erin te kunnen "plakken". Dat probeerde ik daarvoor wel maar dan ben je gewoon te laat uiteindelijk :D
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 00:00:
Die managed alleen Bitches

hehe:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 19:58:
wacht maar tot ik een trillogy feest geef, dan komen ook alleen de artiesten uit Bedum aan bod...

Sta dan alleen jij dr ? :P of kwam Redje ook uit Bedum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op zaterdag 25 juli 2009 om 02:12:
Ik heb dat meestal als ik weer es early ga draaien

zelfs daar heb ik dat bij :S
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 10:00:
Sta dan alleen jij dr ? of kwam Redje ook uit Bedum?

Ik ben niet zo egocentrisch als waar we misschien inmiddels in de scene wel aan gewend zijn geraakt en denk niet altijd alleen maar aan mezelf...
Daarnaast vind ik mezelf te duur en zou ik dus nooit zoveel fee aan mezelf willen betalen, nee dus het worden de 'local heroes'... :D

Uitspraak van RatZ op vrijdag 24 juli 2009 om 22:11:
Je hebt niet eens artiesten in Bedum...laat staan 3...

Hoho, onze plaatselijke discotheek/kroeg kent veel meer talentvolle deejays dan 3 dus nizo lelijk tegen ome doen... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 07:14:
Ik hou van lange intro's! Veel UK heeft intro's van 2/2,5 minuut breakbeat. Altijd gewoon goed timen, snel beatmatchen en z.s.m. spelen met faders, dus niet meer terug zetten naar het begin na het beatmatchen om de hele intro erin te kunnen "plakken". Dat probeerde ik daarvoor wel maar dan ben je gewoon te laat uiteindelijk

Met langere intro's laat ik 'm ook altijd lekker doorlopen :)
Waarschuw beheerder
Guys.. in the set of Outblast vs Viper @ Moh - Design the future between Lady alzheimer and Envy, there is a strange track (probably played by Outblast) with nice distortions and a cool break, but i don't know which track is it..

edit: found it ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightmare Dj op zaterdag 25 juli 2009 om 11:58:
Outblast vs Viper @ Moh - Design the future

:roflol: Dat is die set waarin die 'zangers' live Masterz Symphony gaan doen. Wat een ramp was dat zeg :D
Artiest {SHOWLIST artist 98267, 26665}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zaterdag 25 juli 2009 om 12:28:
Dat is die set waarin die 'zangers' live Masterz Symphony gaan doen. Wat een ramp was dat zeg

seriously ? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 11:28:
Hoho, onze plaatselijke discotheek/kroeg kent veel meer talentvolle deejays dan 3 dus nizo lelijk tegen ome doen...

bedoel je dj 1-shoulder en Daniel Hutt (aka king of pap)? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op zaterdag 25 juli 2009 om 12:41:
seriously ? :roflol:

http://rapidshare.com/files/224152283/MOH_Design_The_Future_-_Outblast_VS_The_Viper_HQ.mp3
Ga luisteren, het is het waard 8) Kan je even lekker lachen.
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op zaterdag 25 juli 2009 om 13:09:
Ga luisteren, het is het waard Kan je even lekker lachen.

echt zo slecht joh?!? hahaha

Bij Qlimax was dat wel een kippenvel moment! Wat een show was dat zeg en wat een berg lasers kwamen er tevoorschijn tijdens het koor dat dat ook aan het zingen was!
Waarschuw beheerder
als ik net de nieuwste aof hoorde is dat nieuw top 5 2009 materiaal! Vocals van Miss Jane - Fine Day :lief:
Artiest Imil
Waarschuw beheerder
Heb jij die Dominator stream dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 25 juli 2009 om 15:04:
als ik net de nieuwste aof hoorde is dat nieuw top 5 2009 materiaal! Vocals van Miss Jane - Fine Day

where did you hear it? the stream of Dominator on mohradio, doesn't work..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightmare Dj op zaterdag 25 juli 2009 om 15:34:
where did you hear it? the stream of Dominator on mohradio, doesn't work..

I think he is on the festival and using his mobile phone to go online on partyflock ;)
Waarschuw beheerder
Ah ok, in that way can be possible ;) but given that the stream doesn't work, i was asking how he could hear it..

btw: are you sure that is not World Grid from TGP? Because Aof, plays it very often..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 20:27:
Dirty Flavor

:3 it's really nice stuff
Waarschuw beheerder
het was World Grid inderdaad hoorde ik later :) top feest gehad :d
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
Dominator was echt wel vet! Heb mij alleen geërgerd aan alle standaard meuk die gedraaid werd door de standaard namen die er elk jaar staan.... Opzich wel te begrijpen aan de ene kant omdat de mensen mede voor die namen kaartjes kopen, maar als ze er dan al staan dan snap ik niet waarom de sets die zij draaien zo standaard moeten zijn!?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_OY op vrijdag 24 juli 2009 om 20:31:
Uitspraak van PartyStartert 8) op vrijdag 24 juli 2009 om 19:04:
Evil Activities neemt het hardcore gedeelte van Thrillogy voor zijn rekening.

:(

heel slecht van B2S hoor.. Durf toch is een grotere stap te nemen en andere artiesten neer te zetten..

ik heb nog wel een gaatje in m'n agenda b) ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexxx op zondag 26 juli 2009 om 08:50:
Dominator was echt wel vet! Heb mij alleen geërgerd aan alle standaard meuk die gedraaid werd door de standaard namen die er elk jaar staan.... Opzich wel te begrijpen aan de ene kant omdat de mensen mede voor die namen kaartjes kopen, maar als ze er dan al staan dan snap ik niet waarom de sets die zij draaien zo standaard moeten zijn!?

Zoek dan de industrial area's is op :) Dik genieten was het daar

edit :

sowieso een hoog hardstyle johnny bravo gehalte dus ik vermoedt dat het voor hun niets uit maakte.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 11:12:

:yes::kwijl: Heb daar ook een paar uur gestaan, werd af en toe echt gruwelijk hard gedraaid :D TOA en Tymon sowieso heldensets imo :)

Waarschuw beheerder
Tymon - Gucci :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 11:12:

Mwoa, doe ik liever niet op zon feest! Heb industrial, darkcore etc liever gewoon als 1 feest (zoeits als de r_AW avonden zeg maar), op een festival wil ik van de massale menigte en de muziek genieten!

Ik had het enigszins ook niet anders verwacht dat er heel herkenbaar gedraaid ging worden hoor en had ook wel momenten dat t los ging, hoopte alleen stiekem dat er toch iemand vernieuwende dingen ging doen na al die jaren.......

Helaasch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 09:36:
ik heb nog wel een gaatje in m'n agenda

Ik zeg DOEN!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tristan [SoE] op zaterdag 25 juli 2009 om 15:44:
Check his agenda!

Trizz,a question: the anthem of Reng deng deng will be released? maybe in the next Raw fuel release? it's a nice track ;)

bye and respect to you and Osiris ;)
Waarschuw beheerder
dominator was wel vet ja.. vorig jaar vond ik beter :)

ben bijna niet op mainstage geweest.. te veel standaard meuk en te druk met dagjesvolk enzo

industrial/early/uprising heb ik me veel beter vermaakt! jammer dat ze bij de uprising om 10 uur ophielden, was wel een vette area zo op het strand en buiten

alleen parkeren was echt waardeloos geregeld.. hebben ruim 2 uur staan wachten op de parkeerplaats voor we weg konden :s
Waarschuw beheerder
die Uprising area was dat nou met die Thunderdome bus?

Waarschuw beheerder
Industrial was erg vet, alleen zonde dat Manu niet kwam opdagen (N) Wel dikke sets gehoord daar! Helaas AP en eerste uur TOA gemist, maar daarna ging het er goed op en de set van Producer was ook dik. Held van de dag was voor mij echter Bryan Fury Live... zieke edits echt... ZIEK! Bij Outblast en Tommyknocker nog ff een half uurtje gestaan en daar Criminal en Crunk meegepakt (kippenvel bij Crunk als die melodie erin komt, kon het niet helpen ;) ) en bij Promo & D-Passion ging het gas er ook goed op! Early viel erg tegen, daar alleen van Panic en Stanton echte Early gehoord (I Want To Be A Hippy!!) maar Paul draaide platen als Butterfly VIP en nog veel meer platen die simpelweg geen Early zijn... wat een aanfluiting (N) Uprising stage was ook leuk om even te kijken, stukje Mercenary en Sceletor meegepakt, prima sfeertje daar!

Al met al een leuk festival, enorm geboft met het weer vooral, maar niet één voor in de boeken ofzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCOREROTTERDAM op zondag 26 juli 2009 om 12:30:
Promo & D-Passion was anderhalf uur lang genieten

Jammer dat ze er om 22u20 al mee ophielden, en ook jammer dat Noize Suppressor moest afsluiten.. Voor de rest zeer goed feest, Promo & D-Passion, Meccano Twins zeer vet, geluid was overal goed(vooral early) weinig nieuwe dingen gehoord wel één van Tha Playah wat je kan omschrijven als tokkiecore :) hopelijk niet te veel van dat op z'n album, wat in november komt.. Ook Promo draaide nog een nieuwe track en D-Passion die Snap Off weer eens draaide :respect:
Waarschuw beheerder
ik vond noize suppressor ook geen leuke afsluiter.. ben toen ook maar de early gegaan maar ik was sowieso al behoorlijk wasted
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 12:34:
n bij Promo & D-Passion ging het gas er ook goed op!

Wat draaide ze?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCOREROTTERDAM op zondag 26 juli 2009 om 12:30:
Promo & D-Passion was anderhalf uur lang genieten :yes: Wat een set :kwijl:

En toch draaiden zijn alleen maar tracks die zij altijd draaien (hier en daar zwaar opgepitched bij fuck the free world etc) en geen vernieuwende dingen! Met als dieptepunt drunk with a gun die doordat die zoveel gedraaid is in al die jaren in mijn oren alle kracht kwijt is....

Het was leuk om hun trackies weer eens te horen en hier en daar op los te gaan, maar meer als dat vond ik het niet!
Waarschuw beheerder
Dominator was zeker vet, ik vond het zelfs vetter als vorig jaar!

DJ D vs. Amnesys was erg vet, ze draaide gewoon die Forgotten Moments Remix van Ophidian, tering zeg wat is die vet :kwijl:

Verder eigenlijk alleen maar in de Hardcore Italia tent geweest, erg goede sfeer (in tegenstelling tot de main) en heerlijke setjes, met Tommyknocker als man van de dag :respect:

Eindelijk eens geen standaard setje van hem, hij draaide allemaal oude platen zoals The Aftermath, Domination, Demolition, Revolution, The Nutrition, Dream Scream, Sometimes, Learn From The Pain, Step Into Our World, en Shogun :respect:
laatste aanpassing