Partyflock

Forumonderwerp · 822281
103 volgers · 2093052x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
+3-1
Interview met Promo

Waarschuw beheerder
+1
Tof interview, toch leuk dat je ieder interview met Promo weer nieuwe en interessante dingen hoort.

Waarschuw beheerder
Altijd leuk, vooral met een man als deze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 22 november 2013 om 19:04:
Vet, zo eens bekijken. Had het begin al gezien, begint goed

Jep, zeker interessant :) Duurt wel 30 minuten, maar naar mijn mening zijn het 30 minuten well spent :)
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reptoid op donderdag 21 november 2013 om 21:55:
En wordt tijd dat ik Ophidian, Mad Dog en Deathmachine albums ontvang van Astral!

x2, duurt dat altijd zo lang daar? Iemand ervaring mee? Anders geeft ik 2 euro extra uit en bestel voortaan gewoon bij bol.com

Artiest M40
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 november 2013 om 14:44:
Interview met Promo

Ik wil niet plakkerig klinken ofzo, maar ik ben zó blij dat we een spokesman als Promo hebben in onze scene. Hij weet wel altijd op een bepaald intellectueel niveau te acteren wat ervoor zorgt dat ook buitenstaanders ons serieus kunnen - en moeten - nemen. Het valt mij ook telkens met een glimlach op dat hij precies denkt zoals ik over heel veel zaken, ook al ken ik hem niet persoonlijk en zou hij me zo voorbij lopen op een feest, of hoogstens naar me kijken van "dag fan:)". Ik hoop dat mannen als hij nog jarenlang onze scene voort willen zetten - zonder hen is 't gauw over.

Waarschuw beheerder
A-men brother

Waarschuw beheerder
Ha gaaaaayyyyyy.

Maarre.. Promo is wel tof idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel benieuwd wat hij van de albums van Ophidian en Neophyte vindt; beide niet bepaald eenheidsworst. Al heeft die Neophyte nog wel vrij generieke kicks, toch voegen die track wel wat toe aan het mainstream-spectrum. Ophidian hoef ik niet eens uit te leggen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 november 2013 om 12:56:
Voor de Millennium Hardcore liefhebbers

:honger: goed recept mannen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op vrijdag 22 november 2013 om 20:07:
x2, duurt dat altijd zo lang daar? Iemand ervaring mee? Anders geeft ik 2 euro extra uit en bestel voortaan gewoon bij bol.com

Astral verstuurd alles pas als alle cd's binnen zijn. Ophidian album krijg je pas op de deurmat als het Deathmachine album bij hun binnen is en kan verzenden. Dus niet per stuk.
Waarschuw beheerder
Van donderdag, dus begin volgende week mag het wel aankomen, omdat BE wellicht iets langer duurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 24 november 2013 om 21:41:
Embrionyc album is ook uit trouwens:
http://noisj.bandcamp.com/album/embrionyc-not-quite-forgotten

Evenals de nieuwe Sei2ure:
http://noisj.bandcamp.com/album/sei2ure-im-a-monster-a-love-supreme

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 24 november 2013 om 21:41:
En de nieuwe Tainted Audio van Strobcore:
https://taintedaudio.bandcamp.com/album/beat-right

alsmede het nieuwe album van Cubic Nomad:

http://noisj.bandcamp.com/album/cubic-nomad-forgotten-grounds
Waarschuw beheerder
De nieuwe Dep Affect tracks zijn ook stuk voor stuk knallers!

Waarschuw beheerder
Het mooiste is nog dat hij het allemaal uit FL sytrus trekt haha
Waarschuw beheerder
+1
donateur
al met al worden we aardig verwend zo tegen het eind van het jaar... januari en februari zullen wel weer doodsaai worden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zaterdag 23 november 2013 om 12:02:
Van donderdag, dus begin volgende week mag het wel aankomen, omdat BE wellicht iets langer duurt.

Mail gekregen dat het pakket verzonden is, dus hopelijk ten laatste woensdag hier. En dan de Embrionyc + Cubic Nomad albums ook nog binnen krijgen.

Waarschuw beheerder
Dat album van Embrionyc.... wow...

cubic nomad wacht ik nog ff mee, eerst even goed de tijd nemen om te luisteren, vond het vorige album vet, maar het werd snel wat eentonig.
Waarschuw beheerder
Lees dat het album van Embrionyc ineens door DHL is verdwenen :) Ze gingen het fixen.

Waarschuw beheerder
Hij klinkt lekker hier :D Lekker album met een duidelijk eigen stijl.

Noisj.nl
Ok guys, as we always have been, we're going to be straight up and honest about everything. At this moment we can not exactly tell you when your CD orders will arrive. DHL Europe and Selektvracht managed to lose our package with the Embrionyc albums. We have been talking, travelling, calling, meeting and trying to get the damn package to Noisj HQ for a while now. Last week the package was still on its way, and as of today it apparently just "vanished". I want to be clear that EVERYBODY will get their orders!! We will always deliver, as we promise. We are working very hard to resolve this and will fix it as soon as possible. As soon as we are able to ship the CD's we will send you all a shipping notice and you know everything will be alright! For now... let's hunt some DHL & Selekvracht managers!!

Aaron Mcloughlin: It seems that your albums are actually quite forgotten

gniffel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanavond:

[img width=950 height=350 cacheid=0015eed3003203fcb7c9d1171a02de9b1e]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1463893_10151970629365081_759694023_n.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reptoid op maandag 25 november 2013 om 22:50:
Mail gekregen dat het pakket verzonden is, dus hopelijk ten laatste woensdag hier. En dan de Embrionyc + Cubic Nomad albums ook nog binnen krijgen.

Yes! Shit is aan :D Ik had een pakje in de brievenbus :woep:
Waarschuw beheerder
Yep ook aangekregen hier, eindelijk dus :D
Waarschuw beheerder
Igneon System:

"We are proud to call Switch Technique our newest member on Heresy!"

Waarschuw beheerder
Pandorum ook aan de Hardstyle :P

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 18:58:
Pandorum ook aan de Hardstyle

De mainstream hardcore die de meeste Nederlandse/Italiaanse djs maken tegenwoordig is toch net hardstyle. Alleen de toonhoogte van de kicks is net ff anders. Maar volgens mij heeft een gemiddelde hardstyle track hardere kicks dan hardcore tegenwoordig. Check Promo zn interview waarin hij dit mooi verwoord.
Dus als je hardcore maakt, verander je je kicks en het heet hardstyle!
Het verschil in hardheid is helemaal weg, vandaar is hardcore nu softcore (of zoals Promo het noemt popcore). Verschil zit em enkel nog in het aantal bpm!
De Hardcore gaat iig een kant op waar ik me niet meer in kan vinden en dat heb ik al sinds 2005.
Hardcore was altijd rauw, aan één stuk door zonder te lange breaks.
Tegenwoordig lijkt het wel op muziek van Afrojack, Avicii enz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 20:23:
De mainstream hardcore die de meeste Nederlandse/Italiaanse djs maken tegenwoordig is toch net hardstyle.

Luister je niet goed genoeg :)

Vind je hele stelling ruk.

Waarschuw beheerder
donateur
!
De Hardcore gaat iig een kant op waar ik me niet meer in kan vinden en dat heb ik al sinds 2005.

ok doei!

Waarschuw beheerder

Waarom blijf je hier dan steeds terugkomen? Enige keren dat je hier komt is om alwéér af te geven op de hardcore van nu. Je statement is inmiddels wel gemaakt hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 27 november 2013 om 20:41:
Enige keren dat je hier komt is om alwéér af te geven op de hardcore van nu.

Ja echt :lol:

Waarschuw beheerder
+1
EN het zijn ook altijd dezelfde twee die zich op hun pikkie getrapt voelen als het gaat om hun mainstream. Het is een open forum he, dus mag iedereen zn mening uiten. Maargoed jullie zijn nog jonge gasten die de goeie tijd helaas niet hebben meegemaakt anders had je er net zo over gedacht. Maarja ik snap mainstream wel want it's all about the money zoals ki-real ooit zn nummer noemde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 21:23:
Het is een open forum he, dus mag iedereen zn mening uiten.

Jou mening is dan wel altijd precies t zelfde als al je vorige meningen :/

maar hoezo kom je hier op t forum dan als je de hedendaagse hardcore kut vind :lol: Ga lekker naar je early forum dan :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 21:23:
Maargoed jullie zijn nog jonge gasten

Steek die maar in je zak Mark!

Waarschuw beheerder
Phil, wat vind je eigenlijk van Neophyte zijn nieuwe album dan?
Die vind ik toch wel redelijk hardcore :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op woensdag 27 november 2013 om 21:52:
Steek die maar in je zak Mark!

Inderdaad, verschil is 2 jaar met Phil en ik ben een jonge gast :cheer:

Luister het ook gelukkig pas bijna 20 jaar, dus ik heb geen hoe het vroeger was :)

Waarschuw beheerder
+1
Neophyte zn album is om te janken. Die track met Rob gee, tokkiecore pur sang. En die yellow claw refixen kan echt niet. Enige mainstream tracks die mij wisten te bekoren waar ik echt kippenvel van
kreeg waren de afgelopen jaren zijn playah met on the edge en ophidian remix van forgotten moments.

Waarschuw beheerder
En hier laat ik het voorlopig weer bij. Post in de toekomst wel weer wat speciaal voor onze revolting against gast. Omdat hij zich altijd geroepen voelt om zn mainstream te moeten verdedigen.
Waarschuw beheerder
Hardcore was altijd rauw, aan één stuk door zonder te lange breaks.

Vind "It's Delicious" van 3 Steps Ahead anders behoorlijke blije melodieën hebben...
Dus echt een onzin argument, er zijn altijd tracks geweest met zang en 'blije' melodieën.
Het feit dat er nu meer aandacht besteed aan die breaks is echt niet erg hoor, maar als jij dat wel vindt lijkt mij dat jouw probleem en moet je lekker de tracks luisteren die je wel goed vindt.
Ik stoor me er echt niet aan dat sommige gasten nu 'soft-/popcore' maken, ga ik wel iets anders luisteren wat ik wel goed vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Insurgent op woensdag 27 november 2013 om 22:54:
Vind "It's Delicious" van 3 Steps Ahead anders behoorlijke blije melodieën hebben...

Hoe blij de melodie is maakt me geen ruk uit, wat variatie is wel lekker eigenlijk. Maar dat is dan ook gewoon een track met pit en een lekkere vibe :)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 22:51:
onze revolting against gast. Omdat hij zich altijd geroepen voelt om zn mainstream te moeten verdedigen.

:lol: ik en mainstream verdedigen? Ik ben het juist grotendeels met je eens, alleen vind ik je iedere keer in herhaling vallen dat 'het vroeger zo beter was'. Volgens mij ben ik juist één van de kritischere op dat genre aangezien het de laatste jaren verre van mijn ding is (op een enkeling na). Misschien iets beter meelezen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind juist dat er het afgelopen jaar, en dan met name de laatste maanden, weer echt de hardcore kant opgaat zoals het hoort te zijn. We mogen echt niet klagen met de albums die zijn uitgekomen. En er zijn ook een hoop goede releases uitgebracht. Natuurlijk zitten er altijd slechte tussen of iets wat je niet aanspreekt, maar je gaat me niet vertellen dat dat 15 jaar geleden ook niet zo was. Lijkt me sterk dat toen alles wat werd uitgebracht te pruimen was.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 22:46:
Enige mainstream tracks die mij wisten te bekoren waar ik echt kippenvel van
kreeg waren de afgelopen jaren zijn playah met on the edge en ophidian remix van forgotten moments.

Dan hou je absoluut niet van mainstream hardcore als dat je enige 2 uitzonderingen zijn.