Partyflock

Forumonderwerp · 822281
103 volgers · 2097164x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 10 april 2011 om 13:12:
waar houd het op? zal Defqon (mocht het over 10 jaar nog bestaan) dan werkelijk 115 euro (?) kosten?

Misschien wel Mikey, maar goed een brood zal over 10 jaar misschien ook wel €3 kosten, pakkies peuken over een tientje....
Ik denk dat je gewoon elk jaar het verlies moet pakken van die paar eurotjes, als je de trend die Cor laat zien doortrekt dan zou je inderdaad zomaar op €90+ uitkomen over pakweg 10 jaar

Uitspraak van Krauser op zondag 10 april 2011 om 13:30:
Betalen doen mensen toch wel

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 10 april 2011 om 13:30:
Gewoon financieel gezien een slimme zet van de organisatie.

Wat is daar slim aan? Als het kan, gewoon doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 april 2011 om 17:41:
_O_

185 bpm was de nieuwe hype toch? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DirkJan :beer: op zondag 10 april 2011 om 14:29:
Wat is daar slim aan? Als het kan, gewoon doen.

Ik heb geen idee wat jij nu bedoelt :D Wat ik bedoel is dat 't slim is vanuit 't oogpunt van de organisatie. Ze weten dat die kaartjes zo snel de deur uit vliegen, dus als ze dan ieder jaar de kaartjes p.p. een stukkie verhogen maken ze ieder jaar meer winst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 10 april 2011 om 15:26:
Ze weten dat die kaartjes zo snel de deur uit vliegen, dus als ze dan ieder jaar de kaartjes p.p. een stukkie verhogen maken ze ieder jaar meer winst.

Organisatoren weten dat het publiek gaat zeiken als de aanstaande editie niet vetter is dan de vorige.
Om dat vetter te maken moeten er elk jaar meer kosten gemaakt worden.
Verder houden jullie ook geen rekening met inflatie e.d.

Jullie lijken wel een stel bejaarden die nog in guldens denken :)
"Mijnheer, vroeger was allesch goedkoper!"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 10 april 2011 om 15:26:
Ik heb geen idee wat jij nu bedoelt :D

Ik weet het zelf ook eventjes niet meer eerlijk gezegd :$ Ben mijn punt eventjes kwijt.

Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op zondag 10 april 2011 om 15:59:
"Mijnheer, vroeger was allesch goedkoper!"

Is dat niet zo dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onno, je spreekt wel erg generaliserend hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zondag 10 april 2011 om 13:51:
Nee, btw verhoging is uitgesteld tot juni of juli.

Gaat per 1 juli in, en is nu niet zo als met 1 januari dat je dan een kaartje voor die datum kunt kopen die goedkoper is als na 1 januari voor hetzelfde feest. Btw-verhoging zit hier dus al bij inbegrepen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 10 april 2011 om 16:11:
Onno, je spreekt wel erg generaliserend hoor

Kom op jongens, als jullie praten over een jaarlijkse verhoging van 2 euro per ticket tot 3 euro, dan vraag ik me af of jullie niet beter lekker in het zonnetje kunnen zitten met dit weer :-P
Wees gelukkig dat je twaalf uur lang kunt knallen op alle grote artiesten die relevant zijn voor een stroming op een evenement.

Ga naar Madonna in de Arena, daar betaal je minimaal € 90,- voor een show van 90 minuten met absolute schijtakoestiek, gekrijs all over the place en een ramp om de locatie 's avonds te bereiken.
Een A-list festival kost je tegenwoordig misschien +/- € 50,- tot € 70,- maar daar krijg je een onmogelijk groot aanbod voor terug met heel veel bewegingsvrijheid om je eigen pad te kiezen.

Ik zal eerlijk zijn, ik ga niet meer naar Lowlands omdat ik € 150,00 excl. fee écht te veel geld vind.
En ook wij spraken er schande van in 2001 toen Dance Valley meer dan FL. 100,- kostte, maar je moet je wel realiseren dat je er e-norm veel voor terugkrijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar Onno, het hardcorepubliek anno 2011 wil voor een dubbeltje op de eerste rang :)

Of ben ik nu ook generaliserend Kjeld? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Van de week nog een niet-onaardig setje gedaan met Roy, wel wat foutjes maar fuck it. Als er interesse is, gooi ik hem online :)

Megalodon vs The Driller

01. Unexist - Don't Exist
02. Placid K - So Horny
03. Catscan - Lone Wolf
04. Meagashira & Endymion - Who I Am
05. Angels Of Darkness - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
06. Ruffneck & Ophidian - Shades Of Desperation
07. Meagashira - The Sound Of The Record (Is Meagashira Style)
08. N-Corruptor - Ombromanto
09. Neophyte & Tha Playah - Negative
10. D-Passion - Infection
11. Meccano Twins - Thelastrelease
12. Bertocucci Feranzano - XTC Love (Promo Goes BZRK Mix)
13. Dione - Beat Is Pumpin'
14. Dyprax ft. MC Tha Watcher - The Statement Of Disorder (Unexist Remix)
15. Synapse - Hiresh
16. N-Vitral - Bonck
Waarschuw beheerder
Nouww....doet u maar online gooien hoor :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 10 april 2011 om 17:36:
Ja maar Onno, het hardcorepubliek anno 2011 wil voor een dubbeltje op de eerste rang

Wil ik ook best, maar gaat niet hahaha!

Waarschuw beheerder
kicks mogen wel iets krachtiger.
en die vocal in het begin vind ik wat te druk.
Waarschuw beheerder
@Onno: Wat ik bedoel is dat niet iedereen hier denkt zoals jij zegt dat we denken :) Ik ben geen krent en ik ben 't juist eens met 't feit dat de feesten iedere editie grootser opgezet worden omdat het publiek dat deels verwacht, dat er daarom ieder jaar een tikkie meer gevraagd wordt voor de kaartjes. Dus nee, die paar euro stijging per jaar zal mij aan m'n reet roesten want ik ga er toch wel heen, je krijgt immers waar voor je geld!
Dus, niet iedereen in dit topic over één kam scheren please. We zijn niet allemaal zeikerds op z'n Jims, zoals jij vaak beweert ;) That'll be all.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is tegenwoordig uberhaupt kritiek uiten (of het nou goede kritiek of slechte kritiek is) al genoeg om meteen een zeikerd te worden genoemd... valt me wel op.

Ik vind persoonlijk dat er niks mis is met het uiten van kritiek, mits voldoende onderbouwd. De mensen zijn immers geen dom koopvee en hebben recht op hun mening. Als iedereen steeds maar tevreden is en overal ja en amen op zegt, heb je ook weinig vooruitgang. Feedback kun je immers wat mee, en kun je eventueel op inspelen en daardoor dingen verbeteren.

@Tris: Kickdrum mag idd wel een stuk harder. De vocale sample vind ik niet geheel passen, naar mijn mening wordt de structuur er een beetje rommelig van. Misschien hier en daar een beetje van elkaar losknippen / wat lage frequenties wegfilteren / lichtjes een beetje highpass overheen gooien... dan zit het wat minder in de weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op zondag 10 april 2011 om 21:44:
Forumnerds...

zelfs in zo een filmpje van jullie,
de forumnerds wisten maar 5 nummers uit die Peaky set 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Wendel op zondag 10 april 2011 om 16:25:
Gaat per 1 juli in, en is nu niet zo als met 1 januari dat je dan een kaartje voor die datum kunt kopen die goedkoper is als na 1 januari voor hetzelfde feest. Btw-verhoging zit hier dus al bij inbegrepen;)

Ok dan, dan is het te begrijpen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op zondag 10 april 2011 om 17:15:
Kom op jongens, als jullie praten over een jaarlijkse verhoging van 2 euro per ticket tot 3 euro, dan vraag ik me af of jullie niet beter lekker in het zonnetje kunnen zitten met dit weer :-P
Wees gelukkig dat je twaalf uur lang kunt knallen op alle grote artiesten die relevant zijn voor een stroming op een evenement.

Ga naar Madonna in de Arena, daar betaal je minimaal € 90,- voor een show van 90 minuten met absolute schijtakoestiek, gekrijs all over the place en een ramp om de locatie 's avonds te bereiken.
Een A-list festival kost je tegenwoordig misschien +/- € 50,- tot € 70,- maar daar krijg je een onmogelijk groot aanbod voor terug met heel veel bewegingsvrijheid om je eigen pad te kiezen.

Ik zal eerlijk zijn, ik ga niet meer naar Lowlands omdat ik € 150,00 excl. fee écht te veel geld vind.
En ook wij spraken er schande van in 2001 toen Dance Valley meer dan FL. 100,- kostte, maar je moet je wel realiseren dat je er e-norm veel voor terugkrijgt.

True, dat is mijn motivatie ook altijd. Als ik naar een concert ga voel ik me echt dik genaaid met het aantal euro/tijd/kwaliteit verhouding. Qua dancefeesten zit nederland aan de absolute top op het gebied van kwanititeit en kwaliteit. Alleen heeft de gemiddelde armzalige student niet elke maand 150 euro over, iets wat zo'n feest toch al gauw kost.
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
Eey zouden jullie willen stemmen op mij en viruz voor fantasy island
http://www.fantasyislandfestival.com/lineup/commander/demo3

Thanks

Waarschuw beheerder
donateur
done, rekeningnummer PB ik ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 09:16:
done, rekeningnummer PB ik ff

;) thanks man :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 06:47:
True, dat is mijn motivatie ook altijd. Als ik naar een concert ga voel ik me echt dik genaaid met het aantal euro/tijd/kwaliteit verhouding. Qua dancefeesten zit nederland aan de absolute top op het gebied van kwanititeit en kwaliteit. Alleen heeft de gemiddelde armzalige student niet elke maand 150 euro over, iets wat zo'n feest toch al gauw kost.

Klopt.
Ik ga ook over het algemeen al niet naar dure feestjes.
20eu voor een kaartje vind ik zat.
Maar een festival wil ik wel wat meer voor neertellen :)
Artiest Imil
Waarschuw beheerder
D-Passion
Worked on the track with Ophidian yesterday :) this is going to be a great collab if you ask me. Hope to finish it soon!!

Waarschuw beheerder
Schijnbaar al gepost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
After the first release of Alien T on Traxtorm Records, the wish to go on became music again.

The idea behind “I am not perfect” comes out during a rainy day… emotions and memories of a recent experience let hands to move on the keyboards by themselves, creating that huge melody line.

In the “Original Mix” the arrangement has been thought to create continuos and unexpected changes during the track: a symphonic
break in the intro followed by a brutal hardcore kick, the main riff comes straight into the track without any standard build up, and then the melodic riff itself blends into a sick synth line which, together with the kickdrum, is a pure chainsaw.
A few but very effective vocals make it even better.

The “Main Mix” is a brend new different arrangement of the “Original Mix” where everything happens quicker and more effective, greatly merging the symphonic part together with the main riff, a great dancefloor hit.

“The baddest madness” features a huge kickdrum, very aggressive vocals, and many distorted leads, for a no-escape track!
190 BPM of hardcore sickness!!!

Releasedatum: 5 augustus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe mij dan maar Nosferatu – Unpredictable
Waarschuw beheerder
The 'baddest' madness :D
Waarschuw beheerder
Die piano doet me aan Kingston Town denken als ie net begint.

Waarschuw beheerder
Baddest Madness klinkt wel lekker maar helaas weer al gebruikte vocals...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op maandag 11 april 2011 om 12:20:

dan luister ik wel pas op 4 augustus de previews, anders zit ik me weer te ergeren dat ik m nog niet heb!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op maandag 11 april 2011 om 12:20:

vraag me echt af welke idioot dat bedacht heeft :D en dat de rest dan allemaal zegt: wat een goed idee!

Waarschuw beheerder
Die Italianen hebben maar rare ideeën laatste tijd. Mad Dog previews als album en nu weer dit.. ;P

Waarschuw beheerder
Haha ja idd :lol: Hier op het werk ook altijd feest als er zaken gedaan moeten worden met italianen.

Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
Vind de vorige release van alien t een stuk beter in de oren klinken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 13:29:
Hier op het werk ook altijd feest als er zaken gedaan moeten worden met italianen.

Omdat ze je steeds een offer maken die je niet kan refusen?

Waarschuw beheerder
+1
donateur
paardenkoppen, ditdat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op maandag 11 april 2011 om 14:25:
Omdat ze je steeds een offer maken die je niet kan refusen?

Omdat ze met de meest absurde acties komen. Een gevalletje te grote mond voor den schoenmaat.
Waarschuw beheerder
zou vet zijn als er inderdaad 4 hardcore setjes doorgaan en ik stem natuurlijk op mezelf ;)

Viruz & The Pacifier http://www.fantasyislandfestival.com/lineup/commander/demo3