Uitspraak van queen of death op woensdag 26 oktober 2005 om 21:09:wat zou jou moment nu compleet maken
een lekker jongen/meisje een lekker wijntje een gigolo/prostituee a total stranger to mess around with of een heerlijk wijntje en wat kaarsjes erbij let me know
een lekker biertje en eindelijk is een keer een vrouwtje naast me die niet rookt
Hahah, mooi is dat. DE LUL!!
Dit uit een ander topic...afkomstig van LRH
Wie nu dit zegt.........
Beetje lullig voor je, je geeft een opmerking over iemand die 16 is en je bent dus zelf een jaar jonger. Whaaaaaaaaaah. En dan maar geen leeftijd bij je profiel zetten. Beetje door de mand gevallen.
Denk dat jij ook naar alles feestjes moet onder begeleiding van een volwassene........
waar is dat?
dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!
sorry knul, das alleen onder begeleidingv an je ouders
en of je ze dat aan wilt doen
dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!
sorry knul, das alleen onder begeleidingv an je ouders
en of je ze dat aan wilt doen
Dit uit een ander topic...afkomstig van LRH
Wie nu dit zegt.........
hoho wel een 15 jarig studentje die weet hoe ze voor zichzelf op moet komen hoor
Beetje lullig voor je, je geeft een opmerking over iemand die 16 is en je bent dus zelf een jaar jonger. Whaaaaaaaaaah. En dan maar geen leeftijd bij je profiel zetten. Beetje door de mand gevallen.
Denk dat jij ook naar alles feestjes moet onder begeleiding van een volwassene........
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 26 oktober 2005 om 22:05:Beetje lullig voor je, je geeft een opmerking over iemand die 16 is en je bent dus zelf een jaar jonger. Whaaaaaaaaaah. En dan maar geen leeftijd bij je profiel zetten. Beetje door de mand gevallen.
sorry?
waar baseer jij op dat ik 16 of 15 ben?
kweet het niet hor
maar dat is voor mij al een aantal jaartjes geleden.
fijn dat je me in de gaten houdt, maar als je t goed witl doen
try harder, inspector gadget
laatste aanpassing
Uitspraak van queen of death op woensdag 26 oktober 2005 om 21:09:wat zou jou moment nu compleet maken
lekker wakker worden naast een lieve gozer, nog ff lekker tegen hem aankruipen en ff lekker blijven liggen..
maja daarintegen slaap ik alleen werd ik vanmorge wakker door de wekker en ben ik nu alweer een uur aan t werk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:48:Heb je het nou over mij
sttt niet zegge! dat mocht toch niemand weten
Leeftijd: 15
Uitspraak van queen of death op woensdag 26 oktober 2005 om 21:09:een lekker jongen/meisje een lekker wijntje een gigolo/prostituee a total stranger to mess around with of een heerlijk wijntje en wat kaarsjes erbij let me know
Vraag het aan die Antilaanse jochies, die weten wel raad met jou
een zeker jongen in me buurt.. maja moet werken he
Uitspraak van Dreammachine op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:17:Nu nog 3.15 uur
Uitspraak van Patrick AllenVraag het aan die Antilaanse jochies, die weten wel raad met jouop donderdag 27 oktober 2005 om 19:32:
met jou kontgat ook zeker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:09:Alleen een vent die op mijn rug komt kriebelen zou heeel erg welkom zijn
wie wil dat als vrouw zijnde nou niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:09:Alleen een vent die op mijn rug komt kriebelen zou heeel erg welkom zijn
hoeveel bied je?