Partyflock

Forumonderwerp · 821504
wie is er weleens in center park in zandvoort geweest, wat vonden jullie ervan?!
is toch gran dorado???? in Zandvoort dan he
ben vroeger wel is naar zandvoort center parcs geweest. zijjn betere parken. al hebben die meestal weer geen zee en strand.
Is van Landal Greenparks :9.. En ik vind 'm totaal niet leuk :no:, misschien ook wel omdat 't dichtbij huis is en ik 'r al vet vaak gezwommen heb..
Ohh.. als je daar gaat zwemmen als bezoeker betaal je 10,50.. Voor dat kleine zwembad met die oh-zo-geweldige glijbaan :frusty:..:9

't Vennenbos in Hapert is veel leuker, leuk zwembad (subtropisch waterparadijs) en 'r was van de zomer van alles te doen :)..
Uitspraak van chrisjesos op zaterdag 12 november 2005 om 19:13:
center parks krijgt nog geld van mij denken ze.
heb x geboekt en kon uiteindelijk niet door okstandigeheden.
nou word ik hele tijd opgebeld en krijg brieven waarin staat dat ik binnen die en die week moeten betalen anders gaan ze nr incassobureau. center parks...OPLICHTERS!!

Niks oplichterij als je boekt moet je betalen ook al ga je niet!! Tenzij je een goede annulerings verzekering hebt.
Ik kon ook een keer niet vanwege omstandigheden had ookk geen verzekering maar netjes met cp gebeld en uitgelegd en moest geloof ik toch nog iets van 100 gulden betalen ipv het hele bedrag, (y) mee te praten!!

En 30 januari gaan we ook lekker naar de Kempervennen.
Logisch dat je moet betalen :yes:, jij boekt 'n huisje (hun houden 'm vrij voor je ;)), dus hun kunnen dat huisje niet verhuren.. En als jij niet komt, staat dat huisje leeg dus verdienen hun niks :no:.. Niet bepaald leuk als iedereen 'm op het laatste moment annuleert.. Heb 't ook wel 'ns gehad, hoefte toen maar de helft te betalen :yes:.. Dus toch maar 'n annuleringsverzekering B)..

16 December lekker naar Vennenbos met mn ventje en friends 8)..
ik ben de laatste keer naar roompot geweest, das ook wel leuk, grote huisjes en erg relaxd!