Partyflock

Forumonderwerp · 821479

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Haaksbergen - De politie heeft donderdag een 18-jarige jongeman uit Haaksbergen in zijn ouderlijke woning aangehouden. Hij wordt verdacht van aanranding en poging tot verkrachting van meerdere meisjes.
Er zijn meerdere aangiften bij de politie gedaan. De slachtoffers zijn allen jonger dan 12 jaar en woonachtig in haaksbergen.
De ontuchtige handelingen vonden plaats in Haaksbergen tussen 1 juni en 18 oktober van dit jaar. De verdachte werd donderdag in verzekering gesteld en opgesloten. De politie acht het niet ondenkbaar dat er meer slachtoffers in deze zaak zijn.
Indien dit zo is kunnen de slachtoffers zich melden bij de afdeling Jeugd- en Zedenzaken van de politie Twente op het politibureau in Enschede.

Bron: Haaksberger Koerier...

Ben benieuwd wie dit is... :/ hoogstwaarschijnlijk is t ook nog eens een bekende :O :S
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
eerste 2 lettergrepen van de achternaam:

Dit eet een paard (6)
Waarschuw beheerder
donateur
ik lust geen havermoutpap... BLEH...

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
hooi:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet al bijna genoeg...............
Waarschuw beheerder
ik genoeg....,...,.,,.

Waarschuw beheerder
Ik ken hem niet maar dit is wel een hele Twentse achternaam... Dus ik snap het ook al :)

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens ... viespeuk dat het is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 22:55:
En deze kerel heeft nogal een hekel aan hem

Blijkbaar :jaja:

Maar mensen, denken we er wel aan dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is!
Ten eerste weet ik niet hoe betrouwbaar de bron is dat het deze gozer is en ten tweede is hij niet veroordeeld, dus vooralsnog onschuldig! (en lelijk...)

Waarschuw beheerder
Inderdaad. Roddels kunnen snel gaan. (Met name in niet zulke grote plaatsen als Haaksbergen.)

Pst.. He-j 't al heurd?
Waarschuw beheerder
18 en dan al para zal wat worden met ze leven.

Waarschuw beheerder
dan ben jeniet goed bij je hoofd :(
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ja, zo is het wel weer genoeg..
Dit mag helemaal niet en pf doet hier dus ook niet aan mee.

Ga je praatjes maar ergens anders rondstrooien