Partyflock

Forumonderwerp · 821443
keb heel sterk het idee dat er zaterdag GHB in me drankje is gedaan.

Ik ben half bewusteloos in de wc ingezakt en daarna alsmaar weggeraakt, in het ziekenhuis hebben ze niets in me bloed gevonden en zeiden ze dat er niets aan de hand was..

iemand hier ervaring mee?

Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:22:
Ik neem zaterdag wel wat mee

Wat dan? :p
Kies maar :D

Of moet ik je verrassen? :9

dat had je wel geproeft als er ghb in zat.....want je bent neer gegaan dus dan zal er

1.heel veel ghb in je drinken
2.niet zo heel veel maar wel hele sterke ghb

en dat proef je allebei:cheer:

dus geen ghb in je drinke:no:
Heb een vriendin bij wie ze dat in Turkije hebben gedaan, maag leeggepompt en 2 dagen in het ziekenhuis gelegen!

Da's lekker dan in je vakantie!!!

En het ergste is, daar doen ze er niets mee, ze zeggen dan, ja je bent Nederlandse, drugs, kijk maar uit dat je zelf niet de cel in moet, we houden het wel op de warmte en alcohol, dossier afgesloten. Voor hetzelfde geld loopt het minder goed af, stelletje gekken...
snap niet wrom ze bij ghb je maag leeg pompen:S t komt helemaal niet in je maag

Uitspraak van Speedy-Wezep op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:28:
dacht dat ze dat alleen in hasselt deden

Geen idee. Nooit geweest. In Meppel word ik het vaakst vaag :D

Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:32:
Kies maar

Of moet ik je verrassen?

Alles mag, behalve pep en lsd :D
Is mij ook wel eens overkomen terwijl ik wel weet hoe GHB smaakt dus of het iets anders was weet ik niet.
Had nog maar 3 breezers een 2 pilsjes op en ze hebben me buiten gedragen, op een stoel gezet, ik ben gaan shaken en sprong blijkbaar iedere keer omhoog en daarna ook nog gaan overgeven.

Dit is me allemaal naverteld, ben dat hele stuk kwijt.
Blijf het een raar stuk in mijn leven vinden.
ja idd, kwas helemaal trillerig, slap ik kon nie staan/lopen/zitten ik zakte steeds in elkaar..

en tja khad ongeveer 2pasoa, 1martini,5 wijn gehad, maja echt niets geproefd,,
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:32:
dat had je wel geproeft als er ghb in zat.....want je bent neer gegaan dus dan zal er

1.heel veel ghb in je drinken
2.niet zo heel veel maar wel hele sterke ghb

Dat klopt niet wat je zegt, iemand kan van een minimale hoeveelheid al onwel worden, niet iedereen heeft eenzelfde afweersysteem.

De een gaat van een klein beetje al out en de ander heeft een liter nodig bij wijze van spreken. Alleen zijn er idioten bij die niet snappen wat de gevolgen en effecten zijn van een drug. Als het bij jou goed gaat kan het voor een ander al een overdosis betekenen.

Als iemand eens een sealtje met coke onder mijn glas achterliet :D

wat klote voor je zeg!!! :(

ik akn dat egt niet uitstaan :@

een vroegere "vriendin" van mij is voor de lol es een keer gedrogeerd en die had et bijna niej overleerd :s

ik coma en alles :/ doktoren zeiden dat ze nooit meer worden zoals ze was enzo :s

maar ze is er al met al goed vanaf gekomen.. alleen een litteken van het vallen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:59:
Als iemand eens een sealtje met coke onder mijn glas achterliet

jah dat zie je nou nooit :(

Uitspraak van actief op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:50:
een vroegere "vriendin" van mij is voor de lol es een keer gedrogeerd en die had et bijna niej overleerd

ik coma en alles doktoren zeiden dat ze nooit meer worden zoals ze was enzo

maar ze is er al met al goed vanaf gekomen.. alleen een litteken van het vallen

:O

Ik heb nou twee keer G op en heb het allebei de keren verdund met eeen vol glas water, maar die zoute smaak die blijft me altijd bij! Zooooow smerig!!!! Ik geloof bijna niet dat je zoiets niet proeft!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:02:
ghb door je drinken zit en je weet niet hoe het smaakt dan proef je het niet...

het is gwoon bittere zoute vage smaak en vooral; met bier is het niet lkker bah

het kan echt wel dat ze ghb in je drinken gooien en je het niet merkt :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:02:
Ik heb nou twee keer G op en heb het allebei de keren verdund met eeen vol glas water, maar die zoute smaak die blijft me altijd bij! Zooooow smerig!!!! Ik geloof bijna niet dat je zoiets niet proeft!

ik gooi t lekkah door mn red bull en dan proefk t bijna nie meer.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:32:
en dat proef je allebei

dus geen ghb in je drinke

Doe het maar eens in een vol glas 7up, dan proef je er niks van hoor

Uitspraak van -Jet- op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:01:
nee ik heb niets geproefd, ik dronk wijn en ze zeiden dat het dan ging bruisen.. niets gezien/geproefd

Hmm denk dat je gewoon wat teveel gezopen hebt en slecht gegeten want GHB proef je toch echt wel en ook met een stoot drank in je lichaam.

Helemaal wanneer het er zo ingegooid is want ghb is zwaarder dan water/drinken en zakt direct naar de bodem zodat je laatste slok gewoon fucking zout moet zijn geweest.
maar ik las laatst wel ergens dat ghb bijna nooit gebruikt wordt om mensen onbewust drugs te laten nemen. tis iets anders wat niet zichtbaar is en smaak en geurloos maar weenie meer wat t was:S

ghb is natuurlijk nogal kleverig en drom zal je, naarmate je glas leger raakt, de smaak echt wel proeven. t blijft aan de bodem van je glas kleven.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:37:
Helemaal wanneer het er zo ingegooid is want ghb is zwaarder dan water/drinken en zakt direct naar de bodem zodat je laatste slok gewoon fucking zout moet zijn geweest.

he verdorie jij was eerder:P

Haha moet toch een de eerste zijn he(y)
is ook zo:P
zit ik lekker thuis

ff tv kieken kat op schoot (L)

glaasie cola bij :)

glaas bijna leeg proef ik zout iets :|

me kat heeft er G in gedaan :@

Voel me nu lekker O:)

lief he zo'n kat (L)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:37:

Dat is helemaal waar (Y)

En heb ghb ook nog nooit zien bruisen zoals hier in de topic ergens gezegd word
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:52:
me kat heeft er G in gedaan :@

geef je kat maar de schuld :9
die vond mij wel lief trouwes :| :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:59:
En heb ghb ook nog nooit zien bruisen zoals hier in de topic ergens gezegd word

idd.. zie het nooit gebeuren :)
Uitspraak van -Jet- op dinsdag 25 oktober 2005 om 15:54:

Dat overkomt mij nou noooit :(

Uitspraak van D-Meister op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:31:
Uitspraak van M!lou op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:03:
Voelde je je niet wazig/vaag voordat je in elkaar zakte?

Als je toevallig een antibiotica kuurtje had en wel alcohol dronk kan je ook zoiets gebeuren (daar hoef je niet eens veel voor te drinken )

ik kreeg een keer op mallorca een antibiotica kuurtje omdat me keel vet gaar was. in de apotheek zeiden ze dat ik gewoon alk. kon drinken, alleen niet 1,5 uur voor en nadat ik de capsule genomen had. heb me er ook aan gehouden en echt helemaal geen problemen gehad en echt wel veel zitten zuipen.

Heb er helaas andere ervaringen mee, na 2 wijntjes zelfs ;)
verwijderd hej :) (F)

maar van alleen alcohol kan je ook ineens heel raar zijn..
een ex van me.. 5 jaar geleden..
3 of 4 breezers(ja dat was toen in :p ) , en ineens kon ze niks meer:/
paar uur later ging t weer :)
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:15:
maar van alleen alcohol kan je ook ineens heel raar zijn..
een ex van me.. 5 jaar geleden..
3 of 4 breezers(ja dat was toen in ) , en ineens kon ze niks meer
paar uur later ging t weer

Jaaa dat ik inleven!!!

Ik had dat vroege ook toen ik nog naar de sooos ging bij ons en ik toen wakker werd met een papieren zak met gaten over mijn hoofd in een kamertje.. ik was totaal slag af!!!

Marcello (f)
Zonder antibiotica heb ik dat ook weleens gehad ja :X ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
GHB heeft een ranzige smaak ja, maar als jij al alcohol op hebt, dan heb je dus nog maar bar weinig ghb nodig om out te gaan. Kan me voorstellen als je dan een mixje hebt ofzo dat je het dan niet meer proeft maar toch out gaat.

in het ziekenhuis hebben ze niets in me bloed gevonden en zeiden ze dat er niets aan de hand was..

Dan zal het ook wel niks zijn muts. Let gewoon een beetje op je leefpatroon!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 02:11:
Dan zal het ook wel niks zijn muts.

GHB is heel erg moeilijk aan te tonen, buiten dat is het 3uur na inname niet meer terug te vinden in je lijf.. Dus wat dát betreft kan het wel degelijk g zijn ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:31:
GHB is heel erg moeilijk aan te tonen, buiten dat is het 3uur na inname niet meer terug te vinden in je lijf.. Dus wat dát betreft kan het wel degelijk g zijn ;)

dat klopt:D

je was wel binnen 3 uur in het zieknhuis tog ghb heeft ook niet lang nodig om te werken !!

kut streken zijn dat in je drinken gooien!

Ik snap die gasten zowiezo niet, zonde van je G geef 't dan aan mij :9

sja...bij mij is het nooit gebeurd
omdat veel mensen zeiden dat als je je glas ergens liet staan en het niet in de gaten hield, ik er niet meer van mocht drinken!!!

ik vind dit soort dingen echt kk ziek en ik begrijp niet waarom trieste mensen zulke dingen doen...
wat is er nou leuk aan???of ben je dan stoer omdat je iemand hebt *vergiftigt*!!!

ik had een hele goede vriendin die ook GHB op heeft...
en die ook nog eens leed aan epeleptiej...
ikzelf was er niet ook niet in de buurt...maar kreeg telefoon dat zij eerst een angstaanval kreeg en buiten een epeleptiej aanval...:/
daarvoor had ze haar drankje op...maar ik weet niet...ik zal het nooit weten hoe zij die aanvallen plots kreeg....

toen ik thuis kwam (smorgens vroeg)kleedde ik me om en zou naar haar toegaan. heb ik oowk gedaan en heb haar vastgehouden omdat ik oowk wist dat dit nooit had mogen gebeuren....
s'avonds is zij overleden aan een hersenbloeding :'(
mijn eerste mitshubishi hadden ze ook vrolijk in men ysthee gedonderd.

das idd kk ziek

keb heel sterk het idee dat er zaterdag GHB in me drankje is gedaan.

Ik ben half bewusteloos in de wc ingezakt en daarna alsmaar weggeraakt, in het ziekenhuis hebben ze niets in me bloed gevonden en zeiden ze dat er niets aan de hand was..

Haha ik heb dat gedaan:P

Magoed je moet gewoon goed op je drank letten tegenwoordig dat is nou eenmaal zo je word er vaak genoeg voor gewaarschuwed dus gewoon btje eigen schuld
laatste aanpassing
pff ja je kan toch ook gewoon vermoeid zijn, een virusje binnen heben gekregen, of om een andere rede niet goed tegen de alcohol heben gekunt
kheb ook een keer in de discotheek gehad,
weze werken, daarna snel naar de disco... vrij moe.. niet sup[erveel gezopen, waar ik normaal gesproken aangeschoten van ben... toen aan het eind van de avond wil ik naar buiten lopen allemaal geouwehoer met mun jas, of ik even mee wilde komen, dus ik meekomen word daar zon klein hokje ingestampt moek ff alles uittrekken zakken leegmaken ja je hebt een half grammetje coke bij he

ja da heb ik ja

da mag je nie bij heben hier

ja dat weet ik

nou dan gaan we maar is even met de politie praten he jonge...

ikke kreeg voort vrij hard de schijt er in, had echt geen zin in weeeeeeeeer zon preek van papa en mama, maarja

een zon gast loopt weg...

lamp lijtk steeds feller te branden...

kdenk ik moet kotse

begin beetje te draaien en pats...

toen lag ik op de grond

werd ik buiten weer wakker stonden er mensen fotos te maken terwijl 4 uitsmijters bietje mij wakker aan het proberen te krijgen waren...

dus ikke bietje wakker geworre. heb geen geouwehoer met de wouten meer gehad naderhand...

dacht naderhand dus ook da ik wa in me drinke had gehad (ja ik ben een sexy bitch dus zou wel kunnen he :P)

maar toen ik goed nadacht dacht ik dus gewoon da het van de vermoeidheid en streess was.

moraal is dus heoft niet per see GHB te zijn geweest.

maar ik lul te veel (mun GBL werkt al goed.... :D:D:D:D:D)

maaruh je moet gewoon blij zijn met gratis drugs vin ik eik.

maar van de andere kant ook weer neit want is ewl kut als je out gaat. maar dan had je weer niet zo veel moeten drinke...

MIJN ADVIES LUIDT DUS ALS VOLGT:
GEWOON ELKE KEER DE HELFT VAN JE GLAS LEEGDRINKEN EN DE REST WEGGOOIEN, DAN HEB JE WEL EEN LEKKERE DOSERING GHB :d:d:d:d:d