5511x bekeken
hij is echt een loser. pas een enkele keer aan de pillen gezeten. flikker toch op man!!daarom altijd die kut zonnenbril op zeker. hij staat zowieso al altijd strak van de coke en gebruikt ook cker meer xtc pillen dan paracetamolltjes.. JEAN YOU SUCK!!!
en 1000 vrouwen. you WISH!!
met die ingevallen kraterkop willen die ouwe tippelhoeren nog niet mee naar huis..
en 1000 vrouwen. you WISH!!
met die ingevallen kraterkop willen die ouwe tippelhoeren nog niet mee naar huis..
laatste aanpassing
hij is echt een loser. pas een enkele keer aan de pillen gezeten. flikker toch op man!!daarom altijd die kut zonnenbril op zeker. hij staat zowieso al altijd strak van de coke en gebruikt ook cker meer xtc pillen dan paracetamolltjes.. JEAN YOU SUCK!!!
jaja
Jean is een kneus. Een crackhoer eerste klas.
1000. Nou of je daar nou trots op moet zijn.
1000. Nou of je daar nou trots op moet zijn.
Daar beweerde Dj Jean het wel met meer dan 1000 (ja duizend) vrouwen te hebben gedaan...
1000
Wat voor kleur lul zal die kerel hebben?
Hij lult poep en is een eerste klasse Popiejopie.
Als ik zijn clip zie hoe hij een plaat heen en weer beweegt, en dan zijn achterlijke glimlach erbij
Zo, Goeiemorgen
Dan zijn ze nog blind ook,die vent is lelijk en hij ken live niet draaien
Tsja... denk dat het in dat geval vrij weinig met uiterlijk te maken heeft
Ze willen ten slotte met een 'beroemdheid' naar bed te zijn geweest!
Kijk naar onder andere Snoop Dogg, Darkraver en noem maar op...
Zijn zat meisjes die het daar alleen om doen!
Kan er met mijn kop niet bij, maar gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde!!
lijkt wel of iedereen jaloerss is hehehehe.
kom op zeg..zat gozers die dromen een leven zoals jean..wat wil je nog meer..meiden die zich aanbieden, je kan neuken wat je wil..plaatjes draaien op leuke feesten. in een vette auto rijden....scheit hebben wat al die andere te zeggen hebben,want hij doet toch waar hij lekker zin in heeft
en de meiden die hem neuken....terecht ik zou ze ook hard palen als ik een vent was , puur met iemand naar bed gaan omdat hij dj is
kom op zeg..zat gozers die dromen een leven zoals jean..wat wil je nog meer..meiden die zich aanbieden, je kan neuken wat je wil..plaatjes draaien op leuke feesten. in een vette auto rijden....scheit hebben wat al die andere te zeggen hebben,want hij doet toch waar hij lekker zin in heeft
en de meiden die hem neuken....terecht ik zou ze ook hard palen als ik een vent was , puur met iemand naar bed gaan omdat hij dj is
zat gozers die dromen een leven zoals jean..wat wil je nog meer..meiden die zich aanbieden, je kan neuken wat je wil..plaatjes draaien op leuke feesten. in een vette auto rijden....scheit hebben wat al die andere te zeggen hebben,want hij doet toch waar hij lekker zin in heeft
Inderdaad!! Hij heeft het goed voor elkaar!!
Lelijk of niet? (enne wat is lelijk?)
Hij doet indedaad waar hij zin in heeft!!
(permanent verbannen)
Daar beweerde Dj Jean het wel met meer dan 1000
ik vind het nog weinig
een vriend van mij heeft al 12 jaar een kroeg op kreta
nou die zit al dik tegen de 6000 aan
elke seizoen, van april tot oktober, elke dag een ander mokkel, dus reken maar uit
dan zou ik me toch behoorlijk "genaaid" voelen
hahaha
Haha en bij relatie staat nee collin? Neukschatje??
moet nog aanpassen
mannen scheppen zowieso graag op over het aantal
niet alle mannen.. ik ben bijvoorbeeld nog maagd
whahahha
debje.. ga je me nou stalken? om overal een discussie met me aan te gaan? die je toch overal verliest?
ik bedoel.. GET A LIFE..
hahaha jeah sure
goed zo
oh mop ik moet t ook nog ff aanpassen
doe ik t nu ff meteen, ben je ook van dat gezeik af
oke mop
nee vind jouw irriteren veel leuker
sommige lelijke mensen mogen ook weleens aangepakt worden
en vooral domme
hahaha.. zul jij wel vaak aangepakt worden he.. mrs. cavetroll?