1 volger · 5989x bekeken
tsja waarom langer wachten met sex? zonde van de tijd je leeft maar 1 x
ZOOOOOOO ist maar net!!!! huppekee nie moeilijk doen gas ermee!!
En ik maar denken dat ze niet meer bestonden.
Ook ik heb geen sex voor het huwelijk. Ik vind dat iets dat je doet met degene waarmee je de rest je leven zult doorbrengen, waarmee je een paar (stuk of 5) kinderen op de wereld zult zetten en waar je oud mee wordt. Scheiden zou ik ook nooit doen.
Saus, heb jij vrienden die er net zo over denken? Ik merk wel dat onze gemeenschap door dit soort gelijkenissen erg naar elkaar toe trekt, ben erg benieuwd of dat bij jullie ook zo is
Nou ja voor niks, met iemand die je eigenlijk niet dierbaar is, waardoor je je maagdelijkheid verliest.
Ja ok bij de eerste keer zou ik wel ff wachten.
Maar we zijn hier nu wel allemaal op een leeftijd dat we onze maagdelijkheid zijn verloren toch?
Ik wil pas sex na mijn huwelijk.
Mijn schatje begrijpt dat en respecteert dat. Ik weet ook nog niet wat ik mis, dus ik zit er niet mee.
Aangezien trouwen er nog lang niet inzit, gaat het nog wel even duren voordat ik ontmaagd word. Dit maakt mij overigens niks uit. Ik heb genoeg leuke dingen te doen. En aan sex denk ik vrijwel nooit.
Mensen die vrijwel meteen met een ander het bed in duiken begrijp ik dan ook niet. Maar ieder zo zijn ding.
precies
laatste aanpassing
Misschien wel genoten ( ik zou het niet weten ), maar daar heb je misschien de rest van je leven spijt van
Als ik geniet heb ik er nooit spijt van..
Maar ok je eerste keer..
Sja.. toen wachtte ik ook, te lang.. maakte het gelijk uit vond hem nix meer.. kan ook gebeuren he..
vroeger kon ik nog wellis met een vriendin lekker samen dvdtje kijken , maar tegenwoordig willen ze gelijk weer aan je zitten en sex hebben ,waar zijn toch die vrouwen van vroeger gebleven
je hebt het wel zwaar he?
laatste aanpassing
vroeger kon ik nog wellis met een vriendin lekker samen dvdtje kijken , maar tegenwoordig willen ze gelijk weer aan je zitten en sex hebben ,waar zijn toch die vrouwen van vroeger gebleven
Nou mijn moppie respecteert mijn beslissing dus blijft van mijn edele delen af.
donateur
geen sex voor het huwelijk..
Ik kan afknappen op iemand die er niks van bakt in bed
Vooral als ik dan lees dat er mensen zijn die gewoon hun maagdelijkheid bewaren! Petje af hoor
Mij niet gezien
Ik ben ook niet een persoon die gelijk maar het bed in duikt met iemand, maar als ik echt heel gek op iemand ben en het is wederzijds.. Echt niet dat ik er dan nog mee wacht
Maar ieder zijn eigen keuzes!
heb dit gelezen, maar zou me daar niks meer bij kunnen voorstellen..
geen sex voor het huwelijk..
Ik kan afknappen op iemand die er niks van bakt in bed Oe dat is best erg
Vooral als ik dan lees dat er mensen zijn die gewoon hun maagdelijkheid bewaren! Petje af hoor
Mij niet gezien Sex is heerlijk.. Sex is fijn.. Vooral als je van iemand houdt, dus waarom dan wachten?
Ik ben ook niet een persoon die gelijk maar het bed in duikt met iemand, maar als ik echt heel gek op iemand ben en het is wederzijds.. Echt niet dat ik er dan nog mee wacht
Maar ieder zijn eigen keuzes!
Hier ben ik t helemaal mee eens
Met zo'n lijf is dat ook niet gek.
Met zo'n lijf is dat ook niet gek.
met jouw een dvd kijken zou nog is moeilijk kennen worden
met jouw een dvd kijken zou nog is moeilijk kennen worden
Zal al moeilijk zijn om op play te drukken