Brugge is niet leuk om uit te gaan....omdat er niks is!
hear hear XD
Leuven is studentenstad dus daar kan je wel iets doen
Hasselt...dat weetk eigelijk niet maar in Antwerpen is er voor iedereen wel iets.
Ik vind België gwn niet zo spannend aangezien ik er zelf woon dusja..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 16:30:BBC
Nu is het Complex
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 16:30:Cherrymoon (ist die er nog)
Die is gesloten geweest,daarna is het Kolosso geweest,dan The Building en nu wordt het binnekort terug de heropening van Cherry Moon
Uitspraak van Jupilernu wordt het binnekort terug de heropening van Cherry Moon- Kevlar op dinsdag 29 januari 2008 om 18:18:
maar word dat geen minimal/electro club nu ?
maar word dat geen minimal/electro club nu ?
Dno,dacht ook gewoon terug Cherry maar kan natuurlijk verkeerd zijn ...
residents zijn
youri Parker
Soul Phonic
El Carlitto
En de andere zaal
Lou Lou Players
Punkz
Jens Holmes
Buite Youri ken ik er geen enkele van ...
Uitspraak van JupilerBuite Youri ken ik er geen enkele van ...- Kevlar op woensdag 30 januari 2008 om 18:42:
ja ik ken dr ook geenene van nee!
kzen benieuwd hoe dat het allemaal gaat lopen daare!
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 februari 2008 om 12:50:kzen benieuwd hoe dat het allemaal gaat lopen daare!
als ze niet gaan mikke naar het tek/jump publiek kan het best blijve draaie...wat ik ook denk met die namen.
ken je Loulou niett?
loelieeelala
Ooooow,ben jij die lou louuuuu
Uitspraak van Jupilerals ze niet gaan mikke naar het tek/jump publiek kan het best blijve draaie...wat ik ook denk met die namen.- Kevlar op donderdag 7 februari 2008 om 14:12:
uhu, ja het is nu weer gwn cherry stijl e!
Uitspraak van JupilerDa hoor ek graag se- Kevlar op vrijdag 8 februari 2008 om 16:57:
hahaha! zal wel ja
Uitspraak van JupilerLate we hopen hé- Kevlar op vrijdag 8 februari 2008 om 16:57:
allih ja we zullen et wel merken a!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 15:22:heb gehoord, dat het weer gewoon "cherry" wordt! ma ben nie zeker!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 februari 2008 om 15:39:uhu, ja het is nu weer gwn cherry stijl e!
Uitspraak van JupilerDno,dacht ook gewoon terug Cherry maar kan natuurlijk verkeerd zijn ...- Kevlar op woensdag 30 januari 2008 om 18:42:
Nee ik heb 't aan Youri gevraagd. Het wordt niet meer zoals eerst. Is geen goed idee ook, Cherrymoon tijdperk is gewoon al een paar jaar klaar. Niks meer aan te doen. 't Wordt toch nooit meer zoals eerst, dus zelfde stijl zou de naam van oud-cherrymoon geen goed doen.
Het wordt een soort van Minimal, maar niet de minimal zoals we die in Nederland kennen. Ik heb Deadmau5 al gehoord, en het is een soort mengeling van electro met lichte minimal invloeden.
Ik vind 't persoonlijk niet slecht, maar ik denk dat deze stijl totaal niet trekt in belgie...
Maar we zullen zien.
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op vrijdag 15 februari 2008 om 17:04:Het wordt een soort van Minimal, maar niet de minimal zoals we die in Nederland kennen. Ik heb Deadmau5 al gehoord, en het is een soort mengeling van electro met lichte minimal invloeden.
Ik vind 't persoonlijk niet slecht, maar ik denk dat deze stijl totaal niet trekt in belgie...
Maar we zullen zien.
Hmmm,die minimal style...is dat niet zo de style zoals in La Rocca op zaterdag en Café d'Anvers enzo...????
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op vrijdag 15 februari 2008 om 17:04:Het wordt een soort van Minimal
geen spek voor mijn bek dus
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op vrijdag 15 februari 2008 om 17:04:Ik vind 't persoonlijk niet slecht, maar ik denk dat deze stijl totaal niet trekt in belgie...
Maar we zullen zien.
die zal niet trekken ook. Trouwens bullshit wat je zegt over de Cherry stijl; die stijl trekt de dag van vandaag zeker nog wel. Heb ik genoeg gezien aan de massa volk op de cherry moon reunion party in the building enkele maanden terug. Cherry heeft een unieke stijl met een uniek volk; zal altijd zo blijven en zal altijd in trek blijven. Dat is zeker niet de reden waarom ze destijds gesloten zijn.
die nieuwe stijl daar zitten spijtig genoeg niet veel belgen op te wachten, althans ik zeker niet, ik vind het persoonlijk bullshit. Als je een andere stijl opgaat dan neem je niet dezelfde naam als de legendarische club van toendertijd want dat is wederom valse reclame. Mensen die gaan en niet op de hoogte zijn van de nieuwe stijl gaan wellicht ook ontevreden naar huis. En met die manier van werken gaan ze zichzelf weer in de problemen werken; teren op vroeger succes wat zal leiden tot misnoegde klanten. En er is maar 1 ding dat sneller loopt dan goede reclame; en da's slechte reclame. Ontevreden mensen zullen snel hun mond opendoen en het desnoods zelfs afraden aan vrienden ... en zo ben je vertrokken natuurlijk
En dit is geen rookie mistake hoor ... ik snap echt niet hoe ze zo een cruciale fout kunnen maken ze gaan recht tegen de muur oplopen. Je naam houden is 1 ding, maar dan nog een nieuw genre gebruiken dat echt nog niet aanslaat is een enorm risico volgens mij.
Achja laat ze maar doen
The building heeft het ook lang uitgehouden precies! lol ... ik denk dat ze wat ... een 3-tal maanden zijn opengeweest onder die naam?
Als je een andere stijl opgaat dan neem je niet dezelfde naam als de legendarische club van toendertijd want dat is wederom valse reclame
Ja,ben het daar al wel met je eens,daar heb je idd wel een punt.
Mensen horen Cherry Moon,de verhalen van toen,de sfeer,de mensen,de muziek...
Er zullen er idd wel een paar teleurgesteld worden...
denk dat ze wat ... een 3-tal maanden zijn opengeweest onder die naam?
Yêp,zoiets zal het zijn geweest,maar ja,was het promo stunt of was het echt de bedoeling om verder te gaan.
Ik weet het ni,want het was de moeite denk ik.
Maar hoe je het ook draait of keert,de concurentie met de Complex in die muziek genre is moordend,Complex blijft verder bestaan,terwijl eender welke tent in de geburen (en zelfs verder) na een paar maanden de boeke kunne sluiten...
En ja,mss een pronostiekje..??Laten we Cherry op een maand of 4 houden ...
We zijn nog niet zolang geleden weekendje Gent geweest, Antwerpen toen keer donderdagavond aangedaan en dat ging wel. Maar Gent, wat hebben wij ons verveelt, we dachten grote stad, net zo uitgaan als in Rdam, tenminste voor iedereen zijn smaak wel wat te vinden. Mooi niet dus, wat kleine tentjes ingeweest, waar ik me de tering verveelde, toen kwam ik plots in een fokking tent waar bij de ingang al jongens met elkaar stonden te zoenen, toen had ik het helemaal gehad met nog een paar andere, dus flink wat zuipen gehaald, terug gegaan naar hotel en daar zitten blowen en zuipen tot we in elkaar pleurde.
Was achteraf zeker wel leuk weekendje, maar het uitgaan is er kut.
Was achteraf zeker wel leuk weekendje, maar het uitgaan is er kut.
Ik vind Gent Boring om uit te gaan. In Antwerpen zijn er wel enkele toffe plaatsen. Ik vind de Petrol in Antwerpen suuuuper. Binnenkort komt Dr Lektroluv er weer draaien en The Subs zijn er onlangs ook geweest. Café Capital in Antwerpen is ook leuk. In Brussel is Recyclart wel leuk en zeker als het Statik Dancing is. Structure Beton in Brussel kan ook soms leuk zijn of de feestjes die ze doen op de Boten in Brussel 
Gent is ECHT niet boring om uit te gaan. Je hebt echt voor elk wat wils. Maar de goeie discotheken zoals Culture Club, Megatempel, Kokorico liggen allemaal net buiten het centrum en in de omliggende gemeenten. Ik moet inderdaad wel toegeven dat, als je Gent niet echt goed kent, je nooit ontdekt welke uitgaanspareltjes de stad te bieden heeft. Dat is erg spijtig. Zelfs ik, die gans mijn leven naar Gent op school ben geweest, weet nog niet de helft van de uitgaanszaken in Gent zijn.
Je moet ze echt wel gewoon vinden en weten zijn vrees is
meestal worden mensen die de stad niet kennen gewoon weggelaat naar de studentenbuurt en cafés (zoals Decadence) waar in het weekend echt geen fuck te beleven valt. Het is dan ook enkel dikke ambiance verzekerd daar tijdens de week maar niet in het weekend. Als je in het weekend echt goed wilt uitgaan moet je al erg diep in het centrum gaan zoeken; daar heb je superveel goeie cafés, danscafés en zelfs de occasionele kleine discotheek. Qua cultuur is Gent ook al onovertroffen. Gent moet je overdag zien voor de cultuur en savonds voor de uitgang pas dan zal je wat aan gent hebben
en later in de nacht kan je dan Gent stad verlaten voor een van de betere discotheken zoals opgenoemd. En wie weet ja als je nog energie teveel hebt vind je in de geburen ook nog een ganse pak afterclubs
Je moet ze echt wel gewoon vinden en weten zijn vrees is
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 28 februari 2008 om 16:48:Alleen in de postaljon draaien ze captain jack of 2 ulimited en die belgie gaan dan uit hun dak
volgens mij vergeet je wel een cruciaal punt te vermelden en dat zal wel de leeftijd zijn
1. Kindjes jonger dan 16. Die kennen die plaat totaal niet en beseffen niet dat het compleet foute muziek is van voor hun tijd
2. Zatte mensen
3. Mensen ouder dan 40
Ik gok op die laatste
1. Kindjes jonger dan 16. Die kennen die plaat totaal niet en beseffen niet dat het compleet foute muziek is van voor hun tijd
2. Zatte mensen
Tja, voor dat geld wat daar een jupiler kost, zou ik ook snel zat worden
3. Mensen ouder dan 40
laatste aanpassing
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 28 februari 2008 om 17:06:word streng op leeftijd gecontroleerd
dat geloof je nu toch zelf niet he
als er 1 ding niet samen gaat op feesten in belgie is de leeftijdscontrole
ik ken niemand tussen de 16 en 25 die uit zijn dak gaat op captain jack en niet dronken is hoor
laatste aanpassing
als er 1 ding niet samen gaat op feesten in belgie is de leeftijdscontrole
Ik heb het over een kroeg/discotheek, en geen feesten
Nou, ik vind het wels lekker om een oud nummer te horen (dan geen captain jack) maarja die belgen zijn zowiso al wazig heb ik afgelopen zaterdag al genoeg gezien op reverze dus
ps. als je in een kroeg in nl oude nummers zoals cj zou draaien zullen sommige ook los gaan hoor
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 28 februari 2008 om 21:09:als je in een kroeg in nl oude nummers zoals cj zou draaien zullen sommige ook los gaan hoor
hangt er gewoon vanaf hoe zat je op dat moment bent
Uitspraak van [WBS] Joker.one op dinsdag 20 november 2007 om 13:33:Structure Béton!
IEMAND MET STIJJJJJJJL! ! ! !
ik ken niemand tussen de 16 en 25 die uit zijn dak gaat op captain jack en niet dronken is hoor ... met die mensen is er dan iets grondig mis
Dan is er met mij iets grondig mis
http://www.ilovethe90s.be/
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 28 februari 2008 om 16:48:captain jack
Is die kerel een paar jaar geleden niet overleden btw???
Ik gok op die laatste
Nou,nr 2 ziet er mij ook een goede keuze uit
Uitspraak van JupilerIs die kerel een paar jaar geleden niet overleden btw???- Kevlar op woensdag 12 maart 2008 om 20:29:
jaa als n baksteeennnn whihahoo
maar tis wel zo
die heeft zijn eigen vast te druk gemaakt.. dat arme mens
https://www.partyflock.nl/location/9629:Fuzion
ga er maar eens langs zou ik zeggen.
beneden is het hoofdzakelijk hardstyle/jump & boven is het hardcore
ga er maar eens langs zou ik zeggen.
beneden is het hoofdzakelijk hardstyle/jump & boven is het hardcore
Heb nog steeds heimwee naar Zillion (Antwerpen), wat een feesttent, vuurwerk, aquaria met duikers, bewegende dansvloeren, verschillende zalen, internet, een pinautomaat, een shop, heerlijke lounge hoekjes met grote leren banken met poefs voor je benen, serveersters die overal je bestelling komen opnemen en de drank komen brengen en dan de vage gadgets die je meekreeg, lichtsabels, lichtzwaarden, knuffelbeesten enz. Jammer dat hij gesloten werd omdat de loze ruimte onder de dansvloer gebruikte werd als glycerine opslag. Club X was ook gaaf, ook weleens in café d'Anvers geweest maar dat vond ik minder. Zijn er nu nog veel clubs in België met Jump, UC style en een vette bas binnen anderhalf uur van Rotterdam?
Uitspraak van Lekkerlachebekkie op donderdag 27 maart 2008 om 23:32:Zijn er nu nog veel clubs in België met Jump, UC style en een vette bas binnen anderhalf uur van Rotterdam?
Fuzion, Complex, illusion, highstreet zijn toch erg leuke clubs
Uitspraak van Lekkerlachebekkie op donderdag 27 maart 2008 om 23:32:Heb nog steeds heimwee naar Zillion (Antwerpen)
Uitspraak van Lekkerlachebekkie op donderdag 27 maart 2008 om 23:32:vuurwerk
Ja,daar onder de Zillion lag wel een paar ton verstopt
Maar het mag gezegd worde,het was een mooie club
Uitspraak van Lekkerlachebekkie op donderdag 27 maart 2008 om 23:32:Zijn er nu nog veel clubs in België met Jump, UC style en een vette bas binnen anderhalf uur van Rotterdam?
Complex is 1 van de betere
Als je ziet wat voor guest er al gepaseerd zijn
Dj Bam Bam,Kamikaze,Bassdrum Project...lekkere Chicago Bootyhouse,Jacking Beats en UC style
Uitspraak van JupilerComplex is 1 van de betere- Kevlar op vrijdag 4 april 2008 om 20:37:
Vrienden van mij zijn inderdaad wezen kijken met oud en nieuw en hoewel de inrichting, geluid enz. goed te doen was hadden ze niet zoiets van hier moeten we vaker heen
Re-loaded
Waar ligt die club en wat voor house draaien ze?

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)