Partyflock

Forumonderwerp · 821072

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
hoi
weer een nieuwe herriecore track!
deze track is bedoeld voor de Para-Sneiterworks - The Freestyle Contest
hij is nog niet helemaal af ik denk dat ik nog wat kleine details aan ga passen. anyway graag uw mening.
ohja het boeit me niet super veel hoeveelste ik wordt met de contest ik ga voor me eigen plaat bij meta4 ^^ (mijn streven naar)

info:
Titel: EVP (Electronic Voice Phenomena)
Stijl: Experimentele Darkcore
Bpm: 155.0
Duur: 5:21
Vocals: van een EVP site gehaald, als je goed luistert hoor je wat er gezegd wordt :P

Link:
[img width=400 height=260]http://www.tqnoize.com/pf/evp.jpg[/img]

enjoy, :)

Waarschuw beheerder
omdat het afmixen toch nooit goed is :P

Waarschuw beheerder
nog meer noize liefhebbers? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 23:32:
omdat het afmixen toch nooit goed is

ja dat is wel zo, maargoed als de track zonder afmixen nergens naar hoort(in het algemeen dus) kun je best moeilijk een waarde oordeel geven lijkt me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:28:
nog meer noize liefhebbers?

jacker ma had em al beluisterd :P

Waarschuw beheerder
et afmixen lukt maar niet.
alsk em in de auto bv luister klinkt het anders dan door mijn koptelefoon of boxen..

maar goed :P

Waarschuw beheerder
Mijn Review:

Lekker vage rauwe geluiden in de intro. Maar toch nog wel wat té noizerig. De lead op het begin vind ik veel te schel, maar past toch goed binnen de noize. Kick is lekker rauw. Piano'tje ook weer lekker duister. Superdikkevette track lever je weer. _O_! Vaag vocal-gekloot klinkt ook lekker.
Ik houd van je duisterheid in je tracks, omdat het heel ongewoon klinkt. Helemaal niet standaard! Je hebt echt je eigen sound te pakken! Je track bevat een goede sfeer die door de hele track heen blijft gaan. Je edits en fx's vind ik ook echt supervet!

Ik heb echt helemaal geen aanmerkingen over deze track, want het is weer een topper!

Waarschuw beheerder
tnx bandung! :)
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vond ik Furiae net ietsie beter met die vette hihats, klonk zo vet!!!! :respect:

Ben overigens zelf ook met een Darkcore track begonnen, met Blair Witch Project vocals erin _0_.

Waarschuw beheerder
laat maar horen als ie af is ;)
heb me track trouwens geupdate
beetje geprobeerd te eq'en enzo :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk gewoon hardcore en ik hoor nergens iets van noise alleen distortion achtige geluiden. Komt meer in de buurt van powernoise. Dag :)

Waarschuw beheerder
en wat vind je van het nummer zelf? :P
Waarschuw beheerder
Had ik al beluisterd maar nu nog review!! (Kort)
Duister, krachtige kick en wat geklooi!!
Vocals hoor ik niet goed maar hoeft daarvoor niet, je gebruikt ze waarschijnlijk voor achtergrond!!!

Is dit nummer geupdate? Want ik dacht dat het anders klinken was voordien!!

P.S. outro duurt te lang, maar kies je natuurlijk zelf!!

Voorderest, je eigenstijl dus + !!!
Goed bezig

Waarschuw beheerder
tnx :)
ja hij is geupdate :)

het is juist de kunst om de vocals te horen er zit een verborgen boodschap in (vandaar de titel evp)
moet je goed luisteren dan hoor je een zin in het nederlands onder het geruis door. (heb er niet zelf distortion overheen gegooid het geruis zat er al bij)
maar bedankt :)