Partyflock

Forumonderwerp · 821028
1 volger · 2213x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00
evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is vetter
Waarschuw beheerder
Typerend voor de PF kudde dat zo'n nutteloos (fake) topic uitgroeit tot 3 pagina's :D

En ja, ik help zelf even mee (anders krijg je dat weer).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ½jeKaaS op dinsdag 25 oktober 2005 om 13:39:
(anders krijg je dat weer).

Ik weet precies wat je bedoelt.
Heel irritant te ff te makkelijk is dat.
Waarschuw beheerder
Nightmare heb alleen jappo..

ja,die samen met lancinhouse een early set gaat draaien :S
Waarschuw beheerder
wat is lekkerder, een appel of een peer :S
wat een vergelijking
Waarschuw beheerder
als eerlijke vergelijking zou ik tog black nemen ipv white

maar THUNDERDOME !!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van q-kske op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:33:
wat is lekkerder, een appel of een peer
wat een vergelijking

een appel [img width=19 height=15]http://images.sugababes.nl//smiles/we.gif[/img]

waarom :P omdat die precies hetzelfde uitziet als een
vliegtuig en een boot ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 12:02:
hardstyle is toch een soort hardcore?

HAHAHAHA!sjezus !moet er hier nou serieus op gereageerd worden!?
Waarschuw beheerder
wat een kut topic :S dit is het domste topic wat ik tot nu toe gezien heb dammn. Hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken. Als je nu zegt sensation white of senation black oke, maar dit is wel ontzettend dom. :S:S ze moeten jou verbieden ooit nog topic te laten openen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vfr op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:58:
HAHAHAHA!sjezus !moet er hier nou serieus op gereageerd worden!?

haha dat je die vraag nog stelt :P

dat kon je al weten toen je de titel las
Waarschuw beheerder
Thunderdome..! :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leeft ie nou nog
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Thunderdome 'The white edition'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 12:14:
Sensation White is echt wel dikke terror hoor, kweet niet waar jullie allemaal over lull

whjahahahahahhahahahahahaha SUKKEL! jij hebt dus echt geen verstand van feesten, ik zie johan gielen al terror / speedcore draaien whahahahahahahahhahahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:20:
whjahahahahahhahahahahahaha SUKKEL! jij hebt dus echt geen verstand van feesten, ik zie johan gielen al terror / speedcore draaien whahahahahahahahhahahahahaha

of hij maakt gewoon een grapje :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:20:

Jij heb blijkbaar dus geen verstand van IETS of wat dan ook. Als je de tijd had genomen om t topic ff goed door te lezen had je erachter kunnen komen dat ik dit topic geopent heb met 1 grote knipoog naar al die klote vergelijkingstopics op pf.

Maar als we ff terugkomen op verstand hebben van feesten. Als ik zo jouw favoriete dj lijst bekijk kom jij eigelijk niet verder dan dj/producers als Akira, Drokz, Plague, Noisekick enz. Beetje de "bekende" dj's. Als ik jouw was zou ik me ff wat meer gaan verdiepen voordat je met zulke domme uitspraken als dit komt, of een nickname neemt met Speedcore erin. Want waarschijnlijk weet je dus helemaal NIKS.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 oktober 2005 om 13:39:
Jij heb blijkbaar dus geen verstand van IETS of wat dan ook. Als je de tijd had genomen om t topic ff goed door te lezen had je erachter kunnen komen dat ik dit topic geopent heb met 1 grote knipoog naar al die klote vergelijkingstopics op pf.

Maar als we ff terugkomen op verstand hebben van feesten. Als ik zo jouw favoriete dj lijst bekijk kom jij eigelijk niet verder dan dj/producers als Akira, Drokz, Plague, Noisekick enz. Beetje de "bekende" dj's. Als ik jouw was zou ik me ff wat meer gaan verdiepen voordat je met zulke domme uitspraken als dit komt, of een nickname neemt met Speedcore erin. Want waarschijnlijk weet je dus helemaal NIKS.

wat slaat dat nou weer op dat ik er geen verstand van heb? :S waar haal je dat dan vandaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan heb je ook nog 183908 plaatjes van CSR op je profiel staan. Daarmee neem ik aan dat je een groot fan bent van CSR. Jammergenoeg ben je dan cker weer niet zo'n grote fan om t feest van 9 september te kunnen bijwonen. Of vind je t stiekem gewoon "stoer" zijn om zo "TERROR" over te komen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 oktober 2005 om 13:41:
En dan heb je ook nog 183908 plaatjes van CSR op je profiel staan. Daarmee neem ik aan dat je een groot fan bent van CSR. Jammergenoeg ben je dan cker weer niet zo'n grote fan om t feest van 9 september te kunnen bijwonen. Of vind je t stiekem gewoon "stoer" zijn om zo "TERROR" over te komen

toevallig was ik op 9 september wel bij CSR: welcome to terrorland... dus.. en wat the fuck slaat het op om stoer te doen over terror :S mag ik er niet van houden of zo? ieder heeft toch zn eigen muziek smaak? en ik draai zelf ook speedcore dus..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:41:
wat slaat dat nou weer op dat ik er geen verstand van heb? waar haal je dat dan vandaan?

Kneus, ik zie je profiel toch, de dj's die je goed vind, al die feesten waar je bent heen geweest. Je bent gewoon de zoveelste loser die t nou eenmaal stoer vind staan om zoveel mogelijk speedcore en terror op zn profiel te zetten. Daar komt nog eens bij dat t handjevol terror/speedcore dj's die in je lijst staat ook nog eens bij de meest bekende uit de scene horen.

T spijt me zeer, maar ik zie jouw gewoon als t zoveelste kuddedier die niets anders doet dan meegaan in wat de massa goed vind.

Waarschuw beheerder
:S oke, dus volgens jou moet ik naar speedcore feesten gaan :S ik hou ook van andere feesten, early hardcore, hardcore, terror, speedcore dus ik pak allerlei feesten :S
maar het liefste ga ik naar speedcore feesten

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 oktober 2005 om 13:45:
spijt me zeer, maar ik zie jouw gewoon als t zoveelste kuddedier die niets anders doet dan meegaan in wat de massa goed vind.

dit gaat ook echt helemaal nergens over :S denk je nou echt dat ik een meeloper ben? dacht het niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:44:
mag ik er niet van houden of zo? ieder heeft toch zn eigen muziek smaak? en ik draai zelf ook speedcore dus..

Heb je helemaal gelijk in hoor!!! Ieder mag zijn eigen smaak en mening hebben!! :D
Waarschuw beheerder
Om maar even bij het topic te blijven.

Ik ga voor Sensation White.

De feesten zijn idd niet met elkaar te vergelijken daarom zal de keuze alleen maar gemakkelijker zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White Angel >><< PINO op woensdag 26 oktober 2005 om 13:51:
Heb je helemaal gelijk in hoor!!! Ieder mag zijn eigen smaak en mening hebben!!

:D met jou kan ik prate :P

Waarschuw beheerder
en toen wist ie niks meer te zeggen, the judge
Waarschuw beheerder
snap gewoon niet waarom hij zo loopt te zeiken! slaat helemaal nergens op.... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 oktober 2005 om 13:45:
T spijt me zeer, maar ik zie jouw gewoon als t zoveelste kuddedier die niets anders doet dan meegaan in wat de massa goed vind.

En wat ben je zelf dan????

Waarschuw beheerder
idd..

maar volgens hem zou ik omdat ik van speedcore hou niet naar andere feesten mogen :s
njaha hijs gewoon dom :s
Waarschuw beheerder
Mijn voorkeur gaat uit naar hardstyle maar ga ook naar andere feesten. Zie het probleem niet zo hoor bij die gozer! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White Angel >><< PINO op woensdag 26 oktober 2005 om 14:01:
Mijn voorkeur gaat uit naar hardstyle maar ga ook naar andere feesten. Zie het probleem niet zo hoor bij die gozer!

ik ook niet :S wtf maakt het uit naar wat voor feesten je gaat.. mjah.. la um maar lekker

alles goed verder met white angel? :)
Waarschuw beheerder
Ja gaat lekker hoor, beetje drukke week op het werk alleen. Zou blij zijn als het 16.45 is en ik lekker op de bank met een filmpie kan ploffen!!! hahaha
Waarschuw beheerder
Thunderdome natuurlijk :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White Angel >><< PINO op woensdag 26 oktober 2005 om 14:07:
Ja gaat lekker hoor, beetje drukke week op het werk alleen. Zou blij zijn als het 16.45 is en ik lekker op de bank met een filmpie kan ploffen!!! hahaha

haha :P das altijd lekker :D welke film het liefste :)
Waarschuw beheerder
is wel een vergelijking jah thunderdome of sensation :S
en hoe kan iemand anders dat voor jouw bepalen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:38:
haha das altijd lekker welke film het liefste

Hou het meest van goede actie films en trillers...
Waarschuw beheerder
thunderdome :)
denk dat ik een van de weinigen ben die dat uit ervaring kan zeggen :P

Waarschuw beheerder
Sensation white is veel harder en minder commercieel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:59:
njaha hijs gewoon dom

ik lees het nu pas eigenlijk. die gast weet het zelf wel errug goed hoor :/ das pas een loser. idd the judge jah, laat iedereen lekker in z'n waarde en ga niet zo lopen veroordelen zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op woensdag 26 oktober 2005 om 14:56:
thunderdome
denk dat ik een van de weinigen ben die dat uit ervaring kan zeggen

euh..... hoezo?

Waarschuw beheerder
Omdat er maar weinig mensen zowel naar sensation white als naar thunderdome gaan misschien? :vaag:

blond?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 15:03:
Omdat er maar weinig mensen zowel naar sensation white als naar thunderdome gaan misschien?

blond?

zeer en ik ben er trots op ook. maar ook ik ben naar allebei geweest dus...

Waarschuw beheerder
white sensation 2005 sucks
Waarschuw beheerder
aan je forumplaatje heb je anders wel alvast geoefend op je dansje :p

:bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thunderdome natuurlijk :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 11:51:
wat is vetter

haha dat kun je dus toTAAL niet met elkaar vergelijken he maja ik ga voor thunderdome :cheer:
Waarschuw beheerder
Thunderdome!! ik hoop echt dat tiesto komt dit jaar anders kom ik niet!!:yes: :bounce:

zo ff het niveau hier omhoog brengen