| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00 |
Sensation White is echt wel dikke terror hoor, kweet niet waar jullie allemaal over lull
whjahahahahahhahahahahahaha SUKKEL! jij hebt dus echt geen verstand van feesten, ik zie johan gielen al terror / speedcore draaien whahahahahahahahhahahahahaha
Jij heb blijkbaar dus geen verstand van IETS of wat dan ook. Als je de tijd had genomen om t topic ff goed door te lezen had je erachter kunnen komen dat ik dit topic geopent heb met 1 grote knipoog naar al die klote vergelijkingstopics op pf.
Maar als we ff terugkomen op verstand hebben van feesten. Als ik zo jouw favoriete dj lijst bekijk kom jij eigelijk niet verder dan dj/producers als Akira, Drokz, Plague, Noisekick enz. Beetje de "bekende" dj's. Als ik jouw was zou ik me ff wat meer gaan verdiepen voordat je met zulke domme uitspraken als dit komt, of een nickname neemt met Speedcore erin. Want waarschijnlijk weet je dus helemaal NIKS.
En dan heb je ook nog 183908 plaatjes van CSR op je profiel staan. Daarmee neem ik aan dat je een groot fan bent van CSR. Jammergenoeg ben je dan cker weer niet zo'n grote fan om t feest van 9 september te kunnen bijwonen. Of vind je t stiekem gewoon "stoer" zijn om zo "TERROR" over te komen
wat slaat dat nou weer op dat ik er geen verstand van heb? waar haal je dat dan vandaan?
spijt me zeer, maar ik zie jouw gewoon als t zoveelste kuddedier die niets anders doet dan meegaan in wat de massa goed vind.
Heb je helemaal gelijk in hoor!!! Ieder mag zijn eigen smaak en mening hebben!!
Mijn voorkeur gaat uit naar hardstyle maar ga ook naar andere feesten. Zie het probleem niet zo hoor bij die gozer!
Ja gaat lekker hoor, beetje drukke week op het werk alleen. Zou blij zijn als het 16.45 is en ik lekker op de bank met een filmpie kan ploffen!!! hahaha