Partyflock

Forumonderwerp · 820277

Waarschuw beheerder
donateur
Goede vrienden van ons zijn afgelopen weekend beroofd van AL hun huisraad, mede door het invullen van hun party-agenda.
Ze weten nagenoeg zeker wie het heeft gedaan (of wie het heeft laten doen), echter kunnen het niet bewijzen.
Na een avond stappen in de Fantasy Beach, kwamen ze thuis en was echt alles weg, naast de flatscreen-televisie, hun computer, bankstel, dekbedden, kussens, beademingsaparatuur (jawel), allerlei huisraad, de rvs-pedaalemmer was zelfs hun uitgaans- en gewone kleding weg. Echt alles was weg ! Het mooie is, ze weten wie het heeft gedaan. Ze zijn beperkt verzekerd (verzekering keert niet alles uit door bijv een max te stellen). Persoon in kwestie heeft aan de hand van hun party-agenda vrijspel gehad. Weest daarom gewaarschuwd met het volledig invullen van de agenda !!!!!!! (misschien een tip voor de programmeurs: wijzig de agenda in een belangstellingsregistratie met gradaties).
Wij halen om deze reden op de dag zelf meestal weg waar we naar toe gaan, danwel of we uitgaan. Tevens hebben we daarom de historie van onze agenda verwijderd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:32:
ik snap niet dat mensen tegen hun partypicture lullen als 3de persoon ofzo..

Whehehe :x
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin. Men kan mijn agenda ook zien, maar weten men waar ik woon? Nee dus :no:

Je kan beter een andere vriendengroep zoeken, denk dat daar het probleem zit (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:37:
Uitspraak van P&G op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:12:
Tevens hebben we daarom de historie van onze agenda verwijderd

Bang dat ze vorig weekend opeens ook nog gaan inbreken??

8)

Ik ga 'm ook leeg gooien , want zometeen breken ze in toen ik begin dit jaar in de vechtsebanen was :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeff London op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:45:
ga 'm ook leeg gooien , want zometeen breken ze in toen ik begin dit jaar in de vechtsebanen was

Stel je voor dat ze die back to the future wagen hebben :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp dat heel vervelend is maar ik denk dat PF hier weinig aan kan doen. Leuk dat iedereen ziet waar je naartoe gaat maar hoe weten hun waar je woont? Het moet dus wel een bekende van je zijn geweest. Aangezien mijn vrienden weten waar ik naartoe ga laat ik mijn agenda lekker staan. Ze mogen langskomen, heb toch een pitbull voor de deur zitten wachten. :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:12:
Wij halen om deze reden op de dag zelf meestal weg waar we naar toe gaan, danwel of we uitgaan. Tevens hebben we daarom de historie van onze agenda verwijderd

Enne, wat heeft het voor zin om op de dag zelf je agenda leeg te halen. Inbrekers gaan niet over 1 dag hoor daar gaat meestal wat werk aan vooraf. Dus dan weten ze allang waar je naartoe gaat, alleen dan is het even de vraag of je wel echt gaat maar dat zien ze snel genoeg als ze bij je thuis zijn. ;)

En wat heeft het leeghalen van je archief voor zin? Alsof hun de tijd terug kunnen draaien om alsnog je huis leeg te halen. :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:50:
Stel je voor dat ze die back to the future wagen hebben

[img width=572 height=428]http://www.gocarlo.com/lagalerie/images/delorean-profile-512.jpg[/img]

Het was Marty McFly :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jeff London op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:54:
Het was Marty McFly

...of professor Barabas met z'n Teletijdmachine :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:57:
Het was Marty McFly

...of professor Barabas met z'n Teletijdmachine

Of gewoon japie met zijn terug in de tijd tjapie B)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:57:
Dat bedoel ik, je hebt alles zelf in de hand. Wie denkt dat internet alleen gebruikt wordt om elkaar lief te hebben, die zijn niet helemaal 100.

ik kan er alsnog achterkomen hoor ;) maar kost wat meer moeite, heb ik ff geen zin in ;):)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij halen om deze reden op de dag zelf meestal weg waar we naar toe gaan, danwel of we uitgaan

Meestal word een inbraak ook wel vooruit gepland of ben ik nou gek...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:22:
Ze wonen in een prachtige woonboot bij een mooi park in het Utrechtse

Kijk, dit soort dingen zijn natuurlijk ook niet slim om op PF te zetten he? Ik neem aan dat er niet zoveel woonboten in Utrecht liggen, zeker niet aan een park. Dat is dan natuurlijk een beetje vragen om ellende. :X :X
Waarschuw beheerder
valt toch niks meer te halen :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Ach gewoon even een paar maanden wachten tot het verzekeringsgeld binnen is. :x ;) :devil:
Waarschuw beheerder
jij bent morgen niet thuis zie ik,..
Waarschuw beheerder
donateur
:nee: wil je mijn adres hebben of hou je meer van een uitdaging? :9
Waarschuw beheerder
Bij jou thuis komen blijft in beide gevallen een Uitdaging..
Waarschuw beheerder
donateur
Whahah, laten we eerst maar is afwachten of je langs de hond komt. :9 Volgens mij is die een beetje geil dus ik wens je veel sterkte. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat mensen in me persoonlijke tekst kijken, dan zien ze ook de hond waar ze nog langs moeten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:21:
dan zien ze ook de hond waar ze nog langs moeten

Jij gunt je hond ook niets. :P Gewoon plaatje weghalen heeft je hond ook weer een leuke avond. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij stelt je arm beschikbaar? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:23:
Dus jij stelt je arm beschikbaar?

Als jij z'n staart even omhoog houd wel.. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:O Ik heb altijd al geweten dat jij een beetje homo bent. Maar nu komt de aap uit de mouw.
Waarschuw beheerder
nu komt de arm uit de mouw bedoel je B)
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt net al bewezen over mijn agenda te beschikken dus zoek het maar lekker zelf uit. ;)

Ga jij morgen ook? :9
Waarschuw beheerder
ojah..

nee morgen ga ik niet meer :(
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, je wilde bij mij langs toch? Zo een groot huis heb ik niet dus je bent met een uurtje klaar.
Waarschuw beheerder
Voor een australian pak kom ik echt niet m'n nest uit.. B)
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof dat het ene is wat ik thuis heb staan. ;) Ik wacht wel tot je die zonnebril aangeschafd heb. 8)

Maar ga je echt niet meer? :(
Waarschuw beheerder
nee ik ga echt niet meer :(

Wel naar Hard Bass..
Maar morgen gaat niet door..

Hou me even vast :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
:( Waarom ga je niet meer? Zie ik de hele week al je naam erbij staan en verheug ik me elke keer weer om jou te zien ga je niet. (mag ik een teiltje? :P )

Ik ga niet naar HB dus dat wordt het waarschijnlijk pas HQ.

:hug:
Waarschuw beheerder
Omdat eeeeeeh mijn date's hebben afgezegd :p

Ene moest werken, ander had geen geld.

En ik zit zelf ook even krapjes, dus dan sla ik het maar over.

Bewaar de laatste centjes voor HB deze maand :cheer:
Lekker dichtbij ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
:O Dat had je moeten zeggen man. Ik heb 2 GL plaatsen, dan had ik je mee kunnen nemen. Nu heb ik het helaas al aan iemand anders beloofd.
Waarschuw beheerder
jah iedereen heeft GL plaatsen geloof ik :p

Maar ik heb dus ook niet zo veel geld meer, bewaar ik liever voor HB :)

Maar iig bedankt :kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, maar 500 man. O:) O:)

Graag gedaan. Wel jammer. Eerst komt Buzz Fuzz waarschijnlijk niet meer en nu jij ook al niet meer. :(
Waarschuw beheerder
Klopt.. Buzz en ik gaan gewoon wat drinken in de kroeg..

:9

Waarschuw beheerder
Valt toch niets te halen bij me ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje sterk verhaal, bekenden weten sowieso al waar je naartoe gaat. Ik ga ieder weekend weg, dan kunnen ze 't ieder weekend wel gaan leegroven.

Waarschuw beheerder
Het mooie is, ze weten wie het heeft gedaan

Is dan simpel toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeff London op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:55:
Klopt.. Buzz en ik gaan gewoon wat drinken in de kroeg..

Mag ik dan met jullie mee? :9 :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:49:
met jou profiel wordt het lastig, met die van mij zo gevonden

doe de mijne dan eens haha, geloof er nix van 8)
Waarschuw beheerder
als je daar in de buurt woont, waar dit gebeurde die moet vet veel partys invullen, en dan nergens heen gaan.......en dan thuis wachten met een honkbalknuppel :@