Partyflock

Forumonderwerp · 820264
Waarschuw beheerder
'Gedetineerden laten werken in callcenters'

Uitgegeven: 21 oktober 2005 08:02
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2005 08:30

AMSTERDAM - Het ministerie van Justitie onderzoekt of gedetineerden kunnen worden ingeschakeld voor werk in callcenters. De gedetineerden worden dan ingezet om producten aan bedrijven en consumenten te verkopen per telefoon. De Telegraaf meldt vrijdag dat de Dienst Justitiële Inrichtingen hierover onderhandelingen voert met verschillende bedrijven.

De werkgeversvereniging voor de facilitaire callcenters (WGCC) zegt in het dagblad dat het idee onbespreekbaar is. "Consumenten zullen zich bij ieder telefoontje van een callcenter afvragen of ze een kinderverkrachter, moordenaar of inbreker aan de lijn hebben", zegt WGCC-woordvoerder Herman Nieuwenhuis. "Dat kan echt niet."

Word steeds gekker:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Goedenavond Mevrouw ik bel u voor een fantastisch aanbod, ik heb een prachtig setje handgemaakte wasknijpers voor u in de aanbieding....

krijg je dat zeker:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"en geweldige opoe-fietsen, gemaakt tijdens ons lucht-uurtje"
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat ze gewoon lopende band werk moeten doen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:00:
Bel ik u gelegen? U spreekt met Big Willem Security Services en ik heb een aanbod dat u niet kunt weigeren?!"

whahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
wat een verschrikkelijk slecht idee. er eerst weer tonnen tegenaan gooien om een onderzoek te doen,en naar een proef jaar wordt het hele idee waarschijnlijk weer opgedoekt. laat die lui lekker steentjes hakken ofzo . ze zijn toch gestraft dacht ik. hier in nederland krijgen ze een telefoon kunnen ze lekker bellen met alle stelende en rovende vriendjes. vinden de slachtoffers vast ook een goed idee????