Partyflock

Forumonderwerp · 820054
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben benieuwd wat volgens jullie de lekkerste bezodiazepine is om recreatief te gebruiken en bij welke dosering.

Ik heb tot nu toe temazepam en loprazolam (Dormonoct) geprobeerd en heb nog wat lorazepam liggen voor later.

Vond temazepam lekkerder.
Vooral om 30 mg te nemen en dan s'nachts een beetje te gaan rondspoken.
Ik ging er een beetje slingerend van lopen, maar mijn hoofd bleef vrij helder.
Wel een heerlijk ontspannen gevoel.

Als ik 1 mg loprazolam nam was het te moeilijk om wakker te blijven. 3/4 mg, in combinatie met papaverthee, beviel beter. Bleef tot diep in de nacht wakker en het voelde wel okee.

Bezodiazepinen kunnen behoorlijk verslavend zijn en er bouwt bij dagelijks gebruik snel een tolerantie op, daarom gebruik ik het maar af en toe. Maximaal 2 keer per week en alleen recreatief.

Nu ik even geen wiet gebruik, neem ik soms valeriaan om rustig te worden en melatonine om in slaap te komen of heel intense dromen te krijgen.

Waarschuw beheerder
vind xanax lekkerder dan oxa's ;)

Waarschuw beheerder
na 2 0,5retard tagblette van xanax ben ik een hele dag stil/rustig..

Heb nu alleen nog maar de alpralozam tabletten van 0,25, maar gebruik ze maar incidenteel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:16:
na 2 0,5retard tagblette van xanax ben ik een hele dag stil/rustig..

idd ze werken lang

Hey Evert hebbie dat broertje van gabapentine al geprobeerd dat pregabaline?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee. Ik las er van de week wat over op De Hollandse Psychonaut - gabapentin(e) (merk: Neurontin).

Heb voorlopig nog wel een voorraadje gabapentine en heb niet het idee dat pregabaline beter of lekkerder zou zijn. Of heb jij daar een andere mening over of ervaring mee?

Waarschuw beheerder
donateur
Patienten verkozen gabapentine boven pregabaline, mede doordat ze zich 'dronken' voelden op pregagaline. Kweenie of die dronken toestand je aanspreekt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel lachen als ik begin te slingeren als ik veel GHB op heb, zolang mijn hoofd maar helder blijft.
Dronken worden van alcohol vind ik niets en dubbel zien ook niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:14:
alprazolam (Xanax) retard 0,5 mg

ja hoor heb ik eindelijk me dokter zover da ik aan de diazepam kan hebben ze weer iets anders vaags :O

Waarschuw beheerder
donateur
Diazepam werkt sneller als alprazolam retard. Echter hou je gebruik binnen de perken, want je went snel aan diazepam en er bestaat een groot risico op afhankelijkheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahhahhahah pfieuw :) gelukkig maar :) :xtc:

dus als ik het goed begrijp gaat het xtc gevoel weg als je diazepam en mdma door mekaar doet.....
ik heb vroeger wel eens speed en diazepam gemixd maar speed overheerste dus ik was klaarwakker en stikvaag eigelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr.Evil :lijn: :xtc: op dinsdag 29 november 2005 om 16:55:
dus als ik het goed begrijp gaat het xtc gevoel weg als je diazepam en mdma door mekaar doet.....

Wordt minder omdat diazepam de hersenactiviteit remt. Echter diazepam is geen antagonist van XTC of speed dus kan de werking niet helemaal wegnemen, maar alleen dempen.
Waarschuw beheerder
ken je die bezodiazepine ook snuiven of werkt het dan niet? :lijn:

Waarschuw beheerder
donateur
Je wil de pil vermalen en snuiven? Zou ik niet doen, er zitten ook hulpstoffen in de tablet die kunnen irriteren in de neus. Ik weet ook niet of diazepam via het neusslijmvlies wordt opgenomen.
Waarschuw beheerder
hmmm jammer leek me wel een leuk experiment maar idd je heb gelijk ik heb geen zin in n bloedneus.

:)

Als hulpstoffen zijn aanwezig: lactose, aardappelzetmeel, polysorbaat 80, microkristallijne cellulose, magnesiumstearaat en talk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar kijk uit heh met die zooi, want als je het vaak doet wen je eraan en kun je dus ook verslaafd raken. Kost erg veel moeite om er dan vanaf te komen.
Waarschuw beheerder
jah ik weet het de dokter zei al zoiets....
maar tis meer voor de lol

k ben byna overal mee gestopt coke/speed/xtc en daaraan was ik zwaar verslaafd ik gebruikte die zooi elke dag.

het enigste wa ik nie kan laten is ROKEN!!! das het aller aller moeilijkste.

:)

Waarschuw beheerder
Stoppen met roken is een eitje ;)

Maargoed, alle benzos zijn snel verslavent toch?

Werkt de verslaving sneller als je meerderre tegeliujk gebruikt?

Krijg nml themazepam en alprazolam, gebruik ze beiden maar af en toe overigens. (2x de week?)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 18:31:
Maargoed, alle benzos zijn snel verslavent toch?

Je mag maximaal 2-4 weken lang achterelkaar een kalmeringsbenzo (alprazolam) gebruiken in normale dosering

Voor een slaapbenzo (temazepam) geld dat je steeds een periode tussen het nemen van de benzo's laat zitten. 1-2 x per week een tablet gedurende 2-4 weken kan. Landuriger gebruik kan afhankelijkheid en gewenning veroorzaken.
Waarschuw beheerder
donateur
ken je die bezodiazepine ook snuiven of werkt het dan niet?

Onder je tong en tegen je wangen zitten slijmvliezen net als in je neus. Als je het tabletje onder je tong laat oplossen is de werking ook sneller en sterker, maar je kunt de rommel tenminste makkelijk wegspoelen met een slok drinken. ;)

Waarschuw beheerder
mhmh

nah... voorlopig geen benzos meer dan, tenzij het echt uit de klauwen loopt (Y)

Waarschuw beheerder
Diazepam heerlijk :lief: