saaie shit die coke
dan ga ik niet zoveel geld uitgeven .. zodat ik me alleen kutter ga voelen
dan geef ik je groot gelijk
geen last van, dus voor mij de drugs
want dan raak ik iig niet verslaafd aan die dure zooi
ben blij dat ik niet aan die troep van een pep of pillen zit
geef mij maar pep
waar, maar ik acht sos tog echt de beteren van de 2
dat heeft meer effect en is tenminste normaal betaalbaar
Mwah dat weet ik nog net zo niet coke schijnt weer meer verslaafd te zijn !
voor kwalitijd betaal je hoor, is met alles zo
ga je niet scheel betalen om gevoelloos en sago te worden
Uitspraak van HHOOLI GIRL {ACTT} -APF- TERROR TRUTJUHH op zondag 29 januari 2006 om 17:40:
ga je niet scheel betalen om gevoelloos en sago te worden
ga niet weinig betalen voor iets waar je compleet naar de klote van gaat
daar kom je nog wel achter!!als je coke neemt voel je je misschien goed maar zodra het op begint te raken zie je ze ineens veranderen en ik kan het weten want heb met iemand gewoond die eraan zat en die was heel leif maar die zag ik zo achter uit gaan en uiteindelijk is ie het alles kwijtgeraakt
wil nie zeggen dat iedereen zo is maar over het algemeen wel
ga liever met mensen om aan de speed dan coke
is de coke op zie je ze flippen en is de avond voorbij
van de peppie word je happy
zit je aan de coke is er weinig hoop!!!!
lol, maar onzin.... Naar mij kennis is sos minder slecht voor het lichaam(en de rest) dan pep... das een feit. Sla de wetenschappelijke boeken maar eens open, zie onderwerp farma-toxicologie. Of het kan nog makkelijker, neem 2 biefstukkjes, leg op de een een 1/2 gr pep en op de ander 1/2 gr sos. Wacht een paar dagen en zie het resultaat....ik hoef dan niets meer verder te zeggen
PS. 1/4 gr mag ook
lol, maar onzin.... Naar mij kennis is sos minder slecht voor het lichaam(en de rest) dan pep... das een feit. Sla de wetenschappelijke boeken maar eens open, zie onderwerp farma-toxicologie. Of het kan nog makkelijker, neem 2 biefstukkjes, leg op de een een 1/2 gr pep en op de ander 1/2 gr sos. Wacht een paar dagen en zie het resultaat....ik hoef dan niets meer verder te zeggen
Nee jongens ik zeg allemaal aan methylone goeie mdma/xtc vervanger,
MIJN CREDO: ALLEN AAN DE RESEARCH CHEMICALS!!!
saaie shit die coke
joepieeeee