| Betreft: | evenement: Mania, vrijdag 13 januari 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 16:51:beetje gaar als unexist er vanavond nie zou zijn
Waarom kijkt niemand even op de site dan voor info
Jappo is er gewoon vanavond hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 17:04:is er alleen voorverkoop?
Nee ook aan de deur, maar moet er wel optijd bij zijn
nog ff 
en dan weer lekker
en dan weer lekker
laatste aanpassing
hakkeuh!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 09:07:Was zkr wel bruut feest.
Alleen vond ik de laatste set minder. Saaie muziek, heel de zaal stond het laatste uur stil
Mee eens, jammer dat Jappo / Unexist er niet was, schijnt moeilijkheden gehad te hebben met de organisatie
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 09:07:heel de zaal stond het laatste uur stil
hmmmz, welke zaal stond jij?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 09:07:Was zkr wel bruut feest.
Alleen vond ik de laatste set minder. Saaie muziek, heel de zaal stond het laatste uur stil
Zo indd! En die mc Apster beter stop je je hoofd in de grond!! Pfff
Uitspraak van Rave' oltion 23 op zaterdag 14 januari 2006 om 14:58:En die mc Apster beter stop je je hoofd in de grond!! Pfff
ja die mc was eg niets man....voor de rest heavy vet met xtreme vette bass
Uitspraak van actief op zaterdag 14 januari 2006 om 15:37:ja die mc was eg niets man....
Kreeg de mic niet goed afgesteld, ene keer te hard dan te zacht, en als ik iets zei hoorde je alleen de hoge tonen en rondzingend geluid door de speakers.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:07:pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Zeg dat wel!! Nu nog steeds
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 15:47:Kreeg de mic niet goed afgesteld, ene keer te hard dan te zacht, en als ik iets zei hoorde je alleen de hoge tonen en rondzingend geluid door de speakers
achja op hardmatic komt et wel weer goed
laatste aanpassing