Partyflock

Forumonderwerp · 819761
Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd,helaas hebben mensen er een verkeerd beeld bij.
Kijk bijv eens op www.fata-morgana.nl een hele mooie club je betaald op zaterdag 100 als stel en je kan elk drankje drinken wat je wilt(onbeperkt) eten wat je wilt zwemmen dansen en als je wilt (is geen verplichting)lekker geil doen.
Ook hebben mensen het beeld verpest (gordon&joling) door juist naar de verkeerde club te gaan waar kansloze en lelijke rukkers naar toe gaan.
In de fata of fun komen juist heel veel jonge mensen van mijn leeftijd en ze zijn nog knap ook.En alles mag maar niks hoeft.
Ik ben benieuwd wie er hier van Partyflock oo naar toe gaan of het wel leuk lijkt daar een keer naar toe te gaan.

(K)(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjha dat gezeur komt elke dag weer terug..
op zich niet zo erg,maar is altijd wat ongemakkelijk met lopen..

Je moet wat over hebben voor het goeie doel ;)

Waarschuw beheerder
Jij hebt zeker een aandeel in die club? :-)
Waarschuw beheerder
Wij zijn nog nooit bij de fata geweest maar lijkt ons echt een hele mooie club met een leuke sfeer! wij gaan der zeker eens binnenkort een bezoekje brengen!

Waarschuw beheerder
geen behoefte aan!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:30:
geen behoefte aan!!

:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 14:35:
volgens mij zijn het echt van de smerige mensen die er komen,ja heus niet allemaal..maar ik kan mij er wel een beetje een voorstelling bij maken

:s :s :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van robbi26 op donderdag 8 december 2005 om 09:09:
wij gaan wel eens naar www.showboat.nl of naar
www.dutchgangbang.nl

Ga je dan samen met je vrouw/vriendin of gaat Kim Holland met je mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:18:
volgens mij zijn het echt van de smerige mensen die er komen,ja heus niet allemaal..maar ik kan mij er wel een beetje een voorstelling bij maken

kun je dus niet!

Waarschuw beheerder
Met wie ? Ik ook mee :D
Waarschuw beheerder
Hoi hoi,
Ik heb er al weleens van gehoord en wil er ook wel een x naar toe. Maar is er nog niet van gekomen. Zou in elk geval nooit m'n eigen kerel delen...dus dan wordt het meer voor het uitgaan en de sfeer denk ik.
Wie weet...
Waarschuw beheerder
Alles kan daar $uus$ dus ook gewoon voor de sfeer!
Afgelopen zaterdag was magistraal :P lekker.