altijd tof om met je hond in de sneeuw te spelen
de mijne zit al te piepen bij de deur zodra die de 1e sneeuwvlok zie;
zo van WE MOETEN NAAR BUITEN NUUUUUUUUUUUU!!!!!
Chase in de wasmand en Chubby doet aan achtergrondterreur
Jij hebt echt leuke beestjes
De grappigste die ik heb...
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/74978047.jpg?nocache;17327611[/img]{non-image link}
zo lekker uit verband getrokken koppie met die neus zo dichtbij.... :love:
Uitspraak van Salvo op vrijdag 15 januari 2010 om 09:29: