laten we eerlijk zijn een beetje jaloers is altijd wel leuk en ik denk ook natuurlijk... het vleidt je toch?
zolang het maar (zoals eerder gezegt) op een gezonde manier is en niet obsessief!
denk hetzelfde als wat mannen van jaloerse vrouwen vinden
Juist!!
Jaloezie is echt verrot in 'n relatie.. Maar indd je hebt gezonde jaloezie en obsessieve.. En die gezonde kan nog.. Maar als je niet eens met andere jongens/mannen mag praten van je vriendje.. Dan zit er toch iets goed mis!
Ik wordt zelf echt helemaal gestoord van jaloerse mannen, maar dat komt ook omdat ik zelf helemaal niet jaloers ben. Ik heb ook veel mannelijke vrienden dus zou geen man willen die daar niet tegen kan.
een beetje jaloers mag die wel zijn anders is het net als of niks hem wat kan schele
Hmmz, jaloezie en onverschillig zijn 2 aparte dingen. Als een kerel mijn ex wilde versieren vond ik dat prima. Als het goed is weet je partenr met wie degene is en hoe ver je kan gaan.Ik wist dat ze met mij mee naar huis ging dus ik hoef dan niet wijs te doen tegen die gast of mijn ex verrot schelden. ik vond het juist een compliment, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:41:
Vrouwen kunnen zeggen wat ze willen, dat ze t niet leuk of irritant vinden dat hun vriend snel jaloers is, MAAR ZE DOEN ER TEGELIJKERTIJD OOK ALLES AAN OM ERVOOR TE ZORGEN DAT WEL JALOERS MOETEN WORDEN!!!!!!!!!!!