Partyflock

Forumonderwerp · 818895
11828x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft er leuke verhalen over paddo's??
ik heb afgelopen weekend met me toverstokje, wat gewoon me vinger was, alles betoverd... sommige dingen gebeurde ook echt, zoals dat ik iemand weg toverde die ik niet mocht, haha, best handig!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb dat ook gehad, ik was zoo erg aan het lachen dat de tranen over mn wangen rolden, ineens wist ik niet meer of ik nou aan het lachen of huilen was door die tranen, en toen merkte ik dat ik ook helemaal geen lach geluid maakte.

Het was zoo vaag, ik was aan het huilen, en daardoor ging ik weer lachen, en tussen door even snikken.

Ik voelde me niet verdrietig, eerder opgelucht daarna en helemaal weer nieuw geboren :D

Ik denk dat het komt omdat tijdens paddoos zoveel verschillende indrukken worden opgedaan en emoties loskomen en zoveel gedachtengangen.
Het is gewoon een uiting :)

Waarschuw beheerder
Wat ik wel kut vond, heb het nu nog steeds, als ze net een uurtje werken heb ik het idee datik in me broek heb geplast.

gelukkig is dit nooit gebeurt maar tijdens die dingen zou je zweren van wel..

Waarschuw beheerder
Bij mij was het echt niet van het lachen geloof ik... Gewoon zomaar haha.
Mn vriendje heeft dat toen ook een keer gehad. Bij mij waren de paddo's toen al uitgewerkt maar bij hem nog niet. Het ene moment was tie aan het lachen en het andere moment echt aan het huilen omdat ie verdrietig was. Dat was ook echt zo raar..?
En dat van het in je broek plassen... Het is al een tijd geleden dat ik het gedaan heb maar volgens mij dacht ik dat toen ook een paar keer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:18:
Wat ik wel kut vond, heb het nu nog steeds, als ze net een uurtje werken heb ik het idee datik in me broek heb geplast.

gelukkig is dit nooit gebeurt maar tijdens die dingen zou je zweren van wel..

komt me bekend voor ja :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 13:49:
Zijn nog veel leukere entiteitjes/wezens waarmee je gek kan op doen op psychedelica hoor! je moet er alleen open voor staan ;)

Heb wel altijd leuke bolletjes op bosfeestjesfoto's staan, maar ook als ik geen shrooms heb gegeten :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:11:
Paddo's zijn tot nu toe bij mij altijd leuk geweest! Wat ik wel heel raar vond is dat ik een keer begon te huilen. Was helemaal niet verdrietig ofzo maar de tranen rolde echt over mn wangen. Na 5 minuten was het over... Best vaag :vaag:

Tja tijdens het trippen kunnen er emoties opkomen waar je normaal geen last van hebt. Een paar weken geleden toen ik met een aantal maten paddo's ophad, kreeg diegene een cocktail van emoties over zich heen (zoals ie het zelf noemde)

Jaloezie, angst, blijheid, pure euforie, verdriet, vanalles...

Tja trippen brengt je onderbewustzijn wel naar boven, dus daarom zijn set&setting zeker het belangrijkste.

Waarschuw beheerder
Nou het leek eigenlijk meer op een lichamelijke reactie, niks emotioneels ofzo. Voelde me gewoon heel 'normaal' voor zover dat gaat met paddo's.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 13:08:
u snapt het! en dan blijft er nog 2 keer over voor andere entheogene,psychedelische goedjes

idd :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 13:49:
Zijn nog veel leukere entiteitjes/wezens waarmee je gek kan op doen op psychedelica hoor! je moet er alleen open voor staan

ook nuchter heb ik bizarre wezens gezien,
dat wat nog heftiger als paddo's
zat al wel 4 dagen wakker
maar aan de paddo's zie ik altijd gekke wezens
en die zijn er ook
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke verhalen? Nee, zo geflipt van die shit...gevaarlijke zooi. Details zal ik je besparen.:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op donderdag 15 juni 2006 om 20:30:
zo geflipt van die shit.

volgende keer dan maar lsd?
dat zou wel goed voor je zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op zondag 16 oktober 2005 om 00:15:
ik heb afgelopen weekend met me toverstokje, wat gewoon me vinger was, alles betoverd

(Y) Goed gedaan dan :P
Ik vidn het ook echt vet om te doen, mijn laatste keer, waren we 's nachts in tenten, waxinelichtjes aan en opeens zag je al die lichtjes heen en weer gaan, net een orgel, en echt, het leek zoooooooooooo echt :)
Proberen te vissen ( kerels dan, en dan gewoon met die vis gaan lopen, denken dat ie kleren aanheeft @@)

Leuk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Over een uurtje ff wat champignonetje kauwen :P lekker weertje, dus ff het bos in.

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 17 juni 2006 om 13:20:
Ja, of mescaline.

Ja of doornappel :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 13:25:
Ja of doornappel

Engelstrompet.:(
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren hele vette trip gehad, prima stekje opgezocht in een natuurgebied met wat meerjes, eilandjes en grasheuvels. We hebben de hele trip bovenop een heuvel gezeten om zo alles mooi te kunnen overzien. 1 doosje philosofer stones gegeten (prima in te nemen trouwens). De trip was gelukkig mooi visueel, nauwelijks rare gedachtes of mindloops gehad. Ik voelde me net als in die videoclip van D12, purple hills. Vond de trip wel vrij kort trouwens. 3,5 uur na inname kon ik alweer prima functioneren en naar huis fietsen.

Waarschuw beheerder
Hmm ik heb even een vraagje die paddo repen kan ik die ook bij iemand halen in omgeving eindhoven want ben pas 16 en wil het ook zeker een keer gaan doen.
Zit er al paar weken aan te denken.
maar weet niet waar ik e kan haalen......

groetjes rene

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Burgemeester op zondag 18 juni 2006 om 12:18:
Gisteren hele vette trip gehad, prima stekje opgezocht in een natuurgebied met wat meerjes, eilandjes en grasheuvels. We hebben de hele trip bovenop een heuvel gezeten om zo alles mooi te kunnen overzien.

klinkt goed :9

Uitspraak van Meneer de Burgemeester op zondag 18 juni 2006 om 12:18:
Vond de trip wel vrij kort trouwens. 3,5 uur na inname kon ik alweer prima functioneren en naar huis fietsen

da's wel een groot nadeel van paddo's ja :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 13:25:
klinkt goed :9

ja was ook supervet, op een geven moment veranderde het hele landschap naar een soort van cartoonvorm, kheb zitten genieten zeg.

da's wel een groot nadeel van paddo's ja :(

volgende keer maar eens een zegeltje proberen dan :D

Waarschuw beheerder
Hmm ik heb even een vraagje die paddo repen kan ik die ook bij iemand halen in omgeving eindhoven want ben pas 16 en wil het ook zeker een keer gaan doen.
Zit er al paar weken aan te denken.
maar weet niet waar ik e kan haalen......

groetjes rene

ik ben nog nooooooit gelegitimeerd in een smartshop..

Waarschuw beheerder
hmm ok toch maar keertje proberen dan ....

heb wel me lengte mee ben ongeveer 1.85

Waarschuw beheerder
kweetnie ik wou het ookal toen ik zo oud was maar dacht tis misschien slimmer om nog ff te wachten tot je wat ouder bent...ik heb nog 3 jaar gewacht toen ik het besloot een keer te doen en wel al die tijd in blijven verdiepen.

Waarschuw beheerder
vage shit!!! khad afgelopen nacht een hele hawaïaanse gedroogde portie, heeeeel extreem...

maar echt genieten! zeker wel een aanrader. als ik wat tips kan geven om niet bad te gaan;

- niet doen als je ergens heel erg mee zit
- geen waardevolle spullen meenemen
- zorg ervoor dat je niet ergens moet zijn, (vroeg thuis ofzo)
- begin ermee als het nog licht is
- zorg ervoor dat dr eentje bij is die niet heel hard tript

en de belangrijkste...; 8)
genieten!!!

Waarschuw beheerder
Nou ik had afgelopen zaterdag Paddo's genomen. Columbianse en we hadden er soep van gemaakt.
Na een half uurtje begon het te werken.
Een vriend van me die het ook had genomen voor de eerste x
Begon toch een beetje vaag te doen, en hij wilde dat het stopte. Na een hoop dextro en suiker te hebben gegeven ging het toch niet weg. Ik ben toen zelf ook maar suiker & dextro gaan eten want ik vond het ook niets.

Na een paar uur wordt ik wakker heb ik heel me huis kapot geslagen, Lamp van het plafon getrokken, frituurpan door de keuken heen gegooit. :(

Dus voor mij nooit meer paddo's

Waarschuw beheerder
lachen die columbiaanse :D

zieke ervaringen mee gehad :vaag: en dan een disc van armaggedon project opzette :D:D geniaal

hebbben die paddo;s gehaald en besloten om bij een matie binnen te vreten kortm alles verdeeld hadden vier porties gehaald en verdeeld door drieen ik geloof waren bezig met een joint draaien en in ene alles zwart en binnen paar seconden weer normaal althans ik had beeld:P wat de rest had weet ik niet eens meer mare zowizo wist ik dat ik alleen me hoofd had en de rest van me lichaam een meter naast me zat vAAGGGGGG ik snapte er geen kenker van opgegeven moment zieke lach kick en jah toen kwam tot mij door dat ie anderen ook waren ik was van plan om een joint te draaien weet niet hoelang ik gezeten heb met een flo en typ onder de pogingen van joint draaien zag ik een maat van me langs de muren lopen en dan ook aftasten waarom dat weet niet mare was wel lachen kortom wilde een slok water nemen stond er een fles mare ik sgeet in broek van angst voor die fles kon het niet pakken .......

kortom opeens stond ik ook op en zag die andere helemaal flippe zei dat ie kappot ging en dat dat de muziek uitmoest door optestaan is bewusteloos gegaan dus ik zieke lachkick werd ie wakker weer opgestaan en weer neer als baksteen alleen nu wat langer blackout helemaal zieke lachkick waren van plan om te helpen mare in een flits was ik ook de muren aan betasten ... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja moet ook maar een keer geprobeerd worden he . kijk wel wat het doet als ik het dan nog weet

lol
Waarschuw beheerder
Vandaag voor het eerst gedaan maar moet zeggen wow pittig spul joh haha maarja wel vet ,mexicaanse maarja eerst aan de wandel geweest en toen zitten thuis enzo maarja was echt lachen :P maar werd me opsommige momenten wel te druk toen maar ff siroopje gekregen (A)

Waarschuw beheerder
hier heb ik een leuk verhaaltje over paddos
http://www.niburu.nl/ en dan onder de naam gezondheid aan de linker kant en dan het verhaal hallelujacinogene paddos

Waarschuw beheerder
Dat artikel kende ik al een beetje, ik ga binnenkort maar weer eens wat paddestoelen ophalen. Wat lijkt jullie het beste met dit warme weer ik denk dat 's ochtendsvroeg of het begin van de avond het mooiste moment is om te beginnen.

Waarschuw beheerder
sochtens is misschien beter wand dan heb je al 7 uur niks gegeten

Waarschuw beheerder
jah maar je kan ook gewoon een hele tijd niets eten vantevoren 5 uurtjes ofzo en dan met wat ander eten erbij die dingen opvreten anders heb ik zo weinig energie joh heb ik andere keren ook ervaren

Waarschuw beheerder
en tijdens een zware trip krijg je ook geen hapn vreten door je strot hahaha :S
Waarschuw beheerder
morgen als alles normaal doorgaat mijn paddo-ontmaagding!
Tripsitters: mijn vrouw en de man van een bevriend stel, de trippers: ik en de vrouw van het bevriende stel.

middel: gedroogde mexicaantjes die we met cup-a-sup verorberen :)

natuurlijk post ik mijn ervaringen hier zsm erna :)

Waarschuw beheerder
voor mij ook niet meer :nee:

heb 4 keer in me broek gezeken van het lachen :S:S
Waarschuw beheerder
nou, dat was em dan :)
mijn eerste paddotrip.
Tegelijk met mij deed een vriendin mee. De trips waren totaal verschillend!
Mijn trip was meer level 1, jammer maar helaas.
Ik zag golvende bewegingen in de structuurmuur en plavond. Bewegende schaduwen, bewegende dingetjes in het plafond als je even bleef staren, mooie kleuren buiten in de wolken, intensere kleuren, tijd leek langzamer te gaan, met de ogen dicht zag ik allerlei kaleidoscope-achtige structuren met scherpe puntjes, ook haarscherp. vaak was de kleur geelgroen fluoriserend.
Ik was wel de hele tijd bij, dus niet van de wereld.
Bij het lopen een raar gevoel in mijn benen, beetje zwabberig/rubberachtig.
Mijn vriendin echter had een hele heftige, wel van de wereld, leek in een tienerkamer te zitten, allerlei kleuren en tunneleffecten. Zelfs een soort 'near death experience' d.m.v. een tunnel met wit licht aan het einde, dat vond ze niet leuk.
Ze vertelde later dat ze na deze heftige trip geen paddo's meer wil. Ik wel :) Was grappig al die effecten, we hebben beiden in het begin de slappe lach een paar keer gehad. :)
Voelde bij het opkomen een tinteling door mijn lichaam van top tot teen.
Ik ga het later zeker nog een keer proberen, misschien dat ik nu te afwachtend ben geweest naar de effecten en daardoor te nuchter bleef.
Was in ieder geval heel apart.
Later na de trip nog een ballonnetje lachgas gedaan, 3e keer dat ik het deed en ging heel goed, echt apart zeg!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I ADORE THEM. zo geweldig!

Waarschuw beheerder
eigenlijk is het toch belachelijk dat je je lichaam zo laat vergiftingen. en dat je daardoor zo een effect krijgt. maar wel superleuk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op zaterdag 29 juli 2006 om 21:26:
Ik zag golvende bewegingen in de structuurmuur en plavond. Bewegende schaduwen, bewegende dingetjes in het plafond als je even bleef staren, mooie kleuren buiten in de wolken, intensere kleuren, tijd leek langzamer te gaan, met de ogen dicht zag ik allerlei kaleidoscope-achtige structuren met scherpe puntjes, ook haarscherp. vaak was de kleur geelgroen fluoriserend.

Had ik ook last van, en de mensen om me heen waren allemaal groen.. In het zand zag ik gezichten etc.
De bomen bewogen heel dreigend en een vriend van me was een vampier. Een prullenbak was een poppetje dat voorover stond en het gras was boosaardig..
Best wel vet

Waarschuw beheerder
Paddo's zijn fijn, heb 2 porties gedroogd liggen. Mijn eerste trip staat hier ooknog wel ergens in het topic...was zo rond eind maart begin april ofzo

Waarschuw beheerder
moet ik nog keer proberen:lol:
Waarschuw beheerder
heb afgelopen donderdag voor de eerste keer paddo's gehad..meteen een halve chocoladereep met truffels erin..heb et wel geweten, dacht eerst dat et niet werkte maar opeens sloeg et in en maakte ik de meest bizarre dingen mee, ik zag kwallen in een speeltuin en een dolfijn uit een trampoline springen en een man met een zwarte cape op een bankje zitten:P:P..ik kan nog wel een uur blijven typen als ik alles moet opschrijven wat ik heb gezien die avond:P:P..was wel goed bevallen..:D:D..maar zo snel zou ik et niet meer doen was echt heftige ervaring..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:31:
Mijn eerste trip staat hier ooknog wel ergens in het topic...

Hij stond in een ander forumtopic...

maar hier ff reportje van mijn eerste paddotrip beetje uitgebreider als dat ie was:

We namen ze in op de parkeerplaats van het bos, toen gingen we lopen en lopen...totdat we ze begonnen te voelen. Toen wouden we graag naar de top...daarmee bedoelden we een plek die ons uitzicht geeft over onze stad en een deel van het bos. Iets wat hoger gelegen ligt. Onderweg waren we veel aan het lachen en nadat we na ongeveer een 20 tot 40 minuten erover gedaan hebben daar te komen werd het echt enorm ernstig. Alles bewoog en was wazig en we waren op een bankje gaan zitten om een poging joint draaien te doen...eigelijk waren we daar al een hele tijd mee bezig maar we besloten toen maar verder te gaan naar de top.
Ik zat op dat bankje en moest helemaal trillen en voelde de zweet overal lopen en vroeg telkens hoelaat het was...en elke keer als ik dacht nou is er wel weer een kwartier voorbij was er misschien 10 seconden ofzo voorbij gegaan. Toen werd het een beetje donker en gingen we lopend naar huis van een vriend.
Was eigelijk een beetje eng, ik liep met een maat van me daar door het bos weer vanaf de top naar beneden, ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets, bang dat hij het negatief op zou vatten en zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Elke keer maar denken van komt door de paddo's als ik iets ervaarde wat negatief aanvoelde, beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. Geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken en geprobeert te X-boxen en hij heeft nog geprobeert te draaien met de technics maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.

Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!!

Hierna nog 2x weer gedaan maar lagere doseringen...ik denk dat de volgende keer als ik weer een beetje hogere dosis neem, het een bekender gevoel is en ik beter met de prikkels om kan gaan om me heen.

Waarschuw beheerder
donderdag weerrrr, paar lui voor de eerste keer, paar lui hebben het al vaker gedaan.... wordt uber :D

Artiest Scope DJ
Waarschuw beheerder
Wát een vette trip gister! :P
Met twee vrienden wezen eten, zijn toen richting 't bos gelopen en onderweg begon alles al 'n beetje te veranderen (Waarneming). Zwaar onrustig gevoel in m'n lichaam.. De stoep golfte wat op en neer en op een gegeven moment kwamen we bij het gebouw van een scoutingclub, bij het bos dus, aan.. Daar gingen we even zitten en vanaf toen werd de trip echt heftig..
Er lag een pallet ergens op wat stenen en het ding leek net als een vlot te drijven op water :) De bomen bewogen alle kanten op en ik dacht overal in het bos 'wezens' te zien, en gezichten in de bomen.
We liepen wat verder en gingen op een bankje zitten aan het water. Hier stond veel riet en overal stonden bomen. De hele bende kwam tot leven in de gekste kleuren en bewegingen :D Het werd ons allemaal even iets te gek (te veel dingen).. dus liepen we verder..
We kwamen langs een paadje waarlangs een uil van hout stond. Het leek alsof deze uit ons welkom heette in het bos :D Echt te grappig..
We liepe door het bos en zagen weer allemaal gekke shit. Boomschors die leek te bubbelen alsof er beesten onderdoor kropen.. Een boom met een gezicht die me recht aan bleef kijken :O En die kleuren :D Echt supervet. Toen besloten we om wat meer de realiteit in te gaan want het was allemaal te absurd voor woorden :D
We kwamen bij een viaduct waar we onder gingen zitten (Daaronder was water etc). Overal graffiti wat er echt onwerkelijk uit zag! Allemaal dieptelagen er in en de mooiste kleuren :D Het gaf me een hele andere kijk op kunst/graffiti iig...
Vanaf het punt dat we onder het viaduct zaten werd het echt nóg gekker :D We verloren alledrie VOLLEDIG ons besef van alles, van de normale werkelijkheid en dachten echt dat het nooit meer over zou gaan :P Maar ik maakte me er niet druk om want ergens in mijn achterhoofd wist ik dat het door de paddo's kwam en dat ik wel weer normaal zou worden (alleen had ik dus écht geen besef van wat normaal nou eigenlijk was...) maar ik genoot met volle teugen :D
Het leek echt uuuuuren te duren dat we daar zaten.. We dachten maar weer eens richting huis te lopen want het zou toch wel eens uit moeten werken..
Vanaf toen werden de visuele dingen minder maar wat er daarna gebeurde was echt ONbeschrijvelijk.. Alles maar dan ook ALLES werd helemaal PERFECT! Het kon gewoon NIET mooier.. Ultieme goedheid :D Ik zei nog tegen één van mn medetripgenoten :P 'Als de hemel bestaat dan moet het echt wel zoiets als dit zijn!' En hij was het daar wel mee eens :D Ook werd alles opeens duidelijk.. de realiteit, de absurdheid van sommige dingen, de vaste patronen waarin we normaal zitten in het dagelijks leven.. Maar ik kon het gewoon niet verwoorden of opschrijven.. Ik wist het van binnen maar kan het niet omschrijven :D En ik weet nog steeds precies hoe het voelde, en hoe alles er toen uit zag... Zo'n trip kan je echt NIET uitleggen aan iemand die het nooit zelf heeft meegemaakt.. Toen zijn we maar eens naar huis gaan lopen en kwamen stukje bij beetje steeds meer in de realiteit terecht..

Al met al heeft dit maar een uurtje of vier geduurd, maar het leek op bepaalde momenten echt al jaaaren aan de gang :D De fase waarin we op het laatste zaten (tenminste, 2 van ons, de derde had het druk in zn hoofd met het afvragen van 'alles' :D) leek haast wel iets spiritueels :D Echt gruwelijk vet :D Voelde me daarna nog helemaal zwaar relaxed en goed.. Vanmorgen toen ik opstond nog steeds :D

Dit was mijn derde trip (hele portie droge mexicaanse) maar zeker de beste! :respect: Gaat zeker vaker gebeuren :D

Waarschuw beheerder
Whaha klinkt vet ja!
Ik heb t ook wel eens gedaan...lijkt idd net alsof je meespeelt in een tekenfilm(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 14:25:
lijkt idd net alsof je meespeelt in een tekenfilm

Ja elke trip is vaak ook weer anders, das het mooie :D

Waarschuw beheerder
Jaa heb t 1x gedaan, wil t nog wel een x doen, maar zie wel wanneer ik er zin an heb!

Waarschuw beheerder
Van paddo's krijg ik altijd een kutgevoel in me maag, alsof ik het liefst alles eruit zou kotsen. Echt heel kut, zo kan ik niet van me trip genieten. Daarom neem ik nu als ik wil spacen LSD. (ik ga echt 1 keer in de 6 maanden trippen of zo...)

Toch zou ik liever natuurlijke middelen nemen... Weten jullie een manier om paddo's naar binnen te werken zonder dat je moet kotsen. Thee van zetten of zo?