Partyflock
 
Forumonderwerp · 818895
­ Nederland
wie heeft er leuke verhalen over paddo's??
ik heb afgelopen weekend met me toverstokje, wat gewoon me vinger was, alles betoverd... sommige dingen gebeurde ook echt, zoals dat ik iemand weg toverde die ik niet mocht, haha, best handig!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van DJBOLWERK op donderdag 16 november 2006 om 18:40:
Yup.. zeker ook vet!... wel voorzichtig!
Solar 2006 was een goeie!

Ok dan, en wat neem je eerst?

Zeker eerst de paddo's, en dan na een uurtje of 2 een pilletje ofzo of niet?
 
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 17 november 2006 om 12:59:
Zeker eerst de paddo's, en dan na een uurtje of 2 een pilletje ofzo of niet?

Nope na de paddo's echt geen pillen!
 
Yes :cheer: vandaag is de grote dag aangebroken... ik ga zo mijn vriendin ophalen en daan gaan we de paddo's halen :D
ik heb er reuze zin in en ik hoop dat het helemaal geweldig wordt!!!!
We hebben al een hele grote paraplu geregeld waar we onder gaan zitten mocht het toevallig gaan regenen, maar als ik naar buiten kijk lijkt het droog te blijven. Nu nog ff langs de gamma om een stuk plastic te halen waar we op kunnen gaan zitten! Na vandaag ben ik weer een ervaring rijker!!! Ik hoop dat de reis een hele mooie en leuke, lange reis gaat worden!

Na het weekend zal mijn ervaring hier komen te staan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 17:09:
Denk je niet nu achteraf dat die ervaring toch nuttig is geweest dan?

uhm.. om eerlijk te zijn niet nee!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 10:15:
Yes vandaag is de grote dag aangebroken... ik ga zo mijn vriendin ophalen en daan gaan we de paddo's halen
ik heb er reuze zin in en ik hoop dat het helemaal geweldig wordt!!!!
We hebben al een hele grote paraplu geregeld waar we onder gaan zitten mocht het toevallig gaan regenen, maar als ik naar buiten kijk lijkt het droog te blijven. Nu nog ff langs de gamma om een stuk plastic te halen waar we op kunnen gaan zitten! Na vandaag ben ik weer een ervaring rijker!!! Ik hoop dat de reis een hele mooie en leuke, lange reis gaat worden!

Na het weekend zal mijn ervaring hier komen te staan.

En hoe was het? :)
lees me weblog maar eens..:P
 
Zaterdag ben ik dus met een vriendin naar utrecht gegaan om daar paddo's te halen. Ik had de beschrijving bij de hand hoe we moesten rijden. De beschrijving klopte voor geen meter. Hierdoor waren we ongeveer een half uur extra aan het zoeken waar we moesten zijn. Uiteindelijk hadden we de paddo’s. We hebben de Mexicaanse half gedroogde genomen. Vervolgens zijn we nog naar de koffieshop gereden om ff wat te blowen te halen. Toen we helemaal klaar waren zijn we naar het bos gereden. We hadden een leuk plekje in het bos gevonden. Het was half 3… We begonnen te eten. (geen thee, geen soep, want we hadden in het bos geen waterkoker L) Elke keer maar een steeltje bovenop een koekje gedaan en goed kauwend naar binnen gewerkt. Lekker was het niet. Na een half uurtje (schat ik) begonnen we beide het een en ander te zien. De bomen begonnen te dansen, er kwamen schaduwen over heen die ook meteen weer weg trokken. Overal lagen blaadjes op de grond, deze blaadjes waren super mooi van kleur en het leek alsof we op het water zaten (zo bewogen de blaadjes mee). Na een tijd waren we het bos zat en zijn we richting de auto gelopen. We zijn toen in de auto gaan zitten (iets wat we beter niet hadden kunnen doen). De auto stond aan het rand van het bos. Waar een parkeerplaats was. Toen we in de auto zaten zagen we naast ons een aantal kinderen met een moeder een auto in stappen. Ze deden daar echt een eeuw over en zoveel kinderen heb ik nog nooit zien rond lopen/rennen om een auto heen… Pfff ik werd er op een gegeven moment gewoon moe van. Aan de andere kant naast me zag ik al de hele tijd een rode Ford Focus staan. Naar deze auto heb ik zekers een hele tijd staan kijken. De kleur rood werd mooier en mooier. Op een gegeven moment zag ik de auto echt als een getekende auto (was wel vet om te zien) Maar na een tijd begon ik het zat te worden en wou ik dat het stopte. Ik wou naar huis… lekker in bedje liggen en tv kijken ofzo. Maar helaas, ik was nog lang niet in staat om auto te rijden. Ik werd alleen maar stiller en chagrijniger. Het begon al te schemeren. Dat zou betekenen dat we elk moment die parkeerplaats moesten verlaten. Want je mocht daar in het donker daar niet geparkeerd staan. De zon was bijna onder toen er een politie de parkeerplaats opgereden kwam. Damn… wat schrok ik daarvan. Ik raakte best wel in paniek. Er hing ondertussen een dikke wietlucht in de auto. Die vriendin van mij die zei dat ze wel in staat was om te rijden. We wisselde van stoel en net toen we aan het discuseren waren hoe de auto in zijn achteruit moest en hoe de handrem eraf moest werd er op het raam geklopt. Toen schrok ik me helemaal dood… ik had hem nooit op de auto zien af komen. Toen we eindelijk het knopje hadden gevonden om het raam te open, vroeg die man alleen of we op het punt stonden om te vertrekken. Ja we gaan al weg. Pfff wat was ik blij toen hij weer weg liep. Maar ja toen moesten we gaan autorijden. Ik vond het helemaal niets… pffff ik ben nog nooit zo bang in een auto geweest. Het was bij mij ook niet uitgewerkt. De weg langs het bos duurde echt een eeuw! Toen we eindelijk op de parkeerplaats in ons eigen stadje waren was ik opgelucht dat er geen ongelukken waren gebeurd. Het liefste wou ik naar huis en ik was ondertussen echt chagrijnig geworden. Vooral toen die vriendin ging zitten bellen (handsfree, dus dat ik alles kon horen) met een gozer die mij ooit iets heeft aangedaan. Na een tijdje was ik weer nuchter en ben ik gaan rondrijden om de tijd te verdoen. Uiteindelijk heb ik die vriendin thuis afgegooid en ben ik heerlijk gaan slapen in mijn eigen bedje.

Paddo’s is geen drugs voor mij.
Ondanks dat ik me de eerste paar uurtjes goed heb vermaakt en volop genoot van alle mooie kleuren was ik het snel zat. Als ik iets zat ben dan wil ik gaan slapen om weer nuchter wakker te worden en dat ging nu niet waardoor ik dus echt chagrijnig werd.
Ik heb ontzettend gelachen in het bos en in de auto maar ik heb nu toch wel weer genoeg paddo’s op. Ik denk niet dat ik het nog een keer zal eten. Ook omdat ik merk dat ik dan echt mensen zat ben. Ik zat met die vriendin in de auto maar het liefste had ik gewild dat ze er niet was. Er liepen ook vaak mensen langs de auto en ik wilde het liefste dat ze er niet waren.
Interessant verhaal, maar je had zeker meer rekening mogen houden met de "set&setting". Je had ook zeker niet mogen toestaan dat die vriendin reedt onder invloed, want je weet nooit wat er kan gebeuren met drugs op. Volgende keer (die waarschijnlijk nooit zal komen), zou ik dan ook op een plek trippen waar je je meer op je gemak voelt (dus NIET in het openbaar), en waar je genoeg dingen te doen hebt als je je eventueel verveelt (gamen, tv-kijken, muziek luisteren, gezellig praten met anderen)

Je hoort men ook vaak zeggen dat het om de set&setting draait, dus houdt allen daar ook rekening mee ;).
 
valt me op dat er veel mensen zijn die totaal niet weten hoe ze met paddos om moeten gaan.. In discotheken/bars gebruiken enzo.. wtf.. Sommigen kunnen er wel tegen maar de meesten niet. Ga gewoon lekker thuis zitten of in een andere vertrouwde omgeving waar geen mensen zijn die niet gebruiken.. dan zijn de trips zo veel leuker!

snachts in t bos is uber!
Artiest ScuL
ik heb persoonlijk vrij weinig met drugs maar ik heb voor een situatie even hulp nodig van mensen die ervaring hebben op dit gebied!! :o

Het is als volgt, voor Thunderdome komt er een groepje buitenlandse vrienden van mij over die voor het eerst naar Nederland komen.. tralala. Amsterdam is in hun ogen synoniem voor drugs dus ze hebben gelijk wilde plannen. :/

's middags naar de coffeeshop om te blowen en dan 's avonds op Thunderdome zelf paddo's gaan gebruiken om de beleving van het feest heftiger te maken.. daarbij ook nog de nodige alcohol nuttigen.

Nu heb ik al het e.e.a. aan leeswerk verricht en dat leert mij dat:
1) je paddo's het best kunt gebruiken in een rustige en mediterende omgeving (dus niet thunderdome?)
2) je ze niet moet gebruiken als je niet op je gemak bent (risico op bad trip lijkt me groter in een vreemde locatie in een vreemd land met veel mensen die je niet kent om je heen)
3) je ze beter niet kunt combineren met andere drugs en ook niet met alcohol (gaat geheid fout..)
4) je ze het beste kunt consumeren op een lege maag (gaat nogal moeilijk, ze zullen toch 's moeten eten)

Ik heb hun aangeboden continu bij hun te blijven op het feest zodat ik een oogje in het zeil kan houden maar dat willen ze niet omdat ze denken dat de gedachtengang van een nuchter persoon te veel verschilt van hun "trips" .. persoonlijk ben ik bang dat het door deze cocktail verschrikkelijk de mist in gaat en ik ze naderhand bij de EHBO moet gaan opzoeken..

Iemand die mijn angsten kan bevestigen of ontkennen?
laatste aanpassing
Hun plannen lijken me erg onverstandig. Zou ze echt niet aanraden om paddo's op een feest als thunderdome te pakken.
Ik wil niet zeggen dat xtc goed is maar dan lijkt me dat een betere drugs voor thunderdome om de belevenis sterker te maken.
Combi blowen en alcohol lijkt me niet zo'n probleem behalve dat je er misschien beetje sloom van wordt wat ook weer niet ideaal is voor een feestje als thunderdome.
Verdere drugscombinaties met alcohol zou ik zoveel mogelijk willen voorkomen. ;)

En de gedachtengang van een nuchter persoon verschilt misschien wel wat van iemand die tript maar mij lijkt niet dat diegene de trip verstoort. Alleen maar goed en fijn dat er iemand bij is die een oogje in het zeil houdt. (Y)
 
Kan voor de een kloppen voor de ander niet..
Ik heb zelf al rond de 20 keer gepaddoot op allerlei verschillende plekken.. en binnen in een bekende omgeving is gewoon t beste... met mensen die je goed kent en vertrouwd.. ALs je t in t openbaar gaat doen loop je gauw de kans dat je in n bad trip terecht komt.. Neem beter pillen ofzo op thunderdome. Paddos zijn geen feestdrugs
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 10:55:
Paddos zijn geen feestdrugs

HOewel het wel erg vet kan zijn op een feest, zijn paddo's geen feestdrugs, zeker niet als je onervaren bent.

Als je per se wil trippen op een feest, wat eigenlijk alleen verstandig is als je wat meer ervaren bent, kun je beter 2CB pakken of LSD.

Uitspraak van Daniel :D op vrijdag 24 november 2006 om 09:10:
En de gedachtengang van een nuchter persoon verschilt misschien wel wat van iemand die tript maar mij lijkt niet dat diegene de trip verstoort.

Tijdens paddotrips vind ik mensen die geen paddo's hebben gehad meestal irritant. En wat ik zo hoor, ervaren de meeste paddotrippers, niet-trippers als storend gezelschap.

Bij 2CB en LSD is dit stukken minder.

Maar een onervaren iemand kan op een feest beter xtc pakken idd.

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 11:39:
Paddo’s is geen drugs voor mij.

Kun je je naam dan niet beter even veranderen? (F)
 
Artiest Hammer
Laatst sinds lange tijd weer gedaan, een vriend had een hele zooi van die kaalkopjes geplukt. 3 handjes genomen en toen s'nachts door de stad gaan lopen. leek wel of ik in een strip verhaal rond liep :vaag: prachtige kleuren en als ik door een smalle steeg liep bogen de gebouwen naar elkaar toe waardoor het net een tunnel leek. het enige wat ik de hele nacht uit mijn mond kon krijgen was: Wat is dit wazig. wazig man. :)

ga het zeker nog is doen!
 
truffels en sex whahaa dat was pas echt lachen he lee!! whaha
 
Sprookjesbos is ook een aanrader!
En in een maisveld kun je ook lachen..
Hoe dan ook, zorg wel dat je met mensen bent die je vertrouwd voor het geval je in een bad-trip terecht komt..
Iets wat je trouwens niet moet doen is gaan autorijden.. Ben midden op de snelweg stil gaan staan omdat de weg ophield zeg maar..
laatste aanpassing
nou eeuuhh.. paddo'ss :D:D:D

kheb zelf nooit vage dingen gezien maar je gaat wel trippen as een geak,mn maotie had er iets te veel van op werd depresief omdat zn fietketting eraf was geknapt:Ptrekt zn fucktop hele ketting beschermers eraf en begind
het te maken mjah waar laat je die vette vingers nou :/:/


ag jah ben tog niet bij besef stop ze wel in mn mond lik ze wel schoon hahahahaha kheb nog nooit zo gelachen whahahha :D
vanavond gaan we weer trippen!! heeft iemand nog een leuke site hiervoor met allerlei wazige bedoelingen?:P of iets anders? ik heb alleen de eerste keer egt getript maar toen waren we ok idols aan t kijken dus daarom zagen wij ok wat meer kleurtjes volgensmij!!

tips are welcome!!
Artiest {SHOWLIST artist 44849, 1841}
heb in totaal 2 keer nu paddo`s gedaan.
de eerste keer was geweldig. mooie kleuren, alles versterkt, je lijkt alles te weten, alles was goed.
en hele diepe gesprekken of wij als mens zeker weten dat we niet als in de matrixx niet eens leven maar gewoon alles bedenken ofwel dromen.
want hoe kan het dan dat als ik paddo`s neem ik ineens kleuren zie die er in onze wereld normaal zonder paddo`s op niet zijn.:S
of dingen andere bedoelingen hebben dan in het normale gebruik.

2de keer was het in het begin ook super leuk qua kleuren.. maar dat was maar even, daarna ging ik heel erg op de rest letten en wat zij zagen, en dat het bullshit was wat ze zagen:)
nu is dat niet het ergste, alleen op een gegeven moment was ik wat meer geisoleerd en alleen op een bed. en ging focussen op bepaalde Punten, ene kant is dat het mooiste wat er is. maar is dat ook DE manier om een zogenoemde BAD trip te krijgen.
op een gegeven moment was ik het zat en ik wilde gewoon dat het ophield.en als je dan denkt dat je i.p.v dat je pas 1 uur aan het tollen bent als 8 uur rare dingen ziet en dat je dan denk dat je bijna moet gaan werken en dat je niet over straat kunt zo omdat mensen je dan voor gek verklaren.
wil je ECHT dat het stopt en het houd niet op..
dat was best eng.
dan moet je inderdaad andere dingen gaan doen en dan komt het wel goed.

maar door deze verhalen wil ik eigenlijk WEER gaan tollen binnenkort..
in een bos lijtk me VET alleen tis niet vertrouwt en dat kan best tegen je gaan werken.
op een feest zowiezo niet dat is gewoon niet vertsandig en niet te bedoeling. niet normaal ook vind ik.
denk toch dat het gewoon thuis word.
maar ik WIL eigenlijk alleen the "goods" and not the bad!!
zoals sommige verhalen hier. je moet inderdaad de gedachten de vrije loop laten en niet denken owwwwwww kut ik wil dat het stopt.!
 
1x gedaan pas... portie paddo's & dan op de snorscooter rijden:S leek net alsofk 100 ging terwijl ie maar 25 loopt:s
Uitspraak van Ruud Awakening op zaterdag 2 december 2006 om 19:37:
2 repen en een chocolat budda ofrzoiets, vanavond

Repen zit mexicaanse en een budda zit hawaiaanse in ;)

Veel plezier! :D Maar neem aan dat dat bij elkaar iets voor 2-3 mensen is?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
klopt .. 2 repen en n buda gedeelt door z'n 3-en .. minimaal 4 uur écht de weg kwijt geweest en daarna nog n poosje wazig en gaar .. n wonder eik dak me nu nog de moeite neem om online te komen hehe

was iig geslaagd voor n 6e x (y) fear & loathing was voor de zoveelste x de juiste film op t juiste moment en de cabaret dvd deed t ook goed maar details zijn spoorloos op t moment :)

ruud is ook " ontmaagd " nu :p
Booh is weer es wat anders, ent gaat maar door en door :)
Uitspraak van Ruud Awakening op zaterdag 2 december 2006 om 19:37:
2 repen en een chocolat budda ofrzoiets, vanavond

lijkt me ook wel relaxt, heb je teminste niet die smerige paddosmaak. waar kan je die dingen kopen? had al ergens gelezen dat ze in Heerlen verkrijgbaar zijn maar dat ligt niet echt in de buurt.. Woon zelf omgeving Rotterdam
paddo's zijn wel lachen

smaak valt reuze mee mensen moeten gewoon niet zo piekeren?:P
Uitspraak van Hertog_Jan op donderdag 7 december 2006 om 10:55:
lijkt me ook wel relaxt, heb je teminste niet die smerige paddosmaak. waar kan je die dingen kopen? had al ergens gelezen dat ze in Heerlen verkrijgbaar zijn maar dat ligt niet echt in de buurt.. Woon zelf omgeving Rotterdam

Goed zoeken en een kwestie van de goeie touwtjes aantrekken.
 
Paddo's, jaa prachtig spul
Vergeet nooit meer de keren in de bioscoop (Ice Age 2 en Wallace&Grommit)
man wat waren die kleuren toch mooi!
laatste aanpassing
Uitspraak van Hertog_Jan op donderdag 7 december 2006 om 10:55:
lijkt me ook wel relaxt, heb je teminste niet die smerige paddosmaak. waar kan je die dingen kopen? had al ergens gelezen dat ze in Heerlen verkrijgbaar zijn maar dat ligt niet echt in de buurt.. Woon zelf omgeving Rotterdam

Is wel te vinden hoor komt goed :)

Maar zo erg is het eten nou toch ook weer niet?

Jij zegt altijd dat je het niet zo smerig vind :)

Ik vind het super ranzig die dingen vreten maarja
hoort er gewoon bij toch..
 
Dit filmpje kan je wel een beetje vergelijken met hoe ik voor de spiegel stond naar mezelf te loeren, wel 3 kwartier lang onder invloed van paddo`s :D

http://www.flabber.nl/archief/018605.php
Uitspraak van Lost In Music op zondag 10 december 2006 om 15:29:
Is wel te vinden hoor komt goed

Maar zo erg is het eten nou toch ook weer niet?

Jij zegt altijd dat je het niet zo smerig vind

Ik vind het super ranzig die dingen vreten maarja
hoort er gewoon bij toch..

das mooi opa gaan we binnenkort eff chocoreepje halen :vaag:

maar paddootjes zijn opzich wel te eten smaakt beetje naar walnoten... alleen liever niet die smaak natuurlijk beter als je chocola eet en dr knetter van wordt toch :P


Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:20:
Dit filmpje kan je wel een beetje vergelijken met hoe ik voor de spiegel stond naar mezelf te loeren, wel 3 kwartier lang onder invloed van paddo`s

hahah wous filmpje, komt mij ook bekend voor, alleen ik werd echt bang van mezelf :S heb maar paar seconden gekeken :)
 
Ik vond het juist erg fascinerend :lol:

Heel gaaf om te 'zien' hoe je gezicht van die merkwaardige vormen aanneemt :D
Uitspraak van Hertog_Jan op donderdag 14 december 2006 om 19:09:
das mooi opa gaan we binnenkort eff chocoreepje halen

Komt helemaal goed (Y)

Heb wel weer eens zin in een lekkere trip :)
Uitspraak van Hertog_Jan op donderdag 14 december 2006 om 19:09:
maar paddootjes zijn opzich wel te eten smaakt beetje naar walnoten

Haha nou geef mij maar liever gewone walnoten dan :P


Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:20:
Dit filmpje kan je wel een beetje vergelijken met hoe ik voor de spiegel stond naar mezelf te loeren, wel 3 kwartier lang onder invloed van paddo`s

http://www.flabber.nl/archief/018605.php

haha mooi filmpje ja, zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt, je kijkt echt je ogen uit dan :D
zaterdag op zondag weer eens paddo's gevreten wat een bizare trip weer zeg :O

zwaar genieten...

ging naar de wc waar het douchgordijn tegen me ging praten kom ik terug in de woonkamer heel de kamer vol met kaarsen zie allemaal duivels en satan :O en nog veel meer vreemde dingen, ja was weer goed te doen :D
Uitspraak van Lost In Music op zondag 10 december 2006 om 15:29:
Maar zo erg is het eten nou toch ook weer niet?

Jij zegt altijd dat je het niet zo smerig vind

Ik vind het super ranzig die dingen vreten maarja
hoort er gewoon bij toch..

vreet het gewoon op met ships niks aan het handje...
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 18 december 2006 om 11:51:
ging naar de wc waar het douchgordijn tegen me ging praten kom ik terug in de woonkamer heel de kamer vol met kaarsen zie allemaal duivels en satan en nog veel meer vreemde dingen, ja was weer goed te doen

kan me niet voorstellen dat je dat echt van paddo's hebt gezien
want dat klinkt wel heel bizar
Uitspraak van injected op maandag 18 december 2006 om 18:19:
kan me niet voorstellen dat je dat echt van paddo's hebt gezien
want dat klinkt wel heel bizar

Idd weet niet wat voor ships jij erbij eet :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van injected op maandag 18 december 2006 om 18:19:
kan me niet voorstellen dat je dat echt van paddo's hebt gezien
want dat klinkt wel heel bizar

tsjah ik kan er niks aan doen heb het toch echt gezien toen ik het zag ben ik wel gelijk naar een andere kamer gegaan ffies de rust pakken :P

en toen weer terug de kamer in!!
vorige week eens geprobeerd, echt niet relaxed vind ik! doe mij maar wat pillen ofzo!
Uitspraak van *margotje* op donderdag 21 december 2006 om 23:16:
vorige week eens geprobeerd, echt niet relaxed vind ik! doe mij maar wat pillen ofzo

Hoezo niet relaxed dan?

Ik vind niks relaxter als paddo's,
nouja misschien is relaxed niet echt
het goede woord, niks leukers dan :P
indd paddo's zijn vet

lekker spacend het universum checken
lekker door je gedachten flowen
en vrienden zien die zien dat jij ziet dat de boom weet dat jij kabouters kan zien :S

vettere ervaringen zijn dr niet :P en niet vertieft de dag erna :P wel spacend
Ik voel me de dag daarna altijd super goed, beter nog als ervoor eigenlijk, lekker opgeruimd gevoel in je hoofd altijd :)
 
Laatst in zeeland gedaan, met groepje naar t strand gelopen, echt spacend de zee, duinen etc...maar toen werd t donker, pikdonker en konden we de 'uitgang' ff niet meer vinden hahaha, toch gevonden na 10min lopen gelukkig :)
haha ja dat cker opa
alsof je echt over alles heb nagedacht :D

moeten we nog een keertje doen :D

spreek je bij masters gast (Y)
Uitspraak van keileweg kabouter op vrijdag 22 december 2006 om 09:55:
haha ja dat cker opa
alsof je echt over alles heb nagedacht

moeten we nog een keertje doen

Ja idd ja, kom maar weer eens keertje paddo's vreten hier dan :P


Uitspraak van keileweg kabouter op vrijdag 22 december 2006 om 09:55:
spreek je bij masters gast

Zit er wel in ja (Y)

Is dat pas weer je eerstvolgende feest dan?
ja man eerst ff een draaitafel bemachtigen :D
keihard fruityen voor een plaat :D
tattoo laten zetten (kleintje 5bij 4)
en dan weer keihard beuken :D

ik krijg met de kerst een paar dikke platen :D

fruitye je nog een beetje ?
Nee nooit meer eigenlijk, hou me meer bezig met mixen eigelijk, ben aant sparen voor een leuk draai setje.

Ja welke platen krijg je dan?
haha dat weet ik nog niet

wel dikke want k had er 15 uitgezocht en mijn ma is er een paar wezen halen

ik fruity nog keihard en begin echt dikke shit te krijgen
met een maandje komen ze op het forum te staan

spreek je
Ok dan is goed, hoor het wel ben benieuwd (Y)

Moeten we er over een tijdje maar eens een dikke battle uitgooien dan :P

Zal je wel eens een mixje sturen van me