Partyflock

Forumonderwerp · 818559
Waarschuw beheerder
Hoi hoi!
Mijn vriend is gisteren voor een half jaar vertrokken naar Bosnie, een vredesmissie dus behoorlijk veilig, maar altijd nog onveiliger als hier in Nederland. Zijn er meer mensen met een vriend of bekende die op uitzending is of is geweest (of misschien zelf op uitzending is),reageer dan!! tzal een moeilijke tijd worden, maar ,miss helpen jullie leuke reacties wel!!
Kuzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloesje op zaterdag 14 januari 2006 om 18:16:
Dat is echt minder
Mijn vriend gaat niet, omdat hij net weer is vanuit Bosnië, maar je weet maar nooit hoe snel de volgende uitzending zich weer aankondigt..

idd.. anderhalf jaar geleden is mijn vriend nog naar irak gemoeten, dachten hij hoeft de komende paar jaar niet. jaa wel dus :S
Waarschuw beheerder
Jah ze kunnen een half jaar na uitzending weer uitgezonden worden ofzo en kunnen er voor zorgen dat ze een jaar niet hoeven, door bepaalde redenen, maar hoe en wat weet ik ook niet precies :S
Maar het is een onderdeel van hun werk en dat hebben we maar te accepteren, ook al is dat niet makkelijk!
Ik hoop ook hard dat er nie veel nieuwe uitzendingen bijkomen, maar shit happens!

Waarschuw beheerder
jaaa idd. in principe mogen ze na de teruggekomen datum geloof ik een jaar niet uitgezonden worden. maar wat is nu een jaar :S..
Waarschuw beheerder
Ja mijn vriend gaat dus ook naar Afhanistan als de kamer besluit om militairen te sturen :( fijn dat jouw vriend niet hoeft Kloesje

Waarschuw beheerder
mijne gaat sowieso gaat naar een ander gebied en dat gaat sowieso door :(
Waarschuw beheerder
Als die missie doorgaat moet mijn vriend er ook heen :( ik zie er echt heel erg tegenop omdat het er heel erg gevaarlijk is.. Hij is ook al een half jaar naar bosnie geweest. Is het een beetje vol te houden? hij moet dan 5 maanden..
Waarschuw beheerder
Ga vrijdag op uitzending naar Bosnie maar voor 3 wkn hoor :P

Word gewoon betaald als uitzending
Waarschuw beheerder
Ohw das wel lekker!
Ik denk om in te vallen voor de mensen die met verlof zijn of niet?
Wel relaxed!
MOet je ook nog naar afghanistan?
Waarschuw beheerder
En waar zit/zat je in Bosnië?
Waarschuw beheerder
Risico van het vak, dat wist de persoon van te voren toen hij/zij het leger in ging.

Ben zelf ook geweest, dus die ervaring heb ik ook meegenomen.

Waarschuw beheerder
2 goeie vriendin zitten nu in afghanistan!!! en mn broer moet volgend jaar misschien!!

Leuk is anders maar ze hebben er wel internet dus je kan met ze kletsen!!! dat scheelt wel weer maar mis ze wel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Rogue(6) op woensdag 22 februari 2006 om 12:31:
Risico van het vak, dat wist de persoon van te voren toen hij/zij het leger in ging.

Jah het is het risico van het vak, maar het is nooit leuk om je vrienden en familie achter te moeten laten!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 17:29:
Leuk is anders maar ze hebben er wel internet dus je kan met ze kletsen!!! dat scheelt wel weer maar mis ze wel!!

Ja maar msn is ook niet altijd makkelijk, ik bel liever!! Ik mis hem ook vreselijk!! :( Maar jah nog een aantal weken wachten en ik kan hem weer omhelzen!! :cheer:
Waarschuw beheerder
De uitzending is voor mijn vriend en dus ook voor mij, bijna afgelopen. Nog een paar weekjes doorbijten!!
Iedereen die een tijd zonder zijn vriend of vriendin moet doorbrengen, het is is niet makkelijk, maar het kan je relatie sterker maken!!