Partyflock

Forumonderwerp · 818530
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Ik fitness samen met een vriendin 2 x in de week.

Ineens kwam zij met zo'n potje steckers aanzetten.
Ze zei: ja dat moet je nemen daar val je sneller vanaf en je krijgt meer energie.

Ik heb het ook genomen toen om te testen.(2 stuks)

Het trainen ging lekker, maar toen ik 's avonds in me bed lag. Kreeg ik een vet vaag gevoel ik me buik en kon echt niet slapen. Het leek net of ik drugs op had ofzo. Ook erg veel dorst enzo.

Heb het daarna dus ook nooit meer aangeraakt.

Zijn er hier mensen die die dingen ook gebruiken en zo ja? Heb je er baat bij? Of zijn er mensen met goede ervaringen?

Want als je het mij vraagt is het echt troep!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wellens stackers gehad...2 en 3 geloof ik...

Er was wel bekend dat als bijwerkingen hartkloppingen en misselijkheid waren, maar ik dacht dat valt wel mee...

Nou ik dacht dat ik me laatste loodje aan het leggen was (klinkt stom), maar had echt dat gevoel...en ben wel 3 keer knock-out gegaan...(gelukkig op me werk= ziekenhuis), maar was echt super eng! Dus ik ben er mee gestopt!

Wat overigens wel goed helpt is chroomtabletten. :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
Je moet je wel realiseren dat je positief word bevonden tijdens een dopingcontrole.

Het is een prestatiebevorderend middel, vandaar. Voorheen stond het gebruiken van grote hoeveelheden caffeine ook op de dopinglijst, dit is dit jaar recht gezet geloof ik.

Je kan ephidrine vergelijken met caffeine, het is alleen vele malen sterker, en indien overgedoseerd kunnen er hartklachten volgen maar dat geld ook voor caffeine.

Caffeine verhoogd ook de stofwisseling MITS het niet wordt ingenomen met koolhydraten! Doe je dat wel, dan heb je het "vetverbrandende" effect verloren. Dus koffie zwart drinken en red-bull-light en cola-light ;)

Ik heb zelf ervaring met yellow-caps, 750 mg ephi erin. Twee voor het trainen. Maar ik nam ze voor de energie en heb geen ervaring met het vetberbrandende effect.

Clenbuterol moet je als amateur of recreatiesporter helemaal van af blijven, je verliest kilo's op de weegschaal MAAR dat zijn dan vooral kilo' s SPIERMASSA. Dus dames, de putte blijven zitten in dat geval.

Zorg dat je voeding goed is, geen verzadigde vetten minder suikers (snelle koolhydraten) meer water drinken (zeker bij het gebruik van stackers) en voldoende eiwitten om te voorkomen dat lichaam in katabole toestand raakt. EN natuurlijk sporten, zorg dat je lichaam een constante hartslag heeft van ongeveer 140 slagen per minuut en dan een uurtje per dag. In 6 weken verlies ik 9%vetmassa met 1 uur pd met voornoemd schema. ZONDER stackers maar MET caffeiene 300mg/pd.

Succes,

www.necedo.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Bleh rotzooi! alleen maar 2 kilo van aangekomen :|

Waarschuw beheerder
nou ik gebruikte die stacks met ephedrine en nu dan zonder ephedra maar het is gewoon 'n soort van speed gevoel wak ervan krijg, soms zweet aanvallen en hartkloppingen, volop energie, daarom moet je dan ook bezig blijven als je stil zit en je heb hartkloppingen dan voel je je ni zo tof vooral omdat je erop gaat letten... ja op de vraag is het slecht of kan het kwaad.. ik heb er geen verdere gevolgen van ondervonden, en 't is lkkr als je gaat sporten, voor die extra boost, alleen wel gewoon goed blijven drinken sportdrankje of water das belangrijk..

en sansatie; als je net gaat lijnen kan 't wel eens zijn dat je idd aan komt, maar dat is gewoon omdat je metabolisme anders word je lichaam gaat juist de vetten opslaan omdat je minder binnen krijgt, minder eet (mss?) die bereid zich voor op een 'hongersnood' en slaat een voorraadje op, maar als je volhoudt spreek je die reserves ook weer aan en val je af.

wat trouwens ook erg goed is om af te vallen, gewoon komkommer eten, en 2 glazen lauw water voor elke maaltijd

en volhouden niet afhaken als je na 1 week geen resultaat ziet, moet er wel wat voor doen natuulk, de kilo's zijn er ook ni in 1 dag aan gevlogen dus ja...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 22:48:
en sansatie; als je net gaat lijnen kan 't wel eens zijn dat je idd aan komt, maar dat is gewoon omdat je metabolisme anders word je lichaam gaat juist de vetten opslaan omdat je minder binnen krijgt, minder eet (mss?) die bereid zich voor op een 'hongersnood' en slaat een voorraadje op, maar als je volhoudt spreek je die reserves ook weer aan en val je af.

precies. dit is vaak het gevolg van te weinig eten.