Partyflock

Forumonderwerp · 818492
donateur
Naar aanleiding van het SlettenSeizoen Is Begonnen topic

Bij deze dan ook een:

SlettenSeizoen Is Afgelopen topic.

SlettenSeizoen maakt zich Officieel op voor een Winterslaap.

Of te wel de korte rokjes, broeken, topjes, shirts en andere schaars geklede lichaams stukken gaan de kast weer in en komen voor zover lange tijd weinig de kast meer uit!

Die heerlijk zwoele en vooral smeltende warme dagen en hete momenten zijn weer voorbij, Die o zo gewaardeerde zomer door alle mensen die heeft ons helaas weer verlaten,
Deze is ingeruilde voor een kille en koude omgeving waarbij alles is verandert in een oase van regen/sneeuw en wind.

Daarbij dus: Hoe Sletterig ben jij in de winter-maanden!
en hoe laat je deze weersomstandigheden en zoal de vol aangeklede dames / heren die dus niet meer schaars gekleed zijn over je heen komen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:48:
sletterig met geiten wollensokken

met binnenzakken
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:22:
lekker incognito over straat

bewijs van spreken :yes:
kom overigens net druipend de douche uit :P
:X oeps ik lul te veel....maar oke lekker sletten dus
vooral doorgaan :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:50:
met binnenzakken

zijn er denk ik wel genoeg van
Waarschuw beheerder
de winter staat idd weet voor de deur:S helaas we moeten weer een paar maanden wachten. Of je kunt natuurlijk naar Brazil gaan:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzz op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:38:
Of je kunt natuurlijk naar Brazil gaan

Brazil lalalalalalalaaaaaaaa :cheer: 8)

Betaal jij???

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mijn slettenseizoen start op 25 juli en eindigt op 24 juli!! Dus hele jaar door sletten!! En korte rokkies blijf ik gewoon dragen hoor. En op feesties ook korte truitjes met flinke decoletees!!! Dus niks slettensezoen is afgelopen!! :nee:
donateur
Uitspraak van Ritzz op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:38:
de winter staat idd weet voor de deur helaas we moeten weer een paar maanden wachten. Of je kunt natuurlijk naar Brazil gaan

de winter zal idd wel voor de deur komen te staan al merk ik er nog niet al te veel van :no: al zijn de temperaturen wel gedaald...volgens piet paulusma moeten we de winter kleren toch maar weer uit de kast halen....maar brazil....heb je ff geld ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 15:03:
Nou mijn slettenseizoen start op 25 juli en eindigt op 24 juli!! Dus hele jaar door sletten!! En korte rokkies blijf ik gewoon dragen hoor. En op feesties ook korte truitjes met flinke decoletees!!! Dus niks slettensezoen is afgelopen!!

een doorgewinterde sletter :yes:

*kinky*