monogamie is zoiezo een ilussie....
my opinion:vertel nooit dat je vreemd bent gegaan het levert meer elende op dan je lief is..monogamie is zoiezo een ilussie....
my opinion:vertel nooit dat je vreemd bent gegaan het levert meer elende op dan je lief is..monogamie is zoiezo een ilussie....
my opinion:vertel nooit dat je vreemd bent gegaan het levert meer elende op dan je lief is
zeker weten
quote element=message id=17053799]monogamie is zoiezo een ilussie....
Uitspraak van Vanessa gaat emigreren!!! op donderdag 13 oktober 2005 om 19:51:
Als je zo laag bezig bent om vreemd te gaan moet je ook het lef hebben om het te vertellen...
Als je zo'n flinkert ben om vreemd te gaan dan moet je ook zo flink zijn om het te zeggen en ja dan kan je klappen verwachten maar wel terecht vind ik!
Eerlijkheid duurt het langst
als je dan toch vreemd bent gegaan kan je er net zo goed een punt achter zetten want dan is die persoon ook niet genoeg voor je en zou je het altijd nog een keer doen
Ja toch vind ik ook ik snap ook niet wat er in zo'n hoofd omgaat als je zoiets doet je kwetst er iemand zo erg mee!!
En 1 keer vreemd gaan dan blijf je het doen!
Dus gewoon niet doen en al helemaal niet als je kids hebt wantdan ben je echt laag want die pak je er ook mee
niet vreemdgaan is het beste!
idd!
alleen wat als het maar voor 1 keertje was in een stomme bui, en je partner komt er waarschijnlijk toch nooit achter...
dan heb je bonje terwijl je zeker weet dat je het nooit meer zult doen...
en ik heb ook weleens gehoord dat degene wiens partner was vreemgegaan was, het liever niet had willen weten...laatste aanpassing 24 november 2005 12:13
't ligt er aan wat je voor diegene voelt....
als je van diegene houdt, dan ga je volgens mij niet eens vreemd!
als je niet van diegene houdt kan je wel vreemdgaan, maar dan heeft het ook geen zin om te zeggen....
toch?
Uitspraak van HaRdStyLeGeiLop donderdag 24 november 2005 om 12:13:
idd!
alleen wat als het maar voor 1 keertje was in een stomme bui, en je partner komt er waarschijnlijk toch nooit achter...
dan heb je bonje terwijl je zeker weet dat je het nooit meer zult doen...
en ik heb ook weleens gehoord dat degene wiens partner was vreemgegaan was, het liever niet had willen weten...laatste aanpassing 24 november 2005 12:13
Ik zou het echt willen weten anders kom ik er wel op een andere manier achter dan ga ik speuren enzo ja en als ik er dan achter kom dan ben ik duivels echt wel!!