Partyflock

Forumonderwerp · 818169
642x bekeken
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
ok, dus ophidian en ruffneck starten weer een nieuw label enzo... meta4... 3 releases tot nu toe

Ik vind het dus geweldige shit, issue 1 is dus egt zwaar vet, no escape, flowerbed death bed, not your average man, meesterlijk...

die forisaken is death plaat ownt ook gewoon vet :D

enne issue 2 is gewoon kwijlen, vooral weer B3

vroeg me af of er iemand was die het wel met me eens was?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:09:
Vind dit trouwens een heel goed antwoord ! Support de scene, heb je daar geen geld voor over eventueel, respecteer de scene dan wel en hou t bij previews ofzo. Of ga even langs de platenboer.

Ik ben alleen benieuwd naar die nummers en heb er de ballen verstand van dus......
Er bestaan geen domme vragen, die zijn alleen dom als je ze niet stelt
Waarschuw beheerder
hele discussie over een woordje hierzo, ik wil een discussie over Meta4 niet over kk (6)

trouwens meer positieve reacties dan ik dacht, zelf denke patrick en conrad dat iedereen mischien net 1 nummertje per plaat vet zal vinde (volgens de site), beter uitgepakt als ze dachten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hampie B) op donderdag 13 oktober 2005 om 22:15:
zelf denke patrick en conrad dat iedereen mischien net 1 nummertje per plaat vet zal vinde (volgens de site),

Mij hebben ze iig goed ingeschat.
A vind ik niks
B vind ik de B1 erg cool
C vind ik de B3 vet

Waarschuw beheerder
A & B ken ik niet zo goed eigenlijk, volgens mij vond ik A vetter dan B.

C vind ik erg vet !

De A1,A2,B1 zijn tof.

Snap alleen nog steeds niet waarom iedereen die B3 vet vindt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:45:
De A1,A2,B1 zijn tof.

Snap alleen nog steeds niet waarom iedereen die B3 vet vindt

snap alleen niet waarom je die B1 vet vindt...

Waarschuw beheerder
:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 17:36:
iemand die de ziekte heeft zal zich er op zn lichtst gezegd niet gemakkelijk bij voelen.

Dat valt best wel mee...ze hebben er vaker problemen mee dat je nou net je uiterste best doet om dat soort woorden ten koste van alles loopt te vermijden omdat ze die ziekte hebben...

Ontopic:
Het heeft me tot nu toe nog allemaal niet echt kunnen bekoren...komt misschien nog...
Het mag van mij wel nog wat tegendraadser enzo...zeker als je het als een nieuw tegendraads sublabel opzet...veel spul wat hierop uitkomt had iig naar mijn mening net zo goed ook gereleased kunnen zijn op een ander label in de cardiac stal... :)
laatste aanpassing