Partyflock

Forumonderwerp · 817391
657x bekeken
Artiest Joof
Waarschuw beheerder
000 Dj Reg de Ragger - Hardstyle Mix 10-10-2005
==========================================
001 Geal - Loosin' My Fealing (Beholder & Balistic Rmx)
002 Southstylerz - E-Town
003 Dj Scot Project - Overdrive (Arome Rmx)
004 Dj Zany - Sky High (Original Mix)
005 Dj Isaac - Go Insane
006 Dj Zany - P.L.O.R.K.
007 Dj Isaac - Thriller
008 Dj Zany - Pillz
009 Scooperz - Hayoo!!!
010 DHHD - D-Tech
011 Dj Isaac - Nobody Listens To Techno
012 Pavo & Zany - Here We Go (Nippletweakerz Rmx)
013 DHHD - The Anthem
014 Showtek - Seind Ihr Bereid
015 Unit 4 - The Ultimate
016 Dana & The Prophet - Scratched

DOWNLOAD HIER

Have fun en laat even weten wat je ervan vindt! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 00:08:
Heb nog wat sms'jes in m'n telefoon staan Joof, die zijn bij uitstek buitengewoon amuserend om nog eens terug te lezen.

zo offtopic als de pest dit Puh, ik loop jouw topics over bicurieuse vrouwen enzo toch óók niet te vergallen?!?!

Waarschuw beheerder
Nee dat niet, maar een substantiele contributie heb ik eveneens nog niet gezien.

En nog ff, downloaden dit mixje mensen, Reg De Ragger's mixkunsten zijn een verrijking.

Waarschuw beheerder
Downloading....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:16:
Reg De Ragger's mixkunsten zijn een verrijking.

Dat is niet waar Puh, maak de mensen niet blij met een dooie mus! Ik mix nog niet lang genoeg om mijn mixkunsten te kunnen beoordelen met "goed"...En al was dat wel zo, jij hebt der een dusdanig slechte kijk op dat jij dat uberhaupt nooit zou kunnen beoordelen! ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:20:
Downloading....

(Y) laat je even weten hoe ie klonk? :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb nu 8 min ahcter de rug . klikt lekkah !

Waarschuw beheerder
Pfffffffffff

Waarschuw beheerder
Het begin vind ik allemaal erg netjes klinken, tot na Scot Project - O mix je de plaat niet helemaal over in Sky High, O is in ene weg zeg maar.
Hierna gaat het mixen weer goed alleen laat soms je de plaatjes wat lang door draaien voordat je er weer een nieuwe plaat inmixt.
Soms liggen de platen niet helemaal gelijk, maar dat is niet echt storend. Ik hoop dat je wat heb aan deze positieve kritiek :P

Verder vind ik het wel een heel lekker setje, heb hem gebrand voor in de auto :D
Waarschuw beheerder
Klopt ja...Van Overdrive naar Sky High liep lekker alleen ik was er met mn kop niet helemaal bij... ik had Sky High erachter lopen om n beetje mee te spelen en toen had ik m door moeten laten lopen en er definitief in moeten gooien, maar wat doe ik met mn stomme kop, ik haal em eruit en start em 32 tellen later opnieuw...En daarna Overdrive er idd wat te abrubt uit...Baalde zo dat ik die overgang al verneukt had dat ik niet echt meer erin zat, ik dacht dat de break bij Sky High al kwam, maar die kwam 32 tellen later pas! :(

Idd ben ik bij sommige andere overgangen wat te voorzichtig en mix ik te laat in...Dit houdt de snelheid en actie uit t setje, ben ik t volledig mee eens! Maarja... Dat moet allemaal nog wel komen met de ervaring, ik mix pas n maandje of 10 en als ik opneem ben ik er zo op gefocust dat ik alles goed doe, dat ik dan soms te voorzichtig ben...

Bedankt voor je kritiek, goed om te horen dat je hem gebrand heb voor in de auto! :D:D