| Betreft: | evenement: Parkzicht, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zijn die hartjes op de voorkant vd schoentjes speciaal voor mij bestemd meis????
.... ga je nog wat doen vanavond?
Moet je niet werken Jo?
Jeff nog de groeten gedaan?
ja,maar ik heb jo vorige x geloof niet op feessie gezien.waar hebbie uitgehangen meis???
@ Real-Lunatic hoe is t nou met je hand???
je moest vandaag toch terug???
Nee, heb nog steeds geen kelder thuis
Weet nog wel een leuke oude bekende van ons en nee het is niet J
Ja, heb ik gedaan die snapte er eerst niet veel van hoe dat wij elkaar kennen.
Dat kan ik geloven maar als je aan het werk ben dan wil je thuis zijn en als je thuis zit wil je naar je werk
ellende genoeg gehad de laatste tijd, maar sla me daar wel weer doorheen (zoals atlijd)
ik ga voor God want ben erg in de Here
Uitspraak van sprinkhaan op zaterdag 12 november 2005 om 12:53:
ludix.
mmmmmmm,das een vrij nieuw model ook he.ben dr niet zo bekend mee. wat zijn de problemen er aan???
De voor vork heeft een `los moment`voor dat ie werkelijk in de vering gaat. Dus dat trilt best wel.
Als je over een stevige hobbel heen rijdt valt ie dood.
En hij rammelt in de achterbrug waar de aandrijving zit.
Ze hebben al een keer overal naar gekeken maar nog niet echt een oplossing kunnen brengen.
Ik heb wel drie jaar garantie op dat ding, maar ja leuk is anders.
Donderdag gaat ie weer terug, jasmin gebruikt hem vooral voor haar werk ,dus ik denk dat ik voor haar voolgens jaar gewoon een stapje duurder ga. Ga nu alvast kijken wat het word
dus ik denk dat ik voor haar voolgens jaar gewoon een stapje duurder ga. Ga nu alvast kijken wat het word
en.....wie van jullie gaat er vanavond lekker uit zijn bol????
wie van jullie gaat er vanavond lekker uit zijn bol????
en.....wie van jullie gaat er vanavond lekker uit zijn bol????