| Betreft: | evenement: Parkzicht, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Heeeeeeee niet zo hè tegen mijn twinsister.
Bebbelaartjes twinsister
ja jij ook hallo gijsje
maare wat bestaan er draken van kids zeg en ik snap echt niet dat die ouders geen gezag over ze kunnen hebben..
hé gijsje hallo ja ik ben het danny en wat dan nog al is het zondag...
en dan zeggen ken ik u????
maare gijsje dat ex vriendje van jou lijkt een beetje op mari ken je die stylist alleen die van jou heeft vet haar..
babbelaartjes twin sister
Jezus Gijs, dat is mijn Evil Twinsister, Danny..........
Hey Onno ik denk dat Gijsje Denny(danny)leest.
Ja heb echt geen idee wat die allemaal denkt op het ogenblik
Hey zullen we voor jullie een eigen site opzetten?????????Tering zeg...................
Want we dwalen weer af en ik zal voor de verandering het goede voorbeeld geven, zodat mijn mede partyflockers eens trots op me kunnen zijn.
Wie ging er allemaal naar het feestje de 26e???
Kan je niet pitten in je auto?
Op zich wel, gaat me vooral om de douche eigenlijk! En ja, als ik 'n bed ken regelen doe ik dat toch net iets liever
Op zich wel, gaat me vooral om de douche eigenlijk! En ja, als ik 'n bed ken regelen doe ik dat toch net iets liever
Zal eens even voor je op zoek gaan,ik woon er iets verder van weg,ik woon niet op zuid,slapen had natuurlijk gemogen dan,maar ik ken iemand op zuid,zal eens informeren..
komp goei!
Hotels zijn er al vanaf 35 euro.. Maakt voor zo een top feest toch ook niet uit??
Voorlopig weet ik wel dat dit em echt gaat worden,het enigste wat ik niet hoop is dat de gemeente op het allerlaatst weer een hoop gezeik leveren op dit feest.