Partyflock

Forumonderwerp · 816875
497x bekeken
Waarschuw beheerder
Jaja, ik heb hem al en tot dusver is hij erg cool! Hier vast wat screenshots ( ik ben net door de tutorial heen, en nu al verslaafd! ) Ik post aanstonds meer screens! Iemand anders al ervaringen?

[img width = 600 width=620 height=496]http://stud.cmd.hro.nl/0757199/pictures/bw2.JPG[/img]
fullscreen (1280 * 1024) : http://stud.cmd.hro.nl/0757199/pictures/bw2.JPG

[img width = 600 width=620 height=496]http://stud.cmd.hro.nl/0757199/pictures/bw23.JPG[/img]
fullscreen (1280 * 1024) : http://stud.cmd.hro.nl/0757199/pictures/bw23.JPG
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woeei ik heb 'm eindelijk! :respect:

Loopt als een trein hier! :9
Waarschuw beheerder
Ik ben echt zo dom geweest, ik had mn torrent weggehaald maar dus ook mn file die ik moet mounten om B&W 2 te kunnen spelen dus ik moet eventjes een nocd crack voor 1.1 hebben.
Iemand idee? Pb me dan:D
Waarschuw beheerder
Ik heb de tijger B)
Waarschuw beheerder
iemand download link? :P
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
moe je ZOEKEN!!!!
Waarschuw beheerder
ik zoek me rot
het enige wat ik kan vinden zijn hele langzame torrents :S
Waarschuw beheerder
:o kheb um gedownload..khad van me broer gehoord dat het een gaaf spel was..en zo te lezen zijn jullie het met hem eens :P

ik heb btw voor de liefhebbers een : Tiger Unlocker
( Met dit programma unlock je de tijger in Black & White 2.
Deze is normaal alleen beschikbaar als je hem online besteld heb.
Ik heb hier mijn handen op weten te leggen en gooi deze daarom ook naar jullie toe. )
Waarschuw beheerder
Heej gasten ik had dit spel trouwens laatst via bit torrent effe gedownload maar ik heb een probleempje. Het spel bestaat uit meerdere disk en hij vraagt tijdens de installatie om diks 2 in cdrom drive te stoppen. Alleen ik heb de cd's natuurlijk gewoon op me computer staan.
Maar het probleem is dat als ik de folder selecteer waarin ik de files van cd2 gezet heb , dit niet wordt geaccepteerd.
Moet ik nu de files per cd 1st op een cd branden ofzo. Of weet iemand hoe het anders kan.
Alvast bedankt
(Graag nie zeiken dat het gekopieerd is en dat ik het maar in de winkel mot kopen.)
Waarschuw beheerder
branden is een optie

mounten kan ook ( deamon tools )
Waarschuw beheerder
Ik mount het inderdaad met behulp van deamon tools maar ik mount dan alleen cd1 ( ik kan niet cd2 cd3 en cd4 tegelijkerijd mounten )
Als ik cd1 mount dan strart dus het installatie proces maar dan vraagt ie op een gegeven moment of ik cd 2 erin wil stoppen en dan klik op het mapje waar in ik cd2 gezet heb , maaar dit accepteerd ie niet.
Kan je alsjeblieft effe uitleggen hoe ik dit dan kan doen want ik wil dit spel graag effe spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snyder op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:00:
mounten kan ook ( deamon tools

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-force007 op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:25:
Ik mount het inderdaad met behulp van deamon tools maar ik mount dan alleen cd1 ( ik kan niet cd2 cd3 en cd4 tegelijkerijd mounten )
Als ik cd1 mount dan strart dus het installatie proces maar dan vraagt ie op een gegeven moment of ik cd 2 erin wil stoppen en dan klik op het mapje waar in ik cd2 gezet heb , maaar dit accepteerd ie niet.
Kan je alsjeblieft effe uitleggen hoe ik dit dan kan doen want ik wil dit spel graag effe spelen.

als die om cd 2 vraagt mount je cd 2... met deamon tools en klikt bij Black & White 2 install simpel weg op OK..
zelfde geld voor cd 3 & 4

suc6 :)
Waarschuw beheerder
Het is al gelukt. Ik moet eerst de de laatse 3cd's mounten en daarna de 1ste cd mounten en dan vervolgens de installtie beginnen.
Bedankt voor de ( waardeloze )reacties.
Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik de dvd versie gekocht 8) En installeren werkt super snel! :P Wat een fantastisch spel,vermaak me er uren mee! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snyder op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:34:
ik heb btw voor de liefhebbers een : Tiger Unlocker
( Met dit programma unlock je de tijger in Black & White 2

cheaten is niet leuk joh
Waarschuw beheerder
net geinstalleerd en vind hem tot zo ver echt leuk :) Maar ga hem op de PC van me broertje installeren en daar beginnen met het spel omdat hij daar veel beter op loopt, en ook met betere graphics.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al weer b&w 2 af..

ik vermaak me nu uren met F.E.A.R :respect:

Waarschuw beheerder
net klaar met downloaden, FEAR,Serious Sam2 en Age of EMpires 3 in de wachtrij :P

Snipers Elite is ook wel geinig
Waarschuw beheerder
who age of empires 3 ook al gelaunched?

edit : ok laat maar, ik zie 'm zelfs 7 keer staan! Dvd versie in de wachtrij nu.

Maar eerst wil ik bw2 uitspelen :(
laatste aanpassing