Onderwerp is dubbel!
Zie "Het grote Race-Videogame Topic" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 04:21:Ze hebben net me auto inbeslag genomen
bij mij ook, maja was te verwachten, in een NFS game meteen beginnnen met zo'n bak
maja wel leuk spelletje
ja was gewoon scripted dat je hem kwijt raakte natuurlijk. 
Heb nu die lexus l300 maar gekocht. Daarna zo'n golf gewonnen maar meteen doorverkocht. Nu is het sparen voor zo'n porsche Cayman S.
Vind de graphics maar matig trouwens. (xbox) Beetje pixelachtig. Volgens mij is dit spel echt ontwikkeld met de xbox360 in gedachte.
Heb nu die lexus l300 maar gekocht. Daarna zo'n golf gewonnen maar meteen doorverkocht. Nu is het sparen voor zo'n porsche Cayman S.
Vind de graphics maar matig trouwens. (xbox) Beetje pixelachtig. Volgens mij is dit spel echt ontwikkeld met de xbox360 in gedachte.
In beslag?
Kun je ook je auto echt kwijtraken?!?
Jup, dan wordt ie door de politie in beslag genomen, als je niet genoeg geld voor je boete hebt
vet
nieuwe kopen nu
Ik had d'r in totaal 2, had dus nog een renault clio over
Alleen helemaaaaaal geen geld om te tunen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:48:en als je toetsenbord heb moet je met "tikken" gas geven...
toetsenbord
beste cotroler is in mijn ogen nog steeds die van de PS2, dus daar de pc versie maar van aangeschaft
jup die gaa ik zeker downloaden
www.torrentspy.com
met bitcomet downloaden
weer een spele rbij zo doe ik dat altijd
www.torrentspy.com
met bitcomet downloaden
weer een spele rbij zo doe ik dat altijd