Partyflock

Forumonderwerp · 815714
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi!

Powerzone, een danceprogramma op Alphen Stad FM (de locale omroep van Alphen a/d Rijn), is op zoek naar DJ's die op vrijwillige basis (dus geen vergoeding) een uur willen draaien tijdens de uitzending op vrijdagavond.

Hiervoor dien je aan de volgende eisen te voldoen;
1. Je draait met vinyl in de stijlen;
classics, club, disco, funk, garage, groove, house, progressive, techhouse, techno of trance.
2. Je woont in de regio van Alphen a/d Rijn. Dit is grofweg tussen de grote steden Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.
3. Je kunt op de avond waarop je draait naar de studio komen.

Om in aanmerking te komen voor een uurtje draaien (en wie weet wel meer), stuur je een demo van een mix met minimaal 6 overgangen naar ons op (CD of MP3 min. 192 Kbps) en wij zullen je laten weten of jij hebt wat wij zoeken.

Stuur je mix op audio-CD naar;
Alphen Stad FM tav Powerzone,
Raadhuisstraat 73a,
2406 AA Alphen aan den Rijn.

of

Stuur de link van je MP3 naar;
powerzone@alphenstadfm.nl

Vergeet uiteraard ook niet je (DJ)naam en overige contactgegevens mee te sturen.

Kijk voor de Powerzone site op www.alphenstadfm.nl/powerzone.

En wie weet tot horens!
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
hoe lang duurt het ongeveer voordat we er iets van horen?
Waarschuw beheerder
hey dee.d. ja alles goed lang niet gesproken man!! Hey als jij nou ook even gezellie naar alphen komt om een setje te draaien, dan zien we elkaar tenminste nog eens!! Met ley gaat het goed, hij zal op 9 december samen met vincent en stephan de wit een set op radio powerzone draaien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 13:30:
Thnx. Zou cool zijn als ik uitgenodigd word.

OK, nou bij deze.... Check het schema even op www.depowerzone.nl residents -> draai-schema en kijk welke datum je zou uitkomen.

Als je me dat zou willen mailen (peter@depowerzone.nl) samen met je echte en je DJ-naam en je telefoonnummer, dan neem ik je op in het schema!

Groeten,
Peter
Waarschuw beheerder
hey mister terror-Jan ik begin toch ook wel heel benieuwd te worden naar jou set!!! Je naam doet iets anders verwachten dan techno!!
Waarschuw beheerder
enuh Dee.d. misschien een setje draaien met ley???? zou wel leuk zijn!!Gewoon 4-decks he of 6? We gaan weer een feesie geven binnenkort dus..............
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymams op dinsdag 18 oktober 2005 om 20:06:
enuh Dee.d. misschien een setje draaien met ley???? zou wel leuk zijn!!Gewoon 4-decks he of 6? We gaan weer een feesie geven binnenkort dus..............

Feessie? Leuk hoor...... Ook trance dan? ;-)
En als je nog meer DJ's zoekt, dan heb ik er wel een paar voor je....
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymams op dinsdag 18 oktober 2005 om 20:06:

PB...? hier is nog wel een liefhebbert voor feessies...(Y)

Waarschuw beheerder
hey mister terror-Jan ik begin toch ook wel heel benieuwd te worden naar jou set!!! Je naam doet iets anders verwachten dan techno!!

Deze naam is een jaar of 4 geleden bedacht door een klasgenoot van me, en had toen der tijd nog niets te maken met de muziek. Dat vond ik toen zelfs echt kut muziek. Tegenwoordig kan ik een stukje terror zeker waarderen hoor (zoals ik heel veel muziek stylen kan waarderen), maar ik vind techno gewoon veel leuker om te draaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik draai jullie onder de tafels man

Waarschuw beheerder
jij bent dan ook vet stoer ;)
Waarschuw beheerder
Hey La Voice je durft wel!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder

Heb je hem nu al gedownload dan? ik ben namelijk wel heel benieuwd naar jou reactie :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 12:08:

Wow.... krasse taal. Dat je dat nu al weet! ;-)
Werkzaam bij Exclaim!
Waarschuw beheerder
Mag ik ook inzenden?
Waarschuw beheerder
donateur
:nee:

;)
Artiest SB
Waarschuw beheerder
Why no hardcore:(:P

Artiest Noizerazor
Waarschuw beheerder
precies waarom geen hardcore:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JvdT op maandag 24 oktober 2005 om 23:38:
Mag ik ook inzenden?

Ja, dat mag jij altijd.... ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste DJ die in reactie op onze oproep een uurtje (op 4-11 / 22:00u - 23:00u) zal draaien in PowerZone is DJ Alex.

Zijn stijl? Funky club with a twist of techno!

Luisteren dus!!
www.alphenstadfm.nl/stream
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 12:08:

:) kom maar op..(Y)