Partyflock

Forumonderwerp · 815214
Waarschuw beheerder
donateur
Plaatjes van Knorretje, het vriendje van Winnie de Poeh, en andere afbeeldingen van varkentjes zijn niet langer gewenst in een Engels gemeentekantoor in West Midlands. Dit is bepaald na een klacht tegen stressballetjes in de vorm van een varkentje.

Medewerkers moeten dergelijke voorwerpen, van speelgoed en porseleinen figuurtjes tot Winnie de Poeh kalenders met Knorretje erop, verwijderen van het kantoor. Dit om te voorkomen dat de Islamitische medewerkers, welke varkens als onrein zien, zich beledigd voelen. "Dit is tolerantie van geloofsovertuigingen", aldus gemeenteraadslid Mahbubur Rahman.

[img width=100 height=167 cacheid=000a5571001de2d2c33965561a00fed2b5]http://images.fok.nl/upload/051002_72340_verboden_voor_biggetjes.gif[/img]
'Onrein' en niet meer welkom

bron

:no:
Waarschuw beheerder
t is war in deze wereld:S:S
waar kenk trouwens doneeren voor stichting pro knoretje

Waarschuw beheerder
Ze moeten alle geloven afschaffen :yes:

Waarschuw beheerder
knorretje is toch geen varken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 16:32:
kattivo!!!

is toch zo

oprottuh

Nee is niet zo!!

Is Engeland en GEEN Nederland!

Betuuurrr lezuuHHH!!!

Waarschuw beheerder
Hoe kwetsend zijn overigens Knorr soepen?

De kunst van het Islamitisch manipulerend gekwetst-zijn begint zich echt tot grote hoogten te ontwikkelen. En hoe nu verder? Honden schijnen ook haram te zijn. Dat wordt nog een hele operatie die beesten te verwijderen zodat alle straten ‘hundfrei'’ zijn. En niet te denken aan alle onsterfelijke striphonden zoals Gooffy en Ideefix (vrede zij met hen).

En de Islamitische nadruk op reinheid doet me trouwens sterk denken aan de reinheidscultus van Hitler. Kenmerkend voor intolerante en totalitaire ideologieën is inderdaad de obsessie met reinheid.
Waarschuw beheerder

De kunst van het Islamitisch manipulerend gekwetst-zijn begint zich echt tot grote hoogten te ontwikkelen. En hoe nu verder? Honden schijnen ook haram te zijn. Dat wordt nog een hele operatie die beesten te verwijderen zodat alle straten ‘hundfrei'’ zijn. En niet te denken aan alle onsterfelijke striphonden zoals Gooffy en Ideefix (vrede zij met hen).

En de Islamitische nadruk op reinheid doet me trouwens sterk denken aan de reinheidscultus van Hitler. Kenmerkend voor intolerante en totalitaire ideologieën is inderdaad de obsessie met reinheid.

Ga maar huilen 8)

Waarschuw beheerder
Nee, ik weet wel wat beters...ik ga het hele land versieren met varkens (y)
Waarschuw beheerder
rekening houden met de klanten heet zoiets (Y)

als mijn klanten willen dat ik die lelijke lamp uit de winkel haal dan doe ik dat

mensen die dat niet doen, jagen hun eigen klanten weg.. beetje lomp niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 20:26:
Nee, ik weet wel wat beters...ik ga het hele land versieren met varkens

Is goed ik help mee! (y)

Waarschuw beheerder

Amen :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik weet wel wat beters...ik ga het hele land versieren met varkens

Dr lopen er al miljoenen rond, dus zoveel hoef je niet te doen ;P

Waarschuw beheerder
schandelijk :S

Waarschuw beheerder
donateur
o o ow...dat gaat toch helemaal nergens meer over.. echt te belachelijk :no:

Waarschuw beheerder
whahahaha wat een losers daar zeg