Partyflock
 
Forumonderwerp · 815066
­ Nederland
Binnenkort is Amsterdam opnieuw het brandpunt van de internationale dance-gemeenschap als het Amsterdam Dance Event los barst.

Armada organiseert speciaal voor deze gelegenheid een bijzondere aflevering van de Armada Night. Mét de beste Armada dj’s.

- Armin van Buuren
- Perry O'Neill
- Remy
- Harry Lemon

Op een geweldige locatie de ocean diva zal het feest losbarsten op 29 oktober as.
 
Uitspraak van koko-lientje op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:09:
dan is hardbase ook !

Whahahahahahahah

Hè ja, leuk.

*proest*
Vind ik persoonlijk ook niet echt een goede reden om deze avond voor af te zeggen en by the way heb kaartje al in the pockey :)
 
Ghehe idd, alsof Fartbass ook maar op enige manier te vergelijken is met Armada feesten :D Hilarisch.

Ik ben denk ik ook aanwezig. Eigenlijk heb ik na volgende week een feest-sabbatical voor onbepaalde tijd.. Maar ik wil toch wel even gaan kijken op de Diva (L)
Niet present, Matige line up deze keer, Armin draait maar 1 uur of maximaal 1,5 uur, hij heeft echt waanzinnig druk met de US Tour en de Armin only van 12 November, dus daar ligt al zijn aandacht nu, Perry O'Neil is ook erg (Y) als die maar niet in het begin van de avond ingezet wordt, maar als afsluiter is tie echt geweldig
 
M.I.K.E. komt ook nog!
Zijn die kaarten gewoon te halen bij FRS? Ga zeker kijken, Perry & Remy zijn super en Harry Lemon wil ik ook weleens bekijken. Locatie is ook top, maar wel heel erg warm :(
 
Uitspraak van AREA 51 op maandag 10 oktober 2005 om 22:01:
maar wel heel erg warm

Als het goed is is daaar nú echt iets aan gedaan :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:11:
Als het goed is is daaar nú echt iets aan gedaan

Bron?

Heb namelijk zelf uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat daar echt niks aan te doen valt...

Geluid en warmte was idd best vervelend, ik had ook last van 1 monitor die niet werkte..

Die hitte kan op zich denk ik niet veel aan gedaan worden. Het is er namelijk altijd wel warm, en ze hebben geen airco, spijtig genoeg.
 
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:03:
Bron?

Heb namelijk zelf uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat daar echt niks aan te doen valt...

Nou, ik heb tot afgelopen augustus bij Oceandiva gewerkt (marketing/communicatie/en une petite peu de organisatie).

Het is de afgelopen maanden echt veel warmer dan anders geweest tijdens evenementen op de boot. De reden dat het zo extreem warm is, is dat het luchtregulieringssysteem (hoe dat ook moge heten) niet goed functioneerde. (Stond op winterstand terwijl het hartje zomer was..) Maar als het goed is is daar nu iemand voor langs geweest, die dat gefixt heeft.

Weet niet of dat inmiddels al gebeurd is (ik ben alleen nog maar met m'n scriptie bezig bij Oceandiva) maar het is de bedoeling van wel.

Het zal alsnog wel warm zijn (want het is nou eenmaal geen airco) maar het zal iig een stuk schelen.
laatste aanpassing
Dat zou niet gek zijn zeg, vorige keer liep het zweet al over je rug als je een biertje stond te drinken!<overdrijfmodus aan...> als je ging dansen dan gutste het vocht in golven van je lichaam <overdrijf modus uit...>

Succes met je scriptie in ieder geval ;-)
 
Mjah I know, ik was er op 3 juni en toen ging ik half dood van de hitte :D Denk dat ik toen 10 kilo lichter gezweet ben :p En ik heb idd gehoord dat het afgelopen keer nóg erger was.

Helaas kon er niet eerder iets aan gedaan worden. Hopelijk nu wel. We'll see. Ik denk dat ik de 29e ook wel ff kom kijken :woepwoep:

Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:39:
Succes met je scriptie in ieder geval

dank :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:42:
Denk dat ik toen 10 kilo lichter gezweet ben

dan moet je de 29 ste oktober gaan, kan nog wel iets af:P

Perry O Neil is erg goed te doen, draait altijd erg lekker als ik hem zie, vaak gooit hij zijn knaller waveforce er door heen.

Van Remy wordt ik niet vrolijk khou gewoon niet van zijn techno sound, Harry Lemon kan niet veel van zeggen draaide als opwarmer vorige keer, kwam het laatste uur wel redelijk los
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 12 oktober 2005 om 23:28:
Van Remy wordt ik niet vrolijk khou gewoon niet van zijn techno sound,

Barbaar :|

Remy is de man (L)

(ik wil met hem trouwen :bloos: )
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:22:
Uitspraak van Armin van Buuren op woensdag 12 oktober 2005 om 23:28:
kan nog wel iets af

Volgens mij niet nodig :/


Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:22:
Remy is de man

Perry ook :yes:
 
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 13 oktober 2005 om 22:37:
Volgens mij niet nodig

Ach hij mag het nu zeggen.. ik laat hem gewoon overboord flikkeren de 29e (6)

Uitspraak van AREA 51 op donderdag 13 oktober 2005 om 22:37:
Perry ook
Remy nét iets meer :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:38:
Ach hij mag het nu zeggen.. ik laat hem gewoon overboord flikkeren de 29e

hahaha ik ben er niet de 29 ste ik durf niet meer, Het was maar een geintje trouwens:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:22:
(ik wil met hem trouwen

hij is al bezet
Uitspraak van AREA 51 op maandag 10 oktober 2005 om 22:01:
Zijn die kaarten gewoon te halen bij FRS?

ze zijn gewoon bij ticketbox filialen verkrijgbaar...!
 
ok dan.! Vandaag ff kaartjes halen bij ticketbox :)
 
Artiest Beauzie
Waarom moet er nu weer reclame op de radio gemaakt worden voor dit feest?
Met de D-Dance oké...
Dit soort feestjes moeten toch voor de echte fans zijn. Die weten wel wanneer het is :D
Beter komen alleen de echte liefhebbers en is het iets minder druk (wat ik betwijfel) dan dat de helft van de bezoekers te commercieel ingesteld is voor deze muziek.
Maargoed ik zal wel een zeur zijn :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 18:59:
Maargoed ik zal wel een zeur zijn

nee heb ik persoonlijk ook een hekel aan aangezien het dan wel eens voor wil komen dat ze gaan oe-oehen net als dat slechte tmf publiek wat altijd die commercie feesjes afgaat

moeten ze maar 12 november naar Armin gaan dan is er ruimte genoeg voor ze
Uitspraak van Technokippie :woep: op dinsdag 18 oktober 2005 om 13:08:
nee heb ik persoonlijk ook een hekel aan aangezien het dan wel eens voor wil komen dat ze gaan oe-oehen net als dat slechte tmf publiek wat altijd die commercie feesjes afgaat

moeten ze maar 12 november naar Armin gaan dan is er ruimte genoeg voor ze

Vond niet dat er echt TMF publiek kwam op bij D-dance vorige keer hoor, heb geen oehoe gehoord! Denk ook dat je zulk publiek inderdaad eerder op Armin Only kan verwachten, ze komen alleen voor Armin, de andere dj's kennen ze vaak niet eens, zoals Perry, Harry en Remy!
Ook van de P@rty

Remy :respect:
[quote element=message id=17211954]kwam op bij D-dance vorige keer hoor[/quote

heb het ook niet over D dance specifiek...aangezien dat ik daar zelf niet aanwezig was...maar heb het wel eens meegemaakt bij tiësto bijvoorbeeld..das natuurlijk ook wel errug bekend maar zeker wel jammer...die gozer kan meer dan Love comes again opzetten!
 
Ik ben ook presentaaa ;)
Moet alleen nog ff kijken wie me gezelschap gaat houden, want de meeste van mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn niet Armada-minded :/ Na ja ik sleur wel iemand mee ;p
laatste aanpassing
 
:cheeR:

;p
 
.
laatste aanpassing
 
aanwezig!

perry & harry (l)
 
Ik hoop dat die nieuwe ligplaats een beetje goed te doen is met het OV..

Ben er alleen een paar keer met de auto geweest en dat was al ff zoeken :|

Na ja komt wel goed ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 09:09:
Ik hoop dat die nieuwe ligplaats een beetje goed te doen is met het OV..

Issie verplaatst dan??

ben er ook weer bij trouwens... hoop dat Perry een beetje later op de avond draait! Voor Armin ofzo, daarn M.I.K.E. denk ik :)
 
armada night
22.00 - 23.45 Perry O’Neil (Electronic Elements/Armada, nl)
23.45 - 01.00 Remy (Electronic Elements/Armada, nl)
01.00 - 02.15 Harry Lemon (Bandung/Armada, nl)
02.15 - 03.45 Armin van Buuren (Armada, nl)
03.45 - 05.00 M.I.K.E. (Club Elite/Armada, nl)

Nou weet je toch wel voldoende toch .
Je hebt wel bijna gelijk.
Weet er iemand toevallig hoe de voorverkoop geregeld is?
(ik kom zelf uit Eindhoven)
 
Ticketbox ,maar moet wel snel zijn als je nu niet al te laat bent.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:16:
22.00 - 23.45 Perry O’Neil (Electronic Elements/Armada, nl)
23.45 - 01.00 Remy (Electronic Elements/Armada, nl)
01.00 - 02.15 Harry Lemon (Bandung/Armada, nl)
02.15 - 03.45 Armin van Buuren (Armada, nl)
03.45 - 05.00 M.I.K.E. (Club Elite/Armada, nl)

ONGELOVELIJK, Waarom in godsnaam Perry O'neil zo vroeg, Na Armin is dat de beste dj die er staat, harry Lemon graag omwisselen met Perry O'Neil
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 15:16:
Issie verplaatst dan??

Yup, naar de Distelweg in Amsterdam Noord..
Als je met openbaar vervoer komt staan er als het goed is de busjes klaar of was dat alleen met D-Dance?
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 24 oktober 2005 om 19:21:
Als je met openbaar vervoer komt staan er als het goed is de busjes klaar of was dat alleen met D-Dance?

Geen idee was dat ook al op de nieuwe locatie van OD dan? :o

(Ben niet meer zo op de hoogte :bloos: )

Dat zou wel netjes zijn (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 19:24:
Geen idee was dat ook al op de nieuwe locatie van OD dan?

(Ben niet meer zo op de hoogte )

Dat zou wel netjes zijn

was vorig keer toen D-Dance erwas, Toen moest je met de pond naar de overkant van het water, en stonden daar busjes klaar die je naar de Boot brachten
 
Top (Y)
 
Ben erg benieuwd nog nooit geweest op de ocean diva hoop dat het de moeite is aan de dj s te zien wel .Wij overnachten in het bastion in amsterdam noord is dat een beetje dicht bij waar het feest gaat losbarsten.?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 20:29:
Wij overnachten in het bastion in amsterdam noord is dat een beetje dicht bij waar het feest gaat losbarsten.?

ja (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 20:29:
Ben erg benieuwd nog nooit geweest op de ocean diva hoop dat het de moeite is

De Oceandiva is de meest geweldige boot ooit (L)
Echt fantastisch.. De sfeer.. het geluid.. Alles is top.

Trek alleen maar weinig kleding aan, want het is er een beetje warm :p
 
Als ik het zo hoor kan er weinig nog fout gaan .Nou ken ik helemaal niet meer wachten .En met de kleding zal ik ook rekening houden bedankt voor de tip.Op naar zaterdag .
 
Kan idd weinig meer fout gaan.. Tenzij we een ijsberg tegenkomen natuurlijk.. uh=oh :o

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 20:46:
Op naar zaterdag

(Y)

Ik heb er zin in :woepwoep:
hopelijk gaat ie nu wel varen...ookal merk je daar toch niets van als je los aant gaan ben :)
 
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 24 oktober 2005 om 21:12:
hopelijk gaat ie nu wel varen...ookal merk je daar toch niets van als je los aant gaan ben

Vorige keer ging ZE ook varen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 21:17:
Vorige keer ging ZE ook varen

de vrijdag een heel klein stukje tot net buiten de haven en zaterdag gingen ze niet varen toen was de boot tevol, maar dat varen boeit mij niet, Ik kom voor de muziek en sfeer en die is op de Ocean Diva altijd top, Als je zo nodig wil gaan varen kan je beter een zeilbootje pakken en de noordzee opzeilen in je vrije weekend:)