Partyflock

Forumonderwerp · 814976

Ff een vraagje! Als ik bij Hoekloos een cilinder met lachgas bestel, zit daar dan al een nozzle op waar ik rechtstreeks een ballon op kan zetten of moet ik die los bij kopen of bestellen?
Uitspraak van DiFFuS op vrijdag 14 oktober 2005 om 09:13:
Lachgas die ze in de auto-industrie gebruiken, kan ook vloeibaar zijn die onder hele hoge druk in de cilinder zit geperst

In zo'n grote cilinder is N2O sowieso vloeibaar ;-)

eeh, in de kleine patronen ist ook vloeistof...
Zr ws ook ja......alleen voel je die niet klotsen :-D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:13:
Binnenkort ga ik het combineren met nog een zooi andere psychedelics, want het geeft gegarandeerd een boost aan je trip. Nie normaal!laatste aanpassing 14 oktober 2005 12:13

Lachgas met 2-cb is ook errug :vaag: !!! Als heel je zichtveld ineens in een groot kleurig patroon veranderd en je het antwoord ziet op "de grote vraag" enzo, dan weet je dat je goed waus bent :D !
Mocht er iemand zijn die weet waar ie zo'n fles (cilinder) kan laten vullen, mag ie 't me wel laten weten :jaja:

Ik heb nog zo'n cilinder thuis staan...
Die hebben we een jaar of 3 geleden op de Love Parade gejat van zo'n gast die ballonnen stond te verkopen... (y)

Hij begon ineens met een kameraad van me te stressen en toen hebben we de hele fles maar meegenomen... :D

Hebben we het hele weekend op de camping nog flink veel plezier van gehad :vaag:
Uitspraak van Errie op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:08:
Ik heb nog zo'n cilinder thuis staan...

Me2 8-)

Mocht er iemand zijn die weet waar ie zo'n fles (cilinder) kan laten vullen, mag ie 't me wel laten weten

Hoekloos....
laatste aanpassing

Ik kan ze dus wel regelen maar zo'n ding kost 110 euro (!!!) EX btwp

So dan zoveel kosten bij mij heel die cilinder haha

Maar da gezever hier met die patronen, daar gaat 't nie over die patronen sucks bigtime!

Zo'n cilinder haal dik 200 ballonnen uit als je er goed mee omgaat B) Toch iets makkelijker als zo'n kut patroon d8 ik (Y)
Uitspraak van Gaze op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:32:
Mocht er iemand zijn die weet waar ie zo'n fles (cilinder) kan laten vullen, mag ie 't me wel laten weten

Hoekloos....

Kan wel zijn, maar is nie verkrijgbaar zonder
de daarvoor bestemde certificaten
heb ik me laten vertellen door iemand die daar geïnformeerd heeft...
laatste aanpassing