Partyflock

Forumonderwerp · 814825

hoe hoog moet de benzine prijs worden voordat jullie de auto laten staan

Ik heb er geen en daar ben ik gelukkig mee
Benzineprijs is nu al 4 dagen achter elkaar met 3 ct gedaald, gaat de goede kant op!!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 11:11:
En zonder goede wegen kun je ook niet,en dat moet ook betaald worden......enz enz enz......

niet al je wegenbelasting word in de wegen gestoken hoor,hoe verklaar je anders de grote achterstand van het onderhoud!@!!!!!!
Die kloten betuwelijn slokt al het geld op en als ze in het noorden beginnen over een zweeftrein ,die ook nog eens milieu vriendelijker is zeggen ze dat er geen geld voor is ,kloten balkenellende

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 22:42:
niet al je wegenbelasting word in de wegen gestoken hoor,hoe verklaar je anders de grote achterstand van het onderhoud!@!!!!!!
Die kloten betuwelijn slokt al het geld op en als ze in het noorden beginnen over een zweeftrein ,die ook nog eens milieu vriendelijker is zeggen ze dat er geen geld voor is ,kloten balkenellende

Klopt,dat moet ook betaald worden.......
Maar ze willen met die zweeftrein dus niet dezelfde fout maken als met de betuwelijn......en ik denk dat ze daar wel gelijk in hebben......

En er zal wel iets van een achterstand in het onderhoud zijn,maar het kan erger.....

Ik vind dat je hier in Nederland nog steeds over prima wegen rijd......dat is bij onze ooster en zuider buren wel eens anders....

benzine maakt me niet alteveel uit hoe duur die wordt als de gas maar niet duurder wordt

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 10:40:
Ik vind dat je hier in Nederland nog steeds over prima wegen rijd......

zeg ook niet dat de wegen slecht zijn ik heb het over achterstallig onderhoud,en hoeveel te langer je dat uitsteld hoe hoger de onkosten straks zijn ,want nu worden er eerst reperaties gedaan voor nood en straks nog een keer en dan word het pas goed aangepakt,maar dan heb je al 2 keer geld uitgegeven voor die noodreparaties hoezo we maken het onnodig duur

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 12:14:
benzine maakt me niet alteveel uit hoe duur die wordt als de gas maar niet duurder wordt

helaas kunnen sommige merken nog steeds niet zo goed tegen gas,auto die ik nu graag wil ook niet zo ,HELAAS

Ik vind dat je hier in Nederland nog steeds over prima wegen rijd......dat is bij onze ooster en zuider buren wel eens anders....

Rijd voor de gein eens van Antwerpen naar Luik, daar heb je hele mooie stukken snelweg liggen, en de ringwegen van menig duitse stad ligt er ook beter bij dan die van ons.

De kwaliteit van het wegdek op zich is hoog, maar er zijn weinig banen en die zijn nog eens smal ook.

3 euro per liter

ik heb gelukkig nergens last van van mij doet het prima op gas

Die van mij loopt ook prima op gas €12 tank vol kan ik weer 300km:)
die van mij op super
ongeveer 70 euries voor een volle tank
rijd 1 op 10 dussssssssss

Ik betaal ook een dikke 70 euro voor een tank en die van mij rijd tussen de 1:6 (binnendoor met veel bochten) en 1:11 (snelweg)

Artiest Havoc 303
Ik betaal zo'n 45 tot 50 euro voor een volle tank en kan dan weer een kilometertje of 400 tot 450 vooruit (40 litertank), euro 95 kostte hier afgelopen zaterdag trouwens weer € 1,345...
kutshell joh check die prijzen in de vs en dan hiero in nederland.

ligt ook aan de overheid, zit 90 cent belasting op de benzine, dus t ligt ook niet echt aan de shell alleen

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 13:57:
auto die ik nu graag wil

huhum....

lees WIJ :D

is er dan geen renault espace op gas? :s
hoef echt geen benzineauto weer hoor! dan kopen we wel 2 mooie paarden :yes: karretje d'r bij :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:10:
is er dan geen renault espace op gas?

is wel espace op gas maar die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gevoelig

dit forum is net de benzine prijs :zo ineens is het stil

'liefje ik ben er wel :yes:

sexen? :kwijl: