Partyflock

Forumonderwerp · 814751

Waarschuw beheerder
NAARDEN - Een man is vrijdagmiddag omgekomen toen hij een vrouw wilde redden die zelfmoord wilde plegen bij NS-station Naarden-Bussum. De politie heeft dat laten weten. De vrouw raakte lichtgewond.

Het tragische ongeval gebeurde rond tien voor drie. De man probeerde de vrouw van de rails te halen. Daarbij werd hij gegrepen door een trein. De man overleed ter plekke.

De politie kon de identiteit van het slachtoffer nog niet vrijgeven. Getuigen van het ongeval kregen slachtofferhulp.

War erg is dit!!!!

Waarschuw beheerder
triest zoiets
Waarschuw beheerder
hoe kan je zo stom zijn om erachter aan te gaan? Als iemand zelfmoord wil plegen doet degene het toch wel dan kan je het de eerste keer voorkomen maar een tweede keer lukt het wel, als ik iemand zelfmoord zie plegen laat ik hem lekker gaan en ga ik hem zeker niet iemand helpen om iemand terug halen die al op de rails ligt. En let op mijn woorden binnen 3 maanden pleegt die vrouw opnieuw zelfmoord en dan gaat ze er wel aan dus het heeft totaal geen nut om iemand zelfmoordpoging te voorkomen
Waarschuw beheerder
donateur
Jemig wat erg :/

Denk dat die vrouw nu he-le-maal in de war is,en een groot schuldgevoel heeft :yes:
Waarschuw beheerder
:respect: voor deze man..deze mensen zijn de echte helden :D

maar jammer dat het zo moest gaan :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shiiit hoe lullig is dit...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manonnadonna op zondag 2 oktober 2005 om 16:29:
shiiit hoe lullig is dit...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
lullig

Waarschuw beheerder
Komt door dit land dat mensen depresief worden en dat soort vratsen uithalen.De toekomst ziet er immers somber uit.
Waarschuw beheerder
zoo dan :|

ben je mooi klaar mee :/