Partyflock

Forumonderwerp · 813566
950x bekeken
Waarschuw beheerder
Ja ik ben fake.. omdat niet iedereen hoeft te weten dat ik met dit probleem zit..

Maar ik heb een probleem en zoek mensen die het zelfde hebben / gehad hebben..

Ik ben net naar de dokter geweest omdat ik een beetje ongerust was of ik misschien een soa zou hebben...
Hij heeft vastgesteld dat dit ook zo is... Genitiale wratten, nou is het niet zo dat ik helemaal onder zit maar toch... Heb een medicijn voorgeschreven gekregen, hoop dat het werkt..

Mensen: altijd safe sex... heb hiervan geleerd!

Mensen die dit ook gehad hebben? :(

kutzooi...

Ik weet dak een hoop botte reacties kan verwachten, zo gaat dat hier nou eenmaal... maar hoop toch dat er wat mensen zijn misschien die iets nuttigs te zeggen hebben...\

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maike-013 op maandag 26 september 2005 om 14:58:
tegen jou

neuken dan maar ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maike-013 op maandag 26 september 2005 om 15:01:
aap

aap (de ~ (m.), apen)
1 vierhandig zoogdier uit de orde der primaten dat tot de onderorde Anthropoidae behoort
2 deugniet [Belg., niet alg.]

2 deugniet [Belg., niet alg.]

:$ :$ :$

Waarschuw beheerder
Geit
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm best lullig voor je...

ziet er wel echt vet goor uit zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Lama
Waarschuw beheerder
Het komt wel weer goed, morgen medicijnen ervoor ophalen!

Ik had gehoopt dat er misschien iemand bij zat die het ook heeft / heeft gehad, maar helaas, snap ook wel dat mensen dat niet zomaar neerzetten!

Mocht er iemand zijn die het heeft/gehad, stuur me een pb ofzo! zou er over willen praten omdat ik verder niemand heb met wie ik het erover kan/wil hebben...

Dit topic was meer voor andere mensen bedoeld als voor mezelf!

Ik snap dat het lastig is soms om over condooms etc te beginnen! maar mensen doe het alsjeblieft! Ik ben stom geweest, zorg dat dit jou niet overkomt!

Waarschuw beheerder
tof van je (Y)

en sterkte

Waarschuw beheerder
hehehehehhehehe:D
Waarschuw beheerder
sterkte, en idd zoals je zegt, er zijn wel meer mensen die het zonder condoom doen, dus het kan de beste overkomen, zelf gelukkig nog nooit ergens last van gehad

Waarschuw beheerder
daar ben je mooi klaar mee, met die geniale wratten! (y)