Partyflock

Forumonderwerp · 813537

Waarschuw beheerder
Telekinese is de mogelijkheid objecten te bewegen zonder ze aan te raken. Zo kunt u de wijzers van een klok verzetten, objecten door de kamer laten zweven, en zelfs uzelf laten zweven. Hoewel de wetenschap een dergelijk fenomeen uitsloot, beginnen in zekere kringen toch twijfels ontstaan, omdat op een diep niveau van de realiteit de snaartheorie impliceert dat er meerdere dimensies moeten bestaan. Tevens begint het tot de wetenschap door te dringen dat materie niet bestaat maar slechts een brij van trillingen is die door een bewustzijn een vorm aannemen.

Bekijkt u ook eerst de video waarin Criss Angel een aantal verbluffende levitaties midden op straat tussen het publiek uitvoert. Hoewel hij het "magie" noemt, heeft deze man heeft het geheim onder de knie. Hij zegt ook dat een aantal illusies die hij doet geen illusies zijn maar werkelijkheid. Hij laat niet alleen zichzelf zweven, maar ook mensen onder hypnose, midden op straat.

Klik met de rechtermuisknop op de link en kies "Opslaan als". Film vereist XviD codec.
Chriss Angel Mindfreak (XviD, 175MB)

Als u het nu niet kunt downloaden, dient u het een andere keer te proberen.
(de download wil het idd soms niet doen)

Heeft u de film gezien? Gelooft u dat wat u ziet op de film niet nep is, maar dat dit mogelijk is? Dan kunt u het ook! Zoals Criss Angel zichzelf ook enigszins verraadt: "You have to believe".

Bron: Xerson.nl - De X-Factor nieuwsportal

Kijk dat filmpje (uit die link hierboven); dat is echt Te bruut wat die gast kan :respect:

Er zijn ook series (genaamd Mindfreak ) te downloaden van Criss Angel
en anders is zijn eigen site ook wel stoer:

[img width=175 height=211 cacheid=00138861001dae90e81bc0ee1a00fc283b]http://www.webcds.com/bbales/criss_angel/crissphoto4.jpg[/img]

Oftewel dat duurt niet lang meer en iedereen vliegt door de lucht heen;
dan is dus binnen de kortste keren schiphol failliet 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 18:09:
Stelt de wetenschap dan nog veel voor

Waarschijnlijk staan ze dan mooi met de bek vol tanden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 19:27:
Kan wel zijn maar ik heb nu het Filmpje van Criss Angel gezien en David Blaine in het verleden. Het kan aan mij liggen maar volgens mij doen ze hetzelfde.

Hoe bedoel je? Ik heb ook beide gezien en weet van David Blain dat het niet echt is en ze doen idd hetzelfde, dus conclusie????? Ook Criss Angel vliegt niet!!!!!

Ik sta erg open voor deze dingen maar heb het hoofdstuk levitatie al een tijd afgesloten omdat het mij nu duidelijk is dat het niet kan

Grappig om te zien dat sommige in dit topic er nu vanuit gaat dat mensen gebrainwashed zijn met het idee dat het niet kan ipv van andersom wat wel logisch te verklaren is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op donderdag 6 oktober 2005 om 17:59:
Zo'n kind gelooft dat, omdat ie niet anders weet !
Wat voor potentie zal zo'n kind hebben ? ? ?

Resultaat hiervan is dus dat een kind gelooft dat hij iets kan waartoe hij niet in staat is :s

Denk toch echt dat mensen te ver doordraven, sommige dingen kun je als je iets echt wil maar dit is even iets anders

Het is leuk om je fantasie de loop te laten nemen maar wel logisch blijven ;)
Waarschuw beheerder
He maurice, hoe ze dat voor elkaar krijgen kan je mij dat even rustig uitleggen (is het inderdaad digitale manipulatie)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rossi46 op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:52:
He maurice, hoe ze dat voor elkaar krijgen kan je mij dat even rustig uitleggen (is het inderdaad digitale manipulatie)?

Ik heb vaker filmpjes gezien zoals die van Criss Angel heb idd sterk het vermoeden dat het om digitale manipulatie gaat

Heb in Barcelona een vent leren kennen die David Blaine persoonlijk kent en zelf ook illusionist is.

Hij heeft mij van alles verteld over illusionisme maar ook Levitatie.

Het zou best kunnen dat deze man Chriss Angel ook de kunst van het illusionisme onder de knie heeft maar daar anders mee omgaat

Ik kan je niet vertellen hoe die illusies werken want dat vertelde hij natuurlijk niet maar de betekenis van het woord "illusie" is bekend dacht ik zo
Waarschuw beheerder
Duidelijk (enne ga je de 18de nog naar outland).