Btw, iem. meer info over die vechtpartij?
stelletje losers,echt waar
Jammer van dat bier,dat het zo snel op ging
er was een heeeel klein meisje bij de gaderobe op het einde zo klein dat ik tegen dr gezegt heb dat ze schattig bij stond
Jammer van dat bier,dat het zo snel op ging,
maar 'concert' was wel goeie! voor iedereen wat
Het bier was niet op maar er zijn weer problemen geweest en ze hebben blijkbaar besloten om de tap maar dicht te gooien
Ja, was echt belachelijk, stelletje klootviolen. Had k toch meer drank mee moeten nemen. Maar ach, weten we t voor volgend jaar
Maar wie weet er hier eigenlijk wat een Teamleider i.o./ een VSK i.o. verdient??
Handboek -personeel -salaris kun je precies in vinden wat je nu moet verdienen (en straks als vsk)
dus krijg je nu hetzelfde als een caissiere B.
En aangezien er nog steeds vrij weinig over t nieuwe management AH bekend is, staat er eigelijk ook niets op t WW waar ik iets aan heb
Dus tot week 27 verdien ik dus eigelijk geen reet
veeeeeeeeeeeeeel te weinig wat we krijgen
inderdaad ja, is te gek voor woorden dat een VS maar 1,20 euro per uur meer verdiend dan een VK 2 terwijl een VS in veel winkels opgezadeld wordt met de verantwoordelijkheden van een VM. Is wel leuk als je dat vertrouwen krijgt daar niet van maar laten we eerlijk zijn iedereen werkt toch ook voor zijn/haar eigen pegels. Als er iets niet goed gaat weten ze je als VS snel te vinden en vind dat daar best een eurootje per uur meer tegenover mag staan.
Hopelijk gaan de salarissen met de invoering van het nieuwe besturingsmodel wat omhoog. we wachten maar af.
En t allerergste vind ik nog dat zij daar €15 per uur voor vangt en ik n derde voor alles wat zij laat liggen.
Mijn MAS is nu net als ik Teamleider Kassa. (tenminste, daar moet t op lijken)
t Vervelende van haar is alleen dat ze zich beperkt tot het balie-hangen. Voert echt werkelijk geen drol uit. En t allerergste vind ik nog dat zij daar €15 per uur voor vangt en ik n derde voor alles wat zij laat liggen. Gelukkig ziet mijn SM dat ook en die is met maatregelen bezig
nog AH-medewerkers naar zany geweest?
wat vonden we ervan
Hey mensen ik ben jaffa 28 winkelmedewerker wil zich opwerken naar VS/teamleider. Weet iemand of dat nog kan, doorgroeien of is dat ook al afgeschaft .Ik wel MBOdiploma dus mensen maakt ik een kans?
mag ik ook niet missen
Weet je wie het relax hebben = Kwaliteitsmedewerkers
rotwerk = vrijheid, geen controle alleen wel eentonig
hoort erbij.
tering
Wat is je functie bij de AH ?
Wees blij dat ze "het om 6 uur beginnen" hebben geschrapt
Alhoewel, zo vanuit de kroeg naar je werk, dat werkt dan weer wel
Haha ja gezellig dan ben ik echt niet meer aanspreekbaar
Nou ik kon bij een ander AH bij de deli gaan werken, die beginnen daar dus wel al om half 7 en dan heel de dag staan
Maar werken terwijl je nog halfdronken bent is toch wel het beste uit te houden