Ik ben er ook!!
Mel gaat ook
Ik zag vandaag al eerste bericht dat ze de laatste uitlevering al doen... Weer te weinig dus...
en de actie loopt nog bijna een maand?
Klopt... tot week 29.. Er werd gezegd dat we tot die tijd met deze hoeveelheid moeten doen... Wat dus nóóit lukt!
Er zouden dan 5 miljoen wups 'weggegeven' zijn.
Is het nou zo moeilijk om die dingen bij te maken dan...
Jaah! me me me!
Jaaa Defqon!!
ik wordt gek van dat wuppie lied
17 graag ik zou je ID maar wel meenemen, al is het maar dat je misschien gewoon in de trein ernaar gevraagd kan worden ofzo.. Ik heb een ID van iemand van 18, maar denk niet dat ik uhm nodig heb eigenlijk..
Suggestie, 4 uur bij de ingang ?? Is namelijk ook andere meeting waar ik heen moet en mel ook.. Slaan we 2 vliegen in 1 klap!
en de Stunned guys in Grey waren aan het knallen!
Endymion knalde pas
typisch AH medewerker..
Die waren geweldig
Net zoals tha playah!
Op naar Decibel!!
Decibel vond ik vorig jaar mooier als Defqon,als het dit jaar weer overtroffen wordt,word het echt te gek!
Jah ik ga ook naar Decibel! Ben er nog nooit geweest en dit was ook me eerste keer Defqon, maar we zullen zien En naar Cityrave
Als de omstandigeheden net zo zijn als afgelopen zaterdag zal het niet veel uithalen
Als de omstandigeheden net zo zijn als afgelopen zaterdag zal het niet veel uithalen
Sta er inderdaad niet om te springen
Maar lijkt me wel leuk om een paar mensen van dit forum te zien
Uitspraak van EnzimX op dinsdag 20 juni 2006 om 21:59:
Ik vul bij de AH, op het moment meestal panklaar en maaltijden. Maar soms ook vlees, vleeswaren, zuivel etc
panklaar blehhh