Partyflock

Forumonderwerp · 813165
Betreft: evenement: Freeway, vrijdag 30 september 2005 om 00:00
Werkzaam bij GZG Amsterdam
Waarschuw beheerder
Vrijdag 30 september zijn ze er weer! Vanaf twaalf uur zal Club Stalker haar deuren openen voor weer een krankzinnig avondje Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw. Deze Haarlemse gasten zijn voornamelijk bekend als de huis-DJs van de Gasten Zonder Grenzen, een collectief dat sinds een aantal jaren wilde, vaak illegale feesten geeft op uiteenlopende locaties.

Na een uitzinnige eerste editie in juli, heeft Club Stalker hen een vaste avond aangeboden, te beginnen met 30 september. Verwacht een mix van alle mogelijke electronische stijlen, een volle bak en een overweldigende show.

*** Na hun optreden in de Stalker staan Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw de hele ochtend nog op de afterparty. Voor meer info: www.gastenzondergrenzen.nl ***
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Waarschuw beheerder
Lieve familieleden,

Hij was weer fijn die ruine, heb heel erg van jullie genoten, jullie zijn het beste wat een DJ zich kan wensen!(L)(L)(L)

Thanx!!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
/\ /\
|| ||
|| ||
H E L D
Waarschuw beheerder
wat een helden!!! :D
Waarschuw beheerder
supervet gewoon!

he ben je de 5de ook aanwezig? :P
fysiek wel, mentaal wordt moeilijk.... net als het afgelopen weekend, k leef momenteel in een roes...

nooit geweten dat ik zoveel broeders, zusters, neven, nichten, ooms, tantes, oma's en opa's heb (L)(L)(L)

en dat nog al die achterneven, nichten, ooms, tantes, stiefbroeders, stiefzusters.... (L)(L)(L)

ik denk dat ik zo nog wel ff kan doorgaan, dus nok ik ermee, logisch toch? :D

ik ga ervan door, om 19:00 moet ik in Patronaat zijn;

Le Peuple de l'Herbe 🇫🇷, vette shit....
Waarschuw beheerder
ja zit ook in die familieroes ja..lijkt wel te mooi om waar te zijn... (L)

veel plezier man!
Waarschuw beheerder
WOW!!!! Dat is het woord wat als eerste in me op komt als ik denk aan afgelopen weekend 8)

Wat hebben we toch een leuke/liefe/gezellige en vooral een lekkere gekke house-familie :lief: Wil echt nooit meer anders ;)

M'n lichaam heeft vandaag jammer genoeg wel gezegd dat het te veel is geweest, lig nu dus ook ziekjes op de bank :S maar het was het wel waard 8)

Love you all!!! (K)
Waarschuw beheerder
Foto's van Stalker en after zijn online -> www.gastenzondergrenzen.nl

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Foto's van Stalker en after zijn online -> www.gastenzondergrenzen.nl

Ik kan ze nog niet bekijken hier :(

Waarschuw beheerder
gewoon bij fotos en dan onderaan stalker+after (sept)

*heerlijke herinderingen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha, dan heb je flink wat in te halen kerel :)

Waarschuw beheerder
Idd :)
Waarschuw beheerder
ik ook! B)

Waarschuw beheerder
Ik ook! (op de after)

Waarschuw beheerder
ik ook! (vrijdagnacht awake zaterdag overdag slapen slapen en nog eens slapen wakker worden en dan GZG! )