Partyflock

Forumonderwerp · 813116
Waarschuw beheerder
donateur
Man koopt spinazie in plaats van wiet

Bij een Oostenrijkse drugsdealer is donderdag vier kilo spinazie aangetroffen. De 23-jarige man had de groente in Nederland gekocht en dacht dat het om marihuana ging.

Tijdens een politiecontrole in het Duitse Altdorf vonden agenten in de auto van de man naast echte wiet ook vier met plakband omwikkelde pakjes die elk één kilo wogen. De man gaf aan de pakjes in Nederland gekocht te hebben, om ze in Oostenrijk met winst door te kunnen verkopen.

Onderzoek wees echter uit dat het hier niet om marihuana, maar om spinazie ging.
Waarschuw beheerder
lekker spinazie sucken :[
Waarschuw beheerder
Weet wel dat ze in Oostenrijk ook letten op de kwaliteit van shit. Als je als dealer echt rommel verkoopt ipv goeie kwaliteit, bestraffen ze je nog zwaarder ook. Benieuwd hoe dit afloopt :D
Waarschuw beheerder
Das humor om te lachen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ik ook een keer meegmaakt :bloos:
Ik was met mijn vrienden in Praag op vakantie en hadden we een zakje wiet gekocht in een achteraf steegje, althans, dat dachten we.....

Toen we in de Discotheek het goedje aan het besnuffelen waren kwamen we erachter dat het gewoon Italiaanse tuinkruiden waren en dat we dus keihard in ons poepertje genomen waren :@
Precies op het moment van inspectie kwam er een uitsmijter aan en maakte al aanstalte om mijn neef in te rekenen. Na onze dronken uitleg dat we de 'gewoon Italiaanse kruiden' wilde gebruiken om ons ontbijtje klaar te maken liet hij ons weer gaan........

Geluk bij een ongeluk :D
Waarschuw beheerder
Dat was zeker ff-tjes schrikken koers, stelletje kneuzen!

Wiet kopen in een gaar zijstraatje, van 1 of andere maffe zigeuner. Het mooie was, dat toen jullie vroegen of we het mochten ruiken, die een stukje hasj verbrandde. Lamme corkies ;)
Waarschuw beheerder
lache man hahahaha hoe dom kun je zijn??

wel duren spinazie hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 22:07:
stelletje kneuzen!

jullie

Lamme corkies

jij was er ook bij hoor. En OOK jij wilde het kopen..........
Waarschuw beheerder
ik zal hier maar niet op in gaan :X

ontopic: spinazie, wiet, bla bla, moehaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 23:02:
ik zal hier maar niet op in gaan

je was gewoon te dronken, dus heb je de volgende ochtend maar een eigen draai aan het verhaal gegeven.......

ontopic: wiet aanzien voor spinazie is sukkelig :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hadden jullie weer eens niet geluisterd naar paul?

Waarschuw beheerder
Volgens hemzelf was hij de enige verstandige die het 'duivelse goedje' niet wilde kopen.

Wij weten natuurlijk wel beter , heh Wesley ;)

Waarschuw beheerder
die is geflasht voor heel wat eurotjes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 23:19:
Wij weten natuurlijk wel beter , heh Wesley

:yes:

Ontopic: Kneudel!
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ze kunne hem niet pakken op zoveel witbezit:) duzz die kerel heeft wel weer een geluk bij een ongeluk:D

Waarschuw beheerder
Bron?

Goed idee,ik hoop dat je er veel geld gaat mee verdienen.
Waarschuw beheerder
hahahaahahhhahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahhahahahhahahahahaahahhhahahah­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahhahahahhahahahahaahahhhahahahhahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahaha­haahahhhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahhahahahhahahahahaahahhhahahahhaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahh­ahahahhahahahahaahahhhahahahhahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahaah­ahhhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahhahahahhahahahahaahahhhahahahhahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah­ahhahahahahaahahhhahahahhahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahaahahhh­ahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahhahahahhahahahahaahahhhahahahhahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahha­ha
Waarschuw beheerder
donateur
zeg schat wat eten we vandaag.....

Waarschuw beheerder
niet eerst effe ruiken ofzo, nee gewoon kopen "lul"
Waarschuw beheerder
was t geen belg? :/

Waarschuw beheerder
Wat een sukkel!!!

hahahah spinazie met winst verkopen hahahaha

Waarschuw beheerder
Whahahahahaha :respect: