thuiskomen met een groentetuin
Neuken voor een kwartje-vijftig in Brazilië
of gewoon voor een cola
maar die billen daar
mooie is, je hoeft ze nog net niet van je af te slaan...
dansen kunnen ze inderdaad, en geen kwabbelkonten daar
toch maar even dansles nemen voor de volgende keer, het gekke is dat ze in Fortaleza geen samba of salsa dansen
Alleen gabberhouse toch
ach Marleen wil weer kwijt dat ze pot is...
Whahaha... ik zag de topic titel en wist meteen dat deze van jou was!!!
Maar blij je weer in Nederland te hebben
Eindelijk mijn msn maatje terug
voor jou!!
weken weg is veel te lang
hij is trouwens niet zo bruin geworde
ze haar zit ook voor geen meter haha
Nou vanavond ook aar ff cam aanzetten dan
vertel..vertel..whuhaha deel..deel
ow ja, ik heb ook nederlandse meiden gezien, maar het ziet niet uit als ze op het strand liggen met hun nederlandse bikinis die zoveel mogelijk kont bedekken, in tegenstelling tot de lokale bikinis ...
Neuken voor een kwartje-vijftig in Brazilië en thuiskomen met een groentetuin
Het leuke is .....
De lelijkste mannen gaan die kant op om alleen te kunnen neuken daar
Omdat ze dat hier niet kunnen krijgen
De meeste Braziliaanse meiden daar laten zich door alles neuken, en neuken zelf ook alles
er gaan ook veel stellen daar naartoe,ze zitten dan vrolijk naast elkaar in het vliegtuig...
Op de terugreis zit een van de 2 helemaal voorin en de andere achterin... menig relatie strandt daar dus aardig
Ow ja Pussy, denk je soms dat je moeite zult hebben om van die braziliaanse vrouwenkontjes af te kunnen blijven? Ze zijn enorm stevig en gespierd en als ze dansen kwabbelen ze niet, misschien iets voor jou
Voor alle mannen die de voorkeur geven aan braziliaanse vrouwen boven Nederlandse vrouwen....
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!
Tuurlijk lopen er hele leuke rond, maar geef mij de dametjes hier maar
Ow ja en tussen de lakens weten ze ook van wanten
Heeft iemand er ervaring mee? Wat vinden jullie van Braziliaanse vrouwen?
Heb ik een paar woorden voor:
- Schandalig
- Kwetsend
- Gevoelloos
Kan je er nog een paar aan toevoegen Ellende?
Hij heeft smaak
bedoel je soms n venezuelaanse opblaaspop?!
en Dennis de chica die voor jou uit venezuela komt niet voor jou DICK hoor!!!
nee die kun je ook niet krijgen
vandaar dat je maar n opblaaspopje besteld!
een bekende van mij is dit jaar voor het 5e achtereenvolgende jaar naar Fortaleza geweest met een paar gasten......
en niet om gezellig te stappen en op het strand te liggen....
tot hun 35ste zijn ze strak en knap,maar dan komen de kuilen,hobbels en rimpels
maak dat de kat zn kut maar wijs!
volgens mij ben ik in mn vorig leven n opblaaspop geweest
ik heb zeker ervaring met Zuid Amerikaanse vrouwen en ik vind dat ze over het algemeen beter zijn dan de Hollandse vrouw
sorry dames
Omdat hollandse Vrouwen zijn geen horen net als de
Zuid Amerikaanse wijven
ze weet wat ze willen Jullie geld
hey en wij zijn geen geld wolven toch dames?
en als zij beter dan ons zijn?!!!! wat doe je hier nog!!
Omdat hollandse Vrouwen zijn geen horen net als de
Zuid Amerikaanse wijven
ze weet wat ze willen Jullie geld
hey en wij zijn geen geld wolven toch dames?
en als zij beter dan ons zijn?!!!! wat doe je hier nog!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neee maar wij nederlandse vrouw worden afgekraakt en waarom moet ik jaloers zijn op iets wat tig kilometer van mij vandaan is !! Zie er het nut niet van in!
Toch wel opvallend dat je steeds meer Nederlandse kerels ziet die hun meisje/partner/vrouw buiten Nederland halen...
Toch opmerkelijk om af te vragen of dat aan de Nederlandse heren ligt
neee maar wij nederlandse vrouw worden afgekraakt en waarom moet ik jaloers zijn op iets wat tig kilometer van mij vandaan is !! Zie er het nut niet van in
Er wordt een VOORKEUR uitgesproken door iemand, dat wil nog niet zeggen dat Nederlandse vrouwen afval zijn.
Waar worden jullie afgekraakt dan? Over t algemeen reageren er hier denk ik alleen mensen die op zulke vrouwen vallen dus t is nie zo erg als t lijkt volgens mij..
Brazilie, met name het noorden rond Fortaleza o.a., heeft een gigantisch vrouwenoverschot, dus die vrouwen moeten hun best doen om een (leuke) man te krijgen: verzorgen zichzelf erg goed, doen veel voor een man, ook omdat het hebben van een vriend/man daar voor de sociale status voor vrouwen veel belangrijker is dan in ons geemancipeerde westen.
Brazilie, met name het noorden rond Fortaleza o.a., heeft een gigantisch vrouwenoverschot, dus die vrouwen moeten hun best doen om een (leuke) man te krijgen: verzorgen zichzelf erg goed, doen veel voor een man, ook omdat het hebben van een vriend/man daar voor de sociale status voor vrouwen veel belangrijker is dan in ons geemancipeerde westen.
Uitspraak van ClubKutjeop vrijdag 23 september 2005 om 19:53:
smoesjes!
geloof er niks van
By the way: geloof hem maar wel, ik kan het weten.
Porque si, yo estoy no mentirosa!