Partyflock

Forumonderwerp · 812862

Waarschuw beheerder
Amnesty International concludeert na een uitgebreid onderzoek dat mishandelingen van homoseksuelen, lesbiennes, bi- en transseksuelen door politieagenten in de Verenigde Staten vaak ongestraft blijven. De organisatie, die mensrechten over de hele wereld in de gaten houdt, verzamelde honderden interviews en verklaringen uit de vijftig grootste politiedistricten, waaronder Chicago, Los Angeles, New York en San Antonio.

Daaruit bleek dat bovengenoemde groepen regelmatig te maken krijgen met discriminatie, verbaal geweld, brute afstraffingen en zelfs seksuele mishandeling door de politie. Alleen al een vermoeden dat iemand homoseksueel is, zou vaak verbale of fysieke bedreiging veroorzaken.

Zo werd een transseksuele vrouw na haar arrestatie opgesloten in een cel met een man die haar sloeg, beet en uiteindelijke verkrachtte. Daarvoor moest de dader maar drie maanden extra de cel in. De agenten die haar bij de man hadden opgesloten, werden niet aangepakt.

In Los Angeles zouden enkele agenten een transseksuele vrouw elke avond misbruiken. "De politie is hier niet om diensten te verlenen, ze zijn hier om diensten te krijgen. Elke avond nemen ze me mee naar een steegje en geven me de keus tussen seks met ze bedrijven of de cel in gaan", aldus de vrouw.

Een ander verhaal is dat een lesbisch stel een keer de politie belde nadat de twee bedreigd en geslagen waren. Toen de politie hoorde dat de reden voor het geweld hun seksuele geaardheid was, zouden ze zijn omgekeerd zonder verder onderzoek te doen. Ook lieten ze de opgeroepen ambulance meteen rechtsomkeert maken.

Amnesty International stelt dat de politie verantwoordelijk is voor de bescherming van alle Amerikanen. De organisatie roept de politie dan ook op om trainingen te geven waarbij de agenten om leren gaan met de homoseksuele gemeenschap.

http://www.amnesty.nl/persberichten/RB-PB018.shtml

Achterlijke Lui :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik respecteer tenminste bijna iedereen kan jij niet zegen, mij meteen afzeiken omdat ik beetje gezet ben!

echte schoonhijd zit van binnen hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 11:48:
ik respecteer tenminste bijna iedereen kan jij niet zegen, mij meteen afzeiken omdat ik beetje gezet ben!

en sorry dat ik het zeg, maar jij bent rot van binnen EN buiten.... ik heb heel veel posts van je gelezen en jij bent een ziek figuur, zoek hulp, krijg jeuk waar je niet bij kan met krabben... en jij respect voor iedereen???? Muhahahahahahaha
mij meteen afzeiken omdat ik beetje gezet ben

I'm NOT fat, I am big boned!
[img width=128 height=118 cacheid=001387bf00049805b498e4621a00fb0f22]http://www.vuhs.org/tm_south/cart_eat.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gekke meid, ik vind je nog steeds :lief: heur

:knuffel:

Laat ze maar lullen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah die heb ik jah!

jij bent respecdloos als je zegdt dat ik rot ben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thnx jelt, hun weten niet hoet t echte leven is, keihard

de leven van de straat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 11:58:
hun weten niet hoet t echte leven is

de leven van de straat

iwt, Ze kunnen mij uit Lombok halen, maar Lombok niet uit mij B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thnx jelt, hun weten niet hoet t echte leven is, keihard

de leven van de straat

WHuahahahahahahahahaha!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 12:01:
iwt, Ze kunnen mij uit Lombok halen, maar Lombok niet uit mij

Slet :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah mensen zo is de leven!

en ik zie en weet dat jelt de lombok mentaliteit niet nooit kwijtraakd
Waarschuw beheerder
Als je genoeg oude mannetjes hebt gepijpt op straat kun je misschien een cursus nederlands volgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 12:03:
Slet

Wat nou slet? :O

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2005 om 12:03:
ik zie en weet dat jelt de lombok mentaliteit niet nooit kwijtraakd

Ewa, Lombok 4 Life, jwt B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hou je mond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had tegen die man die over mij praat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op vrijdag 23 september 2005 om 12:05:
Als je genoeg oude mannetjes hebt gepijpt op straat kun je misschien een cursus nederlands volgen

Doe es ff normaal joh!
Waarschuw beheerder
Volgens mij is dat het Lombok's accent ofzo (of haar 6 jarig broertje of zusje zit achter de comp).
Waarschuw beheerder
Volgens mij is gekke meid echt wel nep. Het is gewoon één of andere gast die boos is op zijn ex en een profieletje op haar naam heeft aangemaakt. Iemand die zo achterlijk is kan nog geen eens de aan/uit knop van de pc vinden.

Waarschuw beheerder
gebeurt ook ongetwijfeld in Nederland hoor.. tegenwoordig zijn Homoseksuele mensen bijna nergens meer gewenst..
beetje jammer, ik ben het zelf niet... maar de meeste zijn echt relaxte mensen

Waarschuw beheerder
Ontopic: waar gaat ut heen met de tolerantie?? (OOK in Nederland)

Offtopic: ik lig helemaal in een deuk om de reacties van Gekke Meid, ff een vraag: ben je zo dom of doe je gewoon alsof??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 18:33:
ben je zo dom of doe je gewoon alsof??

Ik ga voor antwoord 1 !

En en en en, heb ik gewonnen :D ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op vrijdag 23 september 2005 om 18:36:
Ik ga voor antwoord 1 !

En en en en, heb ik gewonnen ?

Ben benieuwd of ze ons het verlossende antwoord gaat geven, maar heb ook het vermoeden dat je door mag voor de koelkast :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:( men mag het wel toejuichen dat homo's mishandeld worden maar als je dan diegene aanspreekt krijg je een waarschuwing :(

Waarschuw beheerder
ff offtopic.... vind wel dat de zorginstellingen in nederland eropvooruit gaan... vind het een goede zaak dat zwakbegaafden op internet kunnen...

Hihihihihiihihihihihihihihihihihi ZO Grappig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op vrijdag 23 september 2005 om 19:03:
ze moeten jou is ff gaan mishandelen wat een naar en irritant pleuris ventje ben jij

hela

Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op vrijdag 23 september 2005 om 19:04:
sorrie was te snel met oordelen dacht dat je iemand anders was

heeej misdschien ben ik evengoed wel een vervelend pleurisventje

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:10:
Hihihihihiihihihihihihihihihihihi ZO Grappig

:) helderse humor

Waarschuw beheerder
helderse humor

Ik weet het wel zker hahaha GEWELDIGE opmerkingen kun je maken! ik ben FAN :D(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou fan... niet overdrijven strax ga ik naast me schoenen lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op vrijdag 23 september 2005 om 20:05:
Nou fan... niet overdrijven strax ga ik naast me schoenen lopen

Dacht dat je dat al deed?? :P

just kidding he :D

Waarschuw beheerder
wat een scheldpartijen zeg.. moet dat nou.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de befpiraat returns op vrijdag 23 september 2005 om 14:58:
Volgens mij is gekke meid echt wel nep. Het is gewoon één of andere gast die boos is op zijn ex en een profieletje op haar naam heeft aangemaakt. Iemand die zo achterlijk is kan nog geen eens de aan/uit knop van de pc vinden.

Gekke meid is echt.
Waarschuw beheerder

Whahahahaha 8)8)

You go roe...OEPS.. Gurl! (y)

:D